Morjens. Haluisin viedä mun poikakaverin katsomaan nyrkkeilyä. Mihi kannattaa oikee ottaa yhteyttä? Tai mist löytyy mitää? :D äskön surffailin netis mut aika toivotonta oli löytää mitää. Mieluiten jotai tapahtumii jostai savon suunnalta, ei viittis iha helsinkii asti lähtee. Kiitti kaikille enemmä tietäville jo etukäteen.
nyrkkeilyä katsomaan?
5
698
Vastaukset
- piipahdit
rakkausrunopalstalla?
- en tiedä
Kuopiossa ainakin naisten SM-kisat huhtikuussa.. Kuopiossa myös raskaansarjan nyrkkeilyt kuopiohallissa on joskus tässä.. Jari Markkanen ottelee..? Tai jotaaaaii
- :) Ansku
Kerta mä sinne uhraudun kahtoo sellaista suht järetöntä mäiskimistä, niin kyllä niitte pitää ees miehiä olla, ketkä siel hikisinä pomppii :D jees, mut kiitän viel kertaallee
- takuu varmasti
vie äijäsi mikkelin suomigrillille sunnuntai aamuna 04 aikaan,ei sisäänpääsymaksua,aitiopaikan voit valita itse,ruoka ja juomapalvelut aivan käden ulottuvilla,samalla kertaa todennäköisesti näette useamman ottelun ja eri painoluokista,ottelijoilla kivan väriset varusteet,tuomari ei tule keskeyttämään hyvää ottelua vaikka toinen olisi tyrmätty jo lattiaan vaan myllytys jatkuu ja jatkuu,ei narikkamaksuja,halutessasi voitte seurata otteluja omasta autosta muutaman metrin päästä kehästä jne,jne...
voin vain suositella mikkelin suomigrilliä hyvien nyrkkeilyotteluiden järjestäjänä.
tervetuloa... - brown55555
in hki restaurent sport academy center of helsinki
at 19.00 ..see ya there .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826