hei! minulla olisi kysyttävää että syövätkö semivegetaristit maitotuotteita ja kalaa ja kanaa,mutta ei punaista lihaa?vai syövätkö ne kalaa ja kanaa..mutta eivät maitotuotteita ja punaista lihaa? tiedän että aiheeni ei liityy mitenkään palstan aiheeseen,mutta en löytänyt keskustelua semivegetaristeistä ja ajatelin että joku täällä olisi sellainen ja haluaisin vain tietoa:) kiitos jo etukäteen!
semivegetaristit
2
629
Vastaukset
- vegetable.
Semivegetaristit syövät juuri noita mainitsemisiasi tuotteita, eli periaatteessa vain punainen liha on kielletty.
Vegetarismissa alalajikkeita on sitten paljon. Semin jälkeen "lievimmät" ovat lisäksi pesco-vegetaristi (punaisen lihan lisäksi lintu on kiellettyä, syövät kalaa.) ja pollo vegetaristi (punainen liha ja kala pannassa, mutta syövät kanaa.) - skäribo
"semivegetaristi", ja olen sitä melkein vieläkin, sillä syön punaista lihaa vain harvoin. Enkä juuri siipikarjaakaan.
Eiköhän jokainen "semi" määrää itse sen mitä syö ja mitä ei, kukin omasta syystään. Minä olen valinnut ruokavalioni aika pitkälti siten, mitä aineksia syömällä voin parhaiten. Punainen liha tekee minulle tukalan "tankkiolon" päiväkausiksi, ja siipikarjaa... en tiedä, kai siinä on vähän etiikkaakin mukana, mutta en ole koskaan oikein välittänyt kanasta tai kalkkunasta.
Sen sijaan kalasta, piimästä tai juustosta en luopuisi (melkein) missään olosuhteissa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743