tyttäreni on saanut jonkun hullun idean lävistää itse napaansa, voiko siitä halvaantua? :S pikaiset vinkit!
Voiko napalävistyksestä halvaantua?
4
758
Vastaukset
- sentään
halvaantua, vaikka en varmasti tiedäkään. Itsetehtynä voi kyllä tulla muita ongelmia helposti, tulehtuminen, uloskasvu huonon asettelun takia jne. Parempi viedä lävistäjälle jos meinaat antaa korun ottaa.
- vastaus : EI
Halvaantumisella tarkoitetaan lihasten toiminnan loppumista tai merkittävää heikentymistä. Napalävistyksessä ei lävistetä tai muutenkaan kosketa vatsalihaksiin, vaan lävistetään ihon päällimmäiset kerrokset. HALVAANTUMISRISKIÄ EI SIIS OLE. Lävistysliike toki kannattaa valita tarkoin, jotta toimenpide sujuisi mahdollisimman ammattitaitoisesti. Napalävistys on jokatapauksessa mielestäni kaikista lävistyksistä (korvalehtien reikiä lukuunottamatta) vaarattomin.
Aiemmin tuossa onkin jo mainittu, että tulehdusvaara on tietenkin lävistyksessä ja muissakin avoimissa haavoissa olemassa, mutta talven aikana tehdyt lävistykset eivät tulehdu yhtä helposti, kuin kesällä / lämpimään aikaan tehdyt.
Hoito-ohjeita kannattaa lueskella tarkasti, jotta lävistämisen jälkeisiltä tulehduksilta ja muilta ihoreaktioilta vältyttäisi. harness.fi -sivustolta löytyy lisää tietoa ja ohjeita kaikenlaisista lävistyksistä ja niiden hoidosta. - vastaus: EN TIEDÄ
...eli opettelen vielä tota lukemisen jaloa taitoa. korjaan äskeistä kirjoitustani, sillä eihän napaansa kannata ITSE lävistää. Mars lävistäjälle siitä.
- _vaihtoehdot_
ovat: tyttö lävistää napansa itse tai tyttö ei saa lainkaan napalävistystä..
Suosittelen sinua viemään tytön lävistäjälle. Laittaa kielloistasi huolimatta muuten itse. Tulehtumisriski on aika suuri.
Näin kuulet itsekin hoito-ohjeet ja voit huolehtia että niitä tulee kunnolla noudatettua. Paraneminen voi viedä puolikin vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594