Käykääpä Joensuussa, kyllä kannattaa

CJJ

Joensuun ehdoton ykkönen on Kauppakadulla elokuvateatterin vieressä sijaitseva Karkkiset, joka myy satoja erilaisia irtokarkkeja. Käykää ihmeessä.

19

5075

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vaan

      Ikävä on tuota Joensuun karkkikauppaa, siellä pitää aina joensuun reissuilla käydä.

    • Nimetön

      Oih, jees siinä on kyllä karkkikauppa. Muistan kun olin lomalla mummolassa kun se avattiin, hamstrattiin serkun kanssa makeat pussit! Oi, kova ikävä...

    • Senjanen

      Kyllä, täällä tulee vierailtua aina Joensuussa käydessä. Eli yleensä Ilosaarirockin aikana :) Kerrassaan mahtava valikoima irtokarkkeja!

    • kaikkea semmoista

      mitä täältä ei enää saa.

    • auki

      miten on lauantaisin auki tämä paratiisi??

      • Karkkii!!!!

        Se on maailman paras karkkikauppa IKINÄ! Ainakin omasta mielestäni..... Yksi lemppareistani on se pillerin näköinen kirpeä/hapan ehkä sitruuna. Sitten ne jotkut cola käärmeet! Ne on niiiin hyvii! Viimekerralla(eli juhannuksena) kauppa oli kiinni. Menen sinne tämän kuun lopussa! Joku otti siellä JÄTTIMÄISEN
        "säkin" karkkia, mä näin! Ja joku taas osti n.kymmenen karkkia! Ja sitten nuolukivistä.... Mulla alko vuotaa verta kun imeskelin sitä! Siis melkein koko ajan! Kannattaa imeskellä/pureskella/syödä jotain muutakin välillä! Ja siellä on myös pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä! Odotan innolla että pääsen sinne! Tosin se into näkyy vasta kun matkaan on jotain pari tuntii.... menisin sinne JOKA päivä jos voisin! No ei IHAN joka päivä... Tai no se vaihtelisi.... Ehkä joskus kerran viikossa! Mutta EHKÄ se alkaisi kyllästyttää...
        Heippa!" Ainakin minuutiksi".... xD
        t.Karkkii!!!


      • NAINÉN 90KG
        Karkkii!!!! kirjoitti:

        Se on maailman paras karkkikauppa IKINÄ! Ainakin omasta mielestäni..... Yksi lemppareistani on se pillerin näköinen kirpeä/hapan ehkä sitruuna. Sitten ne jotkut cola käärmeet! Ne on niiiin hyvii! Viimekerralla(eli juhannuksena) kauppa oli kiinni. Menen sinne tämän kuun lopussa! Joku otti siellä JÄTTIMÄISEN
        "säkin" karkkia, mä näin! Ja joku taas osti n.kymmenen karkkia! Ja sitten nuolukivistä.... Mulla alko vuotaa verta kun imeskelin sitä! Siis melkein koko ajan! Kannattaa imeskellä/pureskella/syödä jotain muutakin välillä! Ja siellä on myös pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä! Odotan innolla että pääsen sinne! Tosin se into näkyy vasta kun matkaan on jotain pari tuntii.... menisin sinne JOKA päivä jos voisin! No ei IHAN joka päivä... Tai no se vaihtelisi.... Ehkä joskus kerran viikossa! Mutta EHKÄ se alkaisi kyllästyttää...
        Heippa!" Ainakin minuutiksi".... xD
        t.Karkkii!!!

        KARKIT ON HYVIII


      • eräs salmiakin
        NAINÉN 90KG kirjoitti:

        KARKIT ON HYVIII

        jauhoa ?


      • Karkkii!!!
        Karkkii!!!! kirjoitti:

        Se on maailman paras karkkikauppa IKINÄ! Ainakin omasta mielestäni..... Yksi lemppareistani on se pillerin näköinen kirpeä/hapan ehkä sitruuna. Sitten ne jotkut cola käärmeet! Ne on niiiin hyvii! Viimekerralla(eli juhannuksena) kauppa oli kiinni. Menen sinne tämän kuun lopussa! Joku otti siellä JÄTTIMÄISEN
        "säkin" karkkia, mä näin! Ja joku taas osti n.kymmenen karkkia! Ja sitten nuolukivistä.... Mulla alko vuotaa verta kun imeskelin sitä! Siis melkein koko ajan! Kannattaa imeskellä/pureskella/syödä jotain muutakin välillä! Ja siellä on myös pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä! Odotan innolla että pääsen sinne! Tosin se into näkyy vasta kun matkaan on jotain pari tuntii.... menisin sinne JOKA päivä jos voisin! No ei IHAN joka päivä... Tai no se vaihtelisi.... Ehkä joskus kerran viikossa! Mutta EHKÄ se alkaisi kyllästyttää...
        Heippa!" Ainakin minuutiksi".... xD
        t.Karkkii!!!

        ... kaksoisolentoni(mie) Taas mä käyn karkkiSetissä tällä viikolla. Se on KIVAA!!!! Viime kerralla iskäni osti sieltä paljon karkkia! No ei nyt sentään liikaa.... NAM, nam!!!

        t: Karkkii!!!


    • Suklaa:P

      Siel on kyll tosi hyvii karkkeja ja iso valikoima. Vois mennä, vaikka joka päivä.:D
      Etsiskelen just täss noita aukiolo aikoja ku kauhee suklaan ja karkin himo :P Onneks asun aika lähellä :DD

    • >)

      Joo, asun 3km päässä kyseisestä kaupasta, mut tuleepahan silti suht usein vierailtua... :d

    • melatta

      Karkitkin on hyviä, mut mie haluun PIPARI I!!!!

    • Yöäjuoksu

      Piparia löytyi ennen Kareliasta nyttemmin Kimmelistä

    • Ahneus kukoistaa

      Hyvä valikoima mutta törkeän kallista.

      • flöjlsdfkjsladfj

        Se sokerivero, sokerivero... eli syytä Suomen valtiota!


      • Ahneus...
        flöjlsdfkjsladfj kirjoitti:

        Se sokerivero, sokerivero... eli syytä Suomen valtiota!

        En syytä. Prismassa ja sittarissa monesti irtonamut 5.99e/kg...


      • sdfökljlösdfjlj
        Ahneus... kirjoitti:

        En syytä. Prismassa ja sittarissa monesti irtonamut 5.99e/kg...

        Meilläpä ei ole Prismaa tai Cittaria :(. No, muutaman kerran vuodessa sentään K-Supermarketissa ja Halpa-Hallissa irtikset n. 4-6 egen kilohintaan, muutoin kyllä nykynormaali 10 egee per kg esim. S-marketissa yms.


      • Olet tyhmä
        Ahneus... kirjoitti:

        En syytä. Prismassa ja sittarissa monesti irtonamut 5.99e/kg...

        Tyypillinen esimerkki tollukasta, jolla ei mitään käsitystä liiketaloudesta. Vain idiootti vertaa keskeisellä liikepaikalla toimivaa pikkukauppaa automarketin hyllynpätkään. Asialla ei ole mitään tekemistä ahneuden kanssa, mutta sitä sinä et ymmärrä.


      • you are clueless
        Olet tyhmä kirjoitti:

        Tyypillinen esimerkki tollukasta, jolla ei mitään käsitystä liiketaloudesta. Vain idiootti vertaa keskeisellä liikepaikalla toimivaa pikkukauppaa automarketin hyllynpätkään. Asialla ei ole mitään tekemistä ahneuden kanssa, mutta sitä sinä et ymmärrä.

        " Asialla ei ole mitään tekemistä ahneuden kanssa"

        Vain totaalinen pälli väittää, etteikö anhenudella olisi MITÄÄN tekemistä yrittämisen kanssa. Voiton (ahneuden) maksimointi kun on liiketalouden perusta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe