mitenkä mittari sigma sport saatiin toimintakuntoon, pitikö halkaisi kertoa piillä vai miten se oikein meni, ohjekirja hukassa?
sigma sport bc 800
6
5857
Vastaukset
- Kratti
Hakusanoiksi vaikka: sigma sport bc 800 manual.
- Jarp
tai sitten mittaat renkaan ympärysmitan.
- saat
asetettua ympärysmitan, kun laitat renkaan ilmanpaineen kohdalleen, piirrät renkaan kylkeen viivan maata (jotain kovaa alustaa) vasten olevaan kohtaan ja samalle kohtaan alustaan viiva. Sitten painat rengasta maata vasten samalla voimalla kuin ajaessasi pyörällä ja työnnät pyörää suoraan eteenpäin niin kauan, että viiva renkaassa on taas maata vasten. Piirrät maahan uuden viivan ja mittaat viivojen välin. Se on renkaan ympärysmitta sinulle. Ja on tarkka ;-)
- taulukot
Sheldon Brown -sivuilla on paljon hyödyllistä tietoa. Katsopa alla olevan linkin takaa löytyvästä taulukosta, jos sieltä löytyy oikea rengaskoko. Taulukossa on tavallisimmat rengaskoot, tosin leveämmät maastorenkaat puuttuvat. Rengaskoon perässä lukee se mitta, joka mittariin asetetaan
http://www.sheldonbrown.com/cyclecomp_f.html- ei löytynyt
Ei löytynyt mun rengaskokoo eli 26x2.00. Onko kellään mitään hajua mikä se voisi olla?
- Anonyymi
ei löytynyt kirjoitti:
Ei löytynyt mun rengaskokoo eli 26x2.00. Onko kellään mitään hajua mikä se voisi olla?
WS 26 x 2.00 = 2114 mm
WS 700 x 32 / 32-622 = 2170 mm
WS 28 x 1,75 / 47-622= 2268 mm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971513- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50747Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40676The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34660