olen varmaan puoli vuotta etsiny tytöille skede vaatteita netistä, ainoa mistä niitä on löytyny oli lamina.fi ja nyt sielläkin on ainoastaan t-paitoja. :l elikkäs linkkejä mistä löytyis tyttöjen skede vaatteit?
tytöille vaatteita?
7
1340
Vastaukset
- aahahahhihih
Ei vittu nää "skede-tytöt" on pellei.
- -JJ-
Siis täh?! Onko olemassa "skeitti vaatteita"?
No ei ole. Kai se nyt on sama mitä sä päällesi laitat, kunhan pystyt skeittaan. Vai onko tavoitteesi vaan kiinnittää huomiota merkkivaatteilla jne..? Asennetta peliin. Skeittauksen takia tätä hommaa tehdään, eikä siinä olennaista ole vaatetus tai muutenkaan ulkoinen olemus. Mutta jos nyt välttämättä haluat tietää, niin tietääkseni Nikita on uusi "skeitti naisille" suunnattu vaateliike.
T: Tyttöskeittari minäkin. - pelle vai?
-JJ- kirjoitti:
Siis täh?! Onko olemassa "skeitti vaatteita"?
No ei ole. Kai se nyt on sama mitä sä päällesi laitat, kunhan pystyt skeittaan. Vai onko tavoitteesi vaan kiinnittää huomiota merkkivaatteilla jne..? Asennetta peliin. Skeittauksen takia tätä hommaa tehdään, eikä siinä olennaista ole vaatetus tai muutenkaan ulkoinen olemus. Mutta jos nyt välttämättä haluat tietää, niin tietääkseni Nikita on uusi "skeitti naisille" suunnattu vaateliike.
T: Tyttöskeittari minäkin.skede-tytöt pellei? haista vittu.
- samp0
pelle vai? kirjoitti:
skede-tytöt pellei? haista vittu.
Tuolta niitä ainakin löytyy www.unionfive.fi
- tyttöskeittaaja
Skeittavat tytöt teijän mielest pellei ! Ite ootte homot
- DasCäp
Joo mä oon tyttö-skeittari ja käytän usein mun veljen vanhoja huppareita ja t-paitoja. Mun mielestä ne sopii tytöillekkin:)
MUN mielestä skeitti vaatteisiin kuuluu:
--------------------------------------------
- Lökärit tai löysät farkut
- T-paita tai toppi
- Iso huppari tai sitte ei ollenkaan
- Cäppi (mutta tietysti jos käyttää kypärää((niin kuin minä)) niin ei tarvii)
- Skeitti kengät
---------------------------------------------
Kyllä mäkin joskus käytän kireempiä vaatteita, mutta nää on kyllä lähempänä mun täydellistä tyyliä - skateeja
käy sivul:(blue tomato.com), siel on paljo kaikkee skade vaatteit ! (:
täs viel linkki sinne sivulle (:(: http://www.blue-tomato.com/fi/welcome.bto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442288
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521563- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819