Minkä merkkinen hiustenmuotoilu tuote sopisi parhaiten miesten hiusten muotoiluun?
Miehille hiustenmuotoilutuotteita
5
1250
Vastaukset
- tepi88
tuskin hiustenhoito tuotteita on jaoteltu miesten ja naisten mukaan, enemmänkin hiuslaadun ja pituuden mukaan pikemmiten..
- käytän itse
Gillette Fusion -höylällä tukka pois ja vaseliinia pintaan!
- Suunnattu
On American Crew.Sarjasta löytyy shampoot,hoitoaineet,saippuat,vahat,geelit sekä myös partavaahto,kosteusvoide ja tuoksu.
- fiiiilis
Tigin tuotteet ovat hyviä niin miehille kuin naisille. Fudge-hiusvaha on mun suosikki.
- aefesgrg
fiiiilis kirjoitti:
Tigin tuotteet ovat hyviä niin miehille kuin naisille. Fudge-hiusvaha on mun suosikki.
Joo Tigi on ja tälläinen vähän kalliimpi merkki mutta tärkeämpää on löytää itselleen parhaiten soveltuvimmat tuotteet. Kannattaa kysyä omalta kampaajalta lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235883- 602017
- 271479
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2401267- 741135
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691118Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531107Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067- 511062
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995