Vihdoinkin... ostin R-Kioskilta hetken mielijohteesta Easy Body välipalapatukan ja pakko sanoa; TÖRKEEN HYVÄÄ! Suosittelen. Ainakin minun Fazerin siniset muuttuvat jatkossa tähän...
Easy Body
16
2370
Vastaukset
- personal-person
Minäkin maistoin pari iltaa sitten ekaa kertaa Easy Body -mansikkapatukkaa. Oletin että olisi ollut ihan "kunnon" proteiinipatukka, mutta onhan sen ravintosisältö kuitenkin monta kertaa parempi kuin tavanomaisen suklaapatukan :) Ja maku oli mainio!
- yllätyin
Todella yllätyin minäkin, maku oli loistava ja tämän voi syödä hyvällä omalla tunnolla. :) minä vaihdan näihin :)
- mossu
yllätyin kirjoitti:
Todella yllätyin minäkin, maku oli loistava ja tämän voi syödä hyvällä omalla tunnolla. :) minä vaihdan näihin :)
Ne mansikkapatukat on tosi hyviä, mutta muistaakseni toffeepatukka oli aika kamala makuelämys minulle... tai eihän sitä elämykseksi edes voi kutsua :D Suosittelen kuitenkin kokeilemaan!
- Kiril
runsashiilihydraattipitoinen välipalaherkku liittyy kevyisiin herkkuihin? Onko se samanlainen tuote kuin vähärasvainen kevyttikkari, jonka mainonta kiellettiin Suomessa.
- sitruuna.happo
yhtäkkiseen herkkuhinkuun?
Oletetaan että olet shoppamassa,heikottaa kummasti,jotain pitäisi saada heikotukseen.
Vielä piisaa päivää ja houkuttelevia putiikkeja ja antaa kortin vinkua.
No joo,tuskin ainakaan minä olisin tehnyt evästystä matkalle,voileipä ostokeskuksessa? - Kiril
sitruuna.happo kirjoitti:
yhtäkkiseen herkkuhinkuun?
Oletetaan että olet shoppamassa,heikottaa kummasti,jotain pitäisi saada heikotukseen.
Vielä piisaa päivää ja houkuttelevia putiikkeja ja antaa kortin vinkua.
No joo,tuskin ainakaan minä olisin tehnyt evästystä matkalle,voileipä ostokeskuksessa?kun minulla ei esiinny herkkuhinkua. Lopetin sokerin syönnin ja vähensin hiilihydraatit minimiin jo kaksi vuotta sitten ja nyt ei ole tuollaisia himoja.
- Tepi.
Kiril kirjoitti:
kun minulla ei esiinny herkkuhinkua. Lopetin sokerin syönnin ja vähensin hiilihydraatit minimiin jo kaksi vuotta sitten ja nyt ei ole tuollaisia himoja.
Tuhoamassaan viestissä Kiril kirjoitti, kuinka pellillinen, varmaan venäläisen ex-vaimon leipomia, pullia menee kerralla...
- kuultu jo sata kertaa
En nyt tajua, miten jaksat jankuttaa koko ajan noista hiilareista. Kyllä varmaan kaikille on jo tullut selväksi, miten hyvin sinun kohdallasi vhh toimii. Itsekin pitäydyn vähähiilarisessa ruokavaliossa, en tosin noin tiukasti kuin sinä, mutta raskauskilot olen saanut nopeesti pois tälläkin menetelmällä. Syön kyseisiä patukoita silloin tällöin. Tosiaan naisihmisille ne ovat tarpeen niillä shoppailureissuilla. Ja noissa patukoissa on suht alhainen hiilariprosentti verrattuna moniin muihin. Kyllä se kaiken järjen mukaan on kevyt herkku, jos energiasisältöä katsoo!
En minäkään tule arvioimaan sinun kerma-pekoni-ruokiesi keveyttä, joten mitä jos antaisit ihmisten rauhassa jakaa kokemuksiaan keveistä herkuista?? - ebergiaa ?
kuultu jo sata kertaa kirjoitti:
En nyt tajua, miten jaksat jankuttaa koko ajan noista hiilareista. Kyllä varmaan kaikille on jo tullut selväksi, miten hyvin sinun kohdallasi vhh toimii. Itsekin pitäydyn vähähiilarisessa ruokavaliossa, en tosin noin tiukasti kuin sinä, mutta raskauskilot olen saanut nopeesti pois tälläkin menetelmällä. Syön kyseisiä patukoita silloin tällöin. Tosiaan naisihmisille ne ovat tarpeen niillä shoppailureissuilla. Ja noissa patukoissa on suht alhainen hiilariprosentti verrattuna moniin muihin. Kyllä se kaiken järjen mukaan on kevyt herkku, jos energiasisältöä katsoo!
En minäkään tule arvioimaan sinun kerma-pekoni-ruokiesi keveyttä, joten mitä jos antaisit ihmisten rauhassa jakaa kokemuksiaan keveistä herkuista??kyseisissä tuotteissa ? per 100 g
- aäsldktji
Minkälainen se oma kokemuksesi ko. patukasta siis oli?
- nam!
ebergiaa ? kirjoitti:
kyseisissä tuotteissa ? per 100 g
Energiaa/100g on 388,1 kcal, mutta kyseinen patukka painaa vaan 35g ja siinä on siis 135 kcal. proteiinia 10,3 g ja hiilareita 13g, rasvaa 4,3 ja kuitua 2,9. Patukka on sen verran täyttävä, että yksi riittää vallan mainiosti. Suosikkini on tuplasuklaa. Maku muistuttaa erehdyttävästi tuplaa ilman niitä pähkinöitä. Banaanista tulee mieleen jim-patukka.
- HOI
VOISITKO OLLA EDES JOSKUS KOMMENTOIMATTA!! OIKEESTI OTTAA PANNUUN KOKO TYYPPI!!!!!!ENKÄ OLE VARMASTI AINOO! oikeesti kaikkia ei kertakaikkiaan kiinnosta sun näsäviisastelu.. onko sulla elämää??
- olekkin
aika kalliitakin ?
ja kaloreita on ainakin ihan kkitettävästi jos vertaa vaikka porkkanaan o_0 ? - ostin tänään
Maistoin tuota tupla suklaa patukkaa ja maku oli kyllä mieleeni! Tämä on mielestäni paras suklaahimon korvike minkä olen löytänyt!
Mulle tuli mausta mieleen vähän milkyway (jos joku tietää ne suklaapatukat)
Ei ole tarkotus, että alan näitä sitten päivittäin popsimaan kilokaupalla "kun ne nyt on kevyempiä" vaan ainoastaan todelliseen suklaahimoon :)- edelliseen..
Ostin myös Natur dietin suklaa-riisi patukan, oli edullisempi ja kaloreita per patukka 85, mutta on sisällöltään varmaan "höttösempää" eli "ei niin täyttävää" kuin tuo easy body.
En vielä maistanut sitä, mutta ehkä tässä joku päivä kun suklaahimo taas iskee.. - se on
itse asiassa vielä kevyempi vaihtoehto kuin kyseinen easy body-patukka. Energiaa / patukka on 107 kcal. Painonvartijoiden pisteitä siitä menee 2 ja on huomattavasti edullisempi kuin easy bodyt tms. Maksoi muistaakseni n. 0,30 e. Maku muistuttaa vähän Marsia ja vie ainakin multa pahimman makeannälän ja suklaanhimon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042915Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911406- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763