Olen jo vuosia sitten karsinut ruokavaliostani pois vaaleat jauhot, perunan, valkoiset pastat ja riisit. Eli täysjyvätuotteita olen käyttänyt. Mutta nyt tekisi mieleni tutustua oikein "aikuisten oikeesti" tuohon vhh-ruokavalioon, kun se tuntuisi minun elämääni ja makuuni sopivalta ruokavaliolta.
Mitä kirjallisuutta suosittelisitte alkuun tutusmiseksi? Entä olisiko jotain käteviä keittokirjoja?
Tiedän, että netissä on jotain karppaajien sivustoja etc, mutta luen mieluummin kirjoja kuin nettiä. Silmät tulee tästä ruudun tuijottelusta kipeäksi.
MItä kirjallisuutta
3
477
Vastaukset
- menhir
Michel Montignacin "Syön hyvin ja siksi laihdun"- kirja on erittäin hyvä. Dieetissä saa syödä hiilareita aika paljonkin ja kovia rasvoja vältellään.
Toinen kirja on Antti Heikkilän "Hyvän olon keittokirja". Tässä dieetissä ei vältellä kovia rasvoja, mutta hiilihydraatit pidetään ainakin alkuvaiheessa pienenä.
Tuossa nyt ne jotka olen lukenut.- lukisin
yhden Atkinsin kirjan, mielummin jonkun uudemman kuin dr. Atkinsin dieettivallankumous, koska Atkins oppi matkan varrella uutta ja se näkyy kirjoissa. En kuitenkaan kehota sinua noudattamaan Atkinsin dieettiä, Heikkilä vaikuttaa terveellisemmältä ja helpommin noudatettavalta.
- menhir
lukisin kirjoitti:
yhden Atkinsin kirjan, mielummin jonkun uudemman kuin dr. Atkinsin dieettivallankumous, koska Atkins oppi matkan varrella uutta ja se näkyy kirjoissa. En kuitenkaan kehota sinua noudattamaan Atkinsin dieettiä, Heikkilä vaikuttaa terveellisemmältä ja helpommin noudatettavalta.
viestisi ketjun aloittajalle?
Sillä minä olen jo dieettini valinnut :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836