nii mun muija jätti mut tänää ja mun mielest hän kusetti mua aika vitun pahasti..
mä kysyin silt et miks se jätti mut se sano et oon vähä valedellu sulle oon ollu mun ns.exän kaa koko tän ajan mink sunki kaa!
mut ei se sen ex poikafrendi ollu missää vaihees sen exä.. kusetti vaa mulle et oli jättäny sen.. :(
mul on vaa vähä vaikeet enää luottaa muijiin!
sanokaa jotai kommenttii toho.
muija jätti.. =(
8
463
Vastaukset
- Jäbä 86
Ei saatana oikeesti... on muaki petetty muuttei sentää tollee...
toi on jo vaikeempi tilanne mutta koita selvitä...
jos et ehtiny kiintyy muijaa etkä mitää ni luulen/toivon et sul ei oo vaikeuksii päästä yli..
ite ehin rakastuu ja kiintyy muijaa joka jätti mut ja kärsin siitä vieläki.. ja jätti 2kk sit.
mut en voi muuta sanoo ku et se muija varmaa käytti sua hyväksee siihen että se sen "ex" kiinnostuu siitä taas ja jotai.. jos sil sen "exälki" oli joku muija tiedossa ja se halus tehä sen sitte mustasukkaseks et se tajuis et se saattaa menettää sen muijan...
mahdollisimman vaikeesti selitetty tiedän..
ja jos joku sai tost selvää ni saa vähintää jonku kunnia merkinnän...
mut juu... koita selvitä... älä haksahda tollasii huorii enempää.. varmista että se on aina vapaa ja sellanen mitä haluat...
päätät minimi kriteerit muijalle ja noudatat niitä...- *Lorna
Katos jäbä 86, lorna täällä taas:) no mutta toi muijahan on ihan perseestä. Kuinka se voi elää muiden kanssa, ku ei osaa elää itsensäkää kans??!! Ite olen neiti-ihminen enkä henk.koht menis ikinä tekeen tommosta. Otan osaa, pyydän anteeks tämän sukupuolen edustajana koko miesväeltä, valitettavasti tälläisiä sun exäs kaltaisia pettäjiä löytyy maan päältä!!!:)
- PikkuMyy
Jos sitä muijaks koko ajan kutsuit ni eihän tossa jutussa oo sitten mitään ihmeellistä.. Ikäsi? 15? 14?
- aaliyah
Miten vaan, mut keksikää nyt hyvät ihmiset parempi vastine sille ku " luottamus menee miehiin/naisiin" jos se yks tekee jotain pahaa. Sitäpaitsi vaan pigviinit on tarkotettu yksiavioiseks. Vaikka kuinka satuttais, niin silti se on vaan elämää ja kasvattaa.
- *helinäkeiju*
en tajuu miten jollain on ees pokkaa tehä tolleen... mut älä silti yleistä... ei kaikki muijat oo samanlaisii... mä en ainakaan oo ikinä pettäny ketään, enkä tuu pettämäänkään... en vois alentuu sellaseen, mikä johtuu ehkä siitä, et yks jätkä satutti mua liian pahasti...
se petti mua yli 10 kertaa, valehteli koko ajan ja raiskaskin kerran...
että paljon on erilaisia ihmisiä maan päällä... munkin oli sen jälkeen aika vaikeeta luottaa kehenkään... siis jätkiin... mut nykyään oon onnellinen ja mulla on oma kulta joka on tooosi ihana...=)
mutta, tsemppiä sulle, usko pois, ei kaikki muijat oo tollasii ko toi sun ex... - *helinäkeiju*
en tajuu miten jollain on ees pokkaa tehä tolleen... mut älä silti yleistä... ei kaikki muijat oo samanlaisii... mä en ainakaan oo ikinä pettäny ketään, enkä tuu pettämäänkään... en vois alentuu sellaseen, mikä johtuu ehkä siitä, et yks jätkä satutti mua liian pahasti...
että paljon on erilaisia ihmisiä maan päällä... munkin oli sen jälkeen aika vaikeeta luottaa kehenkään... siis jätkiin... mut nykyään oon onnellinen ja mulla on oma kulta joka on tooosi ihana...=)
mutta, tsemppiä sulle, usko pois, ei kaikki muijat oo tollasii ko toi sun ex... - *helinäkeiju*
mutta, tsemppiä sulle, usko pois, ei kaikki muijat oo tollasii ko toi sun ex... - Linnea
Elämä. ;)
Potkii päähän, mutta potki ja riehu takaisin. Sillä siitä pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1353810Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä662682Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492669Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi842465Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332340Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051438Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6311285SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past811226Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1601126Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611056