Kiinnostuin elävästä ravinnosta jonkin verran yli vuosi sitten ja nyt on alkanut taas tuntumaan että pitäisi siirtyä siihen, sillä nyt on alkanut tulla terveysongelmiakin, aikaisemmin niitä ei ollut, ja lääkkeet eivät mielestäni ole varteenotettava vaihtoehto.
Miten idut saa pysymään hyvinä jos niitä ottaa töihin/kouluun mukaan? Otatteko jonkin siivilän mukaan ja huuhtelette ne vielä ennen kuin syötte? Itselläni ei oikein tee mieli syödä ituja joita ei ole huuhdeltu ennen syömistä... Ehkä jos ne saisi pysymään viileänä jotenkin, talvella se onnistuu varmaan vahingossakin, mutta en tiedä sitten kun tulee lämpimämmät kelit.
Millaiset eväät itse otatte yleensä kouluun tai töihin?
Eväät töihin, kouluun jne.
Kuukasvo
2
1004
Vastaukset 2
- rotissööri
pistä idut pieneen lasipurkkiin ja vettä täyteen. sitten vain työpaikalla kaadat vedet pois.
- Kuukasvo
Syötkö siellä missä kaikki muutkin ja jos syöt niin miten ihmiset suhtautuvat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493