NYT ON PELASTUKSEN PÄIVÄ. PIAN JEESUS TULEE HAKEMAAN OMANSA HÄÄATERIALLE,HALUATHAN SINÄKIN PELASTUA.VIELÄ ON OVI AVOINNA TULLA, TULKAA.
USKOKAA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN
15
572
Vastaukset
- Lähimmäinen.
Jeesus Kristus
Jumalan ainosyntyinen Poika, ainoa Poika, jonka Jehova tuotti yksin. Tämä Poika on koko luomakunnan esikoinen. Hänen välityksellään luotiin kaikki muu taivaassa ja maan päällä. Hän on kaikkeuden toiseksi suurin persoona. Juuri tämän Pojan Jehova lähetti maan päälle antamaan elämänsä lunnaiksi ihmiskunnan puolesta ja avaamaan siten tien ikuiseen elämään niille Aadamin jälkeläisille, jotka uskoisivat. Tämä sama Poika, joka on ennallistettu taivaalliseen kirkkauteen, hallitsee nyt Kuninkaana, ja hänellä on valta tuhota kaikki pahat ja toteuttaa Isänsä alkuperäinen tarkoitus maan suhteen. Jeesus-nimen heprealainen muoto merkitsee ’Jehova on pelastus’; Kristus vastaa heprealaista sanaa Ma·ši′aḥ (Messias), joka merkitsee ’Voideltua- Alueveli
Puhu perustellen (rs), s. 86
Jos copypaste on sinusta keskustelua, niin kävisikö, että minäkin copypastean veljesseurasta aina vastaukset kun sinä sanot jotain? - Että?
"Usko ilman tekoja on kuollut".
Ja koska Jeesus sanoo myös: "Joka uskoo minuun, hän tekee samoja tekoja, kuin minä, ja suurempiakin he tekevät,sillä minä menen Isän tykö".
Ja Jeh.tod. kieltävät ihmeteot rukouskokouksissa, esim. parantumiset, niin silloin he kieltävät Jeesuksen sanat ja lupauksen.
Eikö se ole aika erikoista uskomista, ja samalla hokemalla hoetaan, että Jeh.tod. on ainoa porukka joka kelpaa taivaaseen, vaikka sairaita ja rampoja ja sokeita ja kuuroja on maailma pullollaan. - Herraa..
Herraa avuksi huutamalla. Sen tiesi Paavalikin. Ja jo Jesaja 43:11 sanoo:Minä, minä olen Herra (JHVH), eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Mitä sanoo Roomalaiskirje?(10:)-13)?:
"Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeeseksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut..Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu"...Lähimmäinen. Haluatko pelastua? Jos haluat, huuda avuksi Herraa Jeesusta, sillä muussa nimessä ei ole pelastusta nykyään. - tiedon merkitys
Että? kirjoitti:
"Usko ilman tekoja on kuollut".
Ja koska Jeesus sanoo myös: "Joka uskoo minuun, hän tekee samoja tekoja, kuin minä, ja suurempiakin he tekevät,sillä minä menen Isän tykö".
Ja Jeh.tod. kieltävät ihmeteot rukouskokouksissa, esim. parantumiset, niin silloin he kieltävät Jeesuksen sanat ja lupauksen.
Eikö se ole aika erikoista uskomista, ja samalla hokemalla hoetaan, että Jeh.tod. on ainoa porukka joka kelpaa taivaaseen, vaikka sairaita ja rampoja ja sokeita ja kuuroja on maailma pullollaan.alkuseurakunta teki voimallisia tekoja; aina nasaretilaisen nimeen. mutta paulus sanoi totuuden, kun hän tiesi tiensä päättyvän, "; mutta ennen kaikkea tietäkää, että minun jälkeeni nousee miehiä, jotka puhuvat väärää puhetta.."
ja "; - hän ei tule , ennenkuin saapuu tuo laiton ... .-siis hän tulee vasta silloin, ja niin että kaikki näkevät hänet. hän ei- ei mene tuolla, hän ei ole täällä,hän ei vilahda nurkan taakse vaikka kuka sanoisi niin.
meillähän on uskonnonvapaus, jokainen voi tulkita kirjoituksia miten parhaiksi katsoo. en ole ollutkaan jt. , enkä usko , että sillä perusteella enempää kuin muidenkaan perusteilla mennään minnekään; se kun ei ole kiinni ihmisistä.
on kuitenkin muistettava nasaretilaisen sanat parantamisista, joiden takia hänet yritettiin kivittää taas kerran;"monia oli leskiä ja sairaita israelissa eliaan aikana, eikä ketään heistä parannettu, ainoastaan syyrialainen sotapäällikkö naeman."
- myöskin on kirjoitettu,että jokaiselle kolkuttavalle avataan; ehkäpä siilä tavalla vastaus löytyy. - Einari Keski-Pörhölä
Ota nyt jo itsellesi oma nimimerkki.
- ?????
tiedon merkitys kirjoitti:
alkuseurakunta teki voimallisia tekoja; aina nasaretilaisen nimeen. mutta paulus sanoi totuuden, kun hän tiesi tiensä päättyvän, "; mutta ennen kaikkea tietäkää, että minun jälkeeni nousee miehiä, jotka puhuvat väärää puhetta.."
ja "; - hän ei tule , ennenkuin saapuu tuo laiton ... .-siis hän tulee vasta silloin, ja niin että kaikki näkevät hänet. hän ei- ei mene tuolla, hän ei ole täällä,hän ei vilahda nurkan taakse vaikka kuka sanoisi niin.
meillähän on uskonnonvapaus, jokainen voi tulkita kirjoituksia miten parhaiksi katsoo. en ole ollutkaan jt. , enkä usko , että sillä perusteella enempää kuin muidenkaan perusteilla mennään minnekään; se kun ei ole kiinni ihmisistä.
on kuitenkin muistettava nasaretilaisen sanat parantamisista, joiden takia hänet yritettiin kivittää taas kerran;"monia oli leskiä ja sairaita israelissa eliaan aikana, eikä ketään heistä parannettu, ainoastaan syyrialainen sotapäällikkö naeman."
- myöskin on kirjoitettu,että jokaiselle kolkuttavalle avataan; ehkäpä siilä tavalla vastaus löytyy.Uskonnon vapaus, muuta kuin välinpitämättömyyttä???
Kun Jeesus kertoi totuuden, niin sitten hyväksytään liberalismin ja suvaitsevaisuuden nimessä kaikki, jopa noitauskonnot ja nukutaan itsekin synnin autuasta unta, ja sanotaan, että meillä on uskonnon vapaus.
Siis yksinkertaisesti siinäkin kielletään Jeesuksen käsky, kun Hän sanoi: "Menkää kaikkeen maailmaan ja TEHKÄÄ kaikki kansat MINUN opetuslapsikseni".
Jeesus lupasi, että jokaiselle kolkuttavalle avataan. Kysymys onkin, että (millä sydämellä) kolkutetaan.
- naku
Älkää jaksako sitä Jeesusta täällä markkinoida! Menkää jollekin Jeesus-palstalle.
Täällä on tarkoitus käydä keskustelua Jehovan Todistajuudesta.
Se Jeesus on varmaan ihan kiva, muttei me kaikki olla aivan niin ihastuneita kuin sinä. Ja joka tapauksessa tämä on väärä palsta tuollaiseen.- Miksi..
Jeesusta täällä markkinoidan? Koska se on Raamatun avainsana. Herra, jonka nimessä pelastuu. Hän on juuri se ainoa Herra, jonka Raamattu meille opettaa. Ja sitä jehovantodistajat eivät vartiotorniseuralaseineen mitenkään voi nähdä.
- vio-letti
Ymmärrän Neppa, että sinä uskot Jeesukseen ja että haluat sitä pelastusta julistaa toisille. Minäkin uskoin lapsena ja nuorena Harmagedonin todella tulevan ja jehovantodistajien uskon olevan se ainoa luukku missä paratiisi-lippuja jaettiin. Se oli ennen vuotta 1975.
En halua mitenkään kyseenalaistaa sinun henkilökohtaista uskoasi Jeesukseen, se on sinun uskosi. Mutta minulle se ei käy järkeen.
Jehovantodistajien opin mukaan Jeesuksen teloitus roomalaisten toimesta oli kaikkien ihmisten pelastukseksi tarkoitettu uhrikuolema. Jeesus oli myös läsnäoleva kuningas, joka oli jo ottanut vallan kahvat käsiinsä ja hallitsi näkymättömänä vuodesta 1914. Näin meni oppi silloin, osaan sen vieläkin ulkomuistista vaikka unissa kysyttäisiin. Olin silloin kuitenkin vielä lapsi ja uskoin lapsen tavoin mitä aikuiset minulle olivat opettaneet.
Mutta sitten aloin ajattelemaan asiota järjen kanssa ja niin myös tuota Jeesusoppia. Jeesus oli juutalainen nuori mies joka eli aikansa poliittisessa tilanteessa Lähi-idässä. Hän perusti oman puolueen jonka tarkoituksena oli vapauttaa kotimaa vieraan vallan alaisuudesta itsenäisyyteen. Ja juutalaiset odottivat Messiasta joka pelastaisi heidät vieraan ikeen alta. Rooman valtakunnan edustaja ei moisesta pitänyt ja Jeesus teloitettiin. Siihen aikaan ja sen jälkeen on tapettu miljoonia erinäisten poliittisten syiden vuoksi, monet syyttömästi. Lähi-idässä tuo tappelus on vieläkin täydessä käynnissä.
Minä olen tämän päivän suomalainen ja Jeesus oli juutalainen joka eli ja kuoli 2000 vuotta sitten. Roomalaiset tappoivat Jeesuksen aikoinaan eikä sillä ole yhtäänmitään tekemistä sen kanssa, kuinka minä elämääni elän nyt, pari vuosituhatta myöhemmin. Jos teen töppäyksiä, on minun itse kannettava niistä vastuu. Minä olen vakuuttunut siitä, että ihminen keksii erilaisia synti- ja pelastusideoita, koska hänen on vaikea hyväksyä että ihminen on se joka on ja tekee mitä tekee. Minäkin tunnen tuskaa kun näen uutisista kuvia Daifuurista tai Irakin sodasta tai kuulen kerrottavan kuinka lapsia ja nuoria käytetään sexuaalisesti hyväksi ja muuta sellaista. Mutta ihminen on sellainen, ihminen on hyvä ja paha, vahingoittaa itseään ja toisia eri tavoin, mutta yrittää myös kaikin voimin parantaa elinehtoja tämän maan päällä ja pyrkii eteenpäin. Me olemme kaikki ihmisiä eikä mikään voi meitä siitä pelastaa vaikka me kuika paljon keksisimme pelastusideoita. >>NYT ON PELASTUKSEN PÄIVÄ.
Jokainen perjantai on pelastuksen päivä.
>>PIAN JEESUS TULEE HAKEMAAN OMANSA HÄÄATERIALLE,HALUATHAN SINÄKIN PELASTUA.
Muutama tuhat vuotta kun tuota on jo paasattu, niin alkaa mennä fiilikset. Josko se ottaa oman tovin kuitenkin, olisiko mahdollista? Tai jättää tulematta kokonaan?
>>VIELÄ ON OVI AVOINNA TULLA, TULKAA.
Jos se on ollut pari tuhatta vuotta auki, niin uskon saranoiden olevan siinä kunnossa ettei ihan justsilleen ole kiinni menossa. Ota ihan rauhallisesti vaan.- Erik Kyynhakkeli
Eikö ole hienoa kun meni näppisneitsyys?
- jesus or nothing
jeesus tulee tänne ja kyllä,se loppu kohta tulee mutta,me emme voida tietää sitä aikaa raamatus luki vaan jumala tietää sen takia pitää olla aina valmiina muista rukoilla ja paranna mieltä jeesus kuoli meiden syntien takia ja nyt saa loppua tää hullu touhu jeesus tulee kohta !
- Uskova
. Hänen välityksellään luotiin kaikki muu taivaassa ja maan päällä. Tulkinta tuokin
raamatusta luemme Hänessä on Kaikki luotu ja Häneen. Eli Kristukseen.
amen ja rauhaa kaikille palstalaisille.- dfdgfdfg
Olisi ollut hyvä mainita, että lainaus (Kol.1:16) oli UM-käännöksestä.
Muihin Raamatun käännöksiin ei ole lisätty sanaa "muu".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013771
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482701- 1142529
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392018Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221581- 271552
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701295Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281