Samalla ostin Lidilin maustettuja pakasteperunalohkoja ja laitoin lihapullat ja perunat vartiks uuniin. olihan loistavat eväät noin äkkiseltään 3 hengelle ja maksoi 3,86euroa, suosittelen.
Kartanon lihapullat ostin Lidlistä
14
4258
Vastaukset
- skäribo
but no thanks.
- on...
... siis noin suhteellisesti muihin einesruokiin nähden, mutta aika vaikea ymmärtää mitä tarkoitat kirjoittaessasi loistavista eväistä (minkään liikkeen) pakasteperunoihin ja eineslihpulliin viitatessasi....
- hiippareita
täällä..käydä nyt valittamassa eines palstalla että miksi kehutaan einesruokia.. jotkut niitä käyttää ja osa on ihan syötävääkin.
- loistavaa
Lämmin ruoka tohon hintaan kolmelle on jo loistavaa, jos vielä on syötävän makuista. Tottakai kun itse ne perunat pesee, maustaa, kypsentää, tekee lihapullat alusta loppuun, niin onhan se tulos toinen mutta nythän puhutaan eineksistä. Ja vartissa tuskin onnstuu keneltäkään saati tolla rahalla.
- luulet....
hiippareita kirjoitti:
täällä..käydä nyt valittamassa eines palstalla että miksi kehutaan einesruokia.. jotkut niitä käyttää ja osa on ihan syötävääkin.
... olevan ko. aterian ravintoarvot? Tiedoksi, että kyllä niitä eineksiäkin on sekä noiden arvojen, että maun puolesta hieman "loistavampia", kuin tuo "liha"pulla- ateria.
mutta jos ei paremmasta tiedä.... - ei ole
luulet.... kirjoitti:
... olevan ko. aterian ravintoarvot? Tiedoksi, että kyllä niitä eineksiäkin on sekä noiden arvojen, että maun puolesta hieman "loistavampia", kuin tuo "liha"pulla- ateria.
mutta jos ei paremmasta tiedä....pakko syödä jos et tykkää tai ravintoarvot ei kelpaa..minä saattaisin tykätäkin ko.ruoasta..ei se varmaan minusta tyhmää tai huonoa ihmistä tee..vai?
- toki....
ei ole kirjoitti:
pakko syödä jos et tykkää tai ravintoarvot ei kelpaa..minä saattaisin tykätäkin ko.ruoasta..ei se varmaan minusta tyhmää tai huonoa ihmistä tee..vai?
... juonhan minäkin viinaa, mutta en minä silti kossun makua ylistä tai sitä kenellekään suosittele.
- eikö
toki.... kirjoitti:
... juonhan minäkin viinaa, mutta en minä silti kossun makua ylistä tai sitä kenellekään suosittele.
tämä palsta ole sitä varten että voi kertoa mikä oli hyvää mikä ei..jokainen sitten kokeilee tai ei.
Luulisi että aikuiset ihmiset sen tietävät ettei ne einekset niin ravintopitoisia ole.Eikä niitä kannata jatkuvasti syödä..ei kai sitä kellekkään tarvitse erikseen kertoa. - kaikki....
eikö kirjoitti:
tämä palsta ole sitä varten että voi kertoa mikä oli hyvää mikä ei..jokainen sitten kokeilee tai ei.
Luulisi että aikuiset ihmiset sen tietävät ettei ne einekset niin ravintopitoisia ole.Eikä niitä kannata jatkuvasti syödä..ei kai sitä kellekkään tarvitse erikseen kertoa....varmaan eineslihapullat ja pakasteperunatkin tietävät ja tällä palstalla olisikin mukava lukea jostain ihan oikeasti mielenkiintoisista einesuutuuksista.
Ei ole aloitusviestillä oikein minkäälaista uutuusarvoa, eikä sitä olisi tarvinnut erikseen kertoa. - nyt oikein
kaikki.... kirjoitti:
...varmaan eineslihapullat ja pakasteperunatkin tietävät ja tällä palstalla olisikin mukava lukea jostain ihan oikeasti mielenkiintoisista einesuutuuksista.
Ei ole aloitusviestillä oikein minkäälaista uutuusarvoa, eikä sitä olisi tarvinnut erikseen kertoa.pilkkua nusastaan niin harvoin täällä mitään uutuuksia käsitellään yleensäkkään.sitä paitsi kuka sen määrää mistä saa keskustella mistä ei..?
- millä maha täyteen
kaikki.... kirjoitti:
...varmaan eineslihapullat ja pakasteperunatkin tietävät ja tällä palstalla olisikin mukava lukea jostain ihan oikeasti mielenkiintoisista einesuutuuksista.
Ei ole aloitusviestillä oikein minkäälaista uutuusarvoa, eikä sitä olisi tarvinnut erikseen kertoa...en tiedä miten sinä täyttäisit 3 ihmisen mahat alle neljällä eurolla vartissa, kivahan tuollaisia vinkkejä on antaa ja saada koska esim. opiskelijat ja työttömät arvostaa sitä euroa eniten ja miksei kiireiset työläisetkin. Hintaa tuossa mainostettiin ja hintalaatua.
- ........
loistavaa kirjoitti:
Lämmin ruoka tohon hintaan kolmelle on jo loistavaa, jos vielä on syötävän makuista. Tottakai kun itse ne perunat pesee, maustaa, kypsentää, tekee lihapullat alusta loppuun, niin onhan se tulos toinen mutta nythän puhutaan eineksistä. Ja vartissa tuskin onnstuu keneltäkään saati tolla rahalla.
Lidlin eineksstä taikoo kyllä edullisen , maittavan ja nopean aterian koko perheelle.
- eineksistä puhutaan
jos loistava ateria tulee eineksistä, niin ok, jos menen gourmet palstalle saan loistavat eväät ihan muista aineksista. Noi safkat maistui kouluikäisille iltapalaksi harkkojen jälkeen kun aika oli kortilla ja nukkuumaankin piti ehtiä. Kerran viikossa täytyy lipsua einespuolelle ihan jo niiden halpuuden ja nopeuden takia. Puurolla alkaa aamut ja kokojyväleivällä ja ihan kunnon kotiruokaa iltapäivällä.
Itse olen sitä mieltä, että kukin tyylillään ja tottumuksillaan, olen itsekin ostanut kyseisiä emmeitä ja nälkä on siirtynyt riittävästi. Tilanteen mukaan teen alusta loppuun itse, turhat populistit voi mennä vaikka kämppiin syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453