sisältääkö hedelmät hiilareita?? entäs tomaatti,kurkku,porkkana?? jostain luin kysymyksen et rypäleet sisältävät hiilareita!!!?? onko netissä sivustoa josta näkis miten paljon mikäkin suisältää hiilareita!! kiitos jo vastanneille..
ps.olen vasta alottelija!!eli neuvot terve tulleita!! =)
hiilareita??
3
1025
Vastaukset
- yes..
Kyllähän ne vaan hiilareita sisältää. Sokeriahan niissäkin on, hedelmissä ja eikös sokeri ole hiilihydraattia. Kaikissa on hiilareita, hiilareita on vaan niin eri sorttia. Esim pavuissa olevat hiilarit ei imeydy hehoon.
- Jeux
Täältäpä tietoa: http://www.fineli.fi/
Luonnonmukaisia hiilareita ei tarvitse säikkyä. Pahimpina yleisesti pidetään puhdistettuja hiilareita kuten sokeria ja valkoisia vehnäjauhoja ja niitä runsaasti sisältävät elintarvikeet, esimerkkeinä makeat juomat ja pullat. Ns. roska- ja pikaruoka sisältää hiilareita usein runsaasti. - resepti
se tässä sitten oli??? Tää on ihan turha palsta, täällä kukaan mitään vhh-reseptejä jakele. Jos nyt muutama onneton joskus joukkoon livahtaa. Suurin osa näistä viesteistä kuuluu mielestäni tonne VHH keskustelupalstalle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315