Missäköhän olisi stadin suurimmat pizzat?? Mimmosia saatavilla? Mimmonen ravintola muuten??
stadin isoimmat pizzat??
8
4545
Vastaukset
- Miksei hyvät?
Onko sinulle määrä tärkeämpi kuin laatu?
- mmmmmmm
Ai isot ? Eikö se maku ole tärkeintä ? LOL !Loistavat pizzat saat ainakin Virgin Oilista.
- Siilitiellä?
mmmmmmm kirjoitti:
Ai isot ? Eikö se maku ole tärkeintä ? LOL !Loistavat pizzat saat ainakin Virgin Oilista.
Onko vielä? Sieltä sai tosi isoja pizzoja
Ainakin jokin aika sitten ravintola Sivuraide Hämeentiellä kurvin kohdalla tarjosi todella isoja lättyjä.Olivat lisäksi hyvän makuisia.Lätyt olivat sen kokoisia, että jopa minulla yli sakiloisella äijällä oli vaikeuksia jaksaa kokonaista annosta.
Paikka ei ole kenties kaikkein viihtyisin. Sellainen Kalliolainen perusmesta. Ihmisiä laidasta laitaan.- Herttoniemessä
http://www.kolumbus.fi/siilinpesa/pizzat.html
Muutama vuosi sitten tuli syötyä jättipizza, josta riitti kolmelle hyvin. Halkaisija oli lähemmäs metri. Sukupizzasta en osaa sanoa. - jiipee_sjk
Ehdottomasti parhaimmat pizzat löytyvät Ravintola Mäkikuplasta, Torkkelinkatu 2.
Ainakin oli vielä vajaat 2 vuotta sitten Helsingissä asuessani. Hinta oli tuolloin 6 tai 7 eur. Ei välttämättä edullisin, mutta laadustahan kannattaa maksaa.
Mäkikuplan pizzojen jälkeen ei ole muiden pizzerioiden niin sanotut pizzat maistunee missään paikassa akselilla Helsinki-Seinäjoki...
Suosittelen! - tätä
Yllättäin Oulusta löytyy suomen suurimmat pizzat, isommassa kebabissakin on kilo lihaa ja kilo perunoita ;-)
Isoimman pizzan koko 75*75 cm, 2,5 kiloa taikinaa, sisältää vapaan määrän täytteitä. Syöttää kaveriporukan viikonlopuksi aika hyvin.
http://www.oulunpizzeriaromeo.fi/ - pizzamaster
nyt täytyy korjaa että ei oulussa ole suomen suurinta pizzaa vaan helsingissä ravintola siilenpesä sukupizzal on kokoa 90 cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384