halvempaa kuin Suomessa? Ja saatavuus?
Teillä paikallisilla on varmaan jotain tietoa asiasta.
Kun tuo poronsydänkin jo huitelee 7 €/kilo ja
paistin hintakin melkein kolminkertainen!
Huhhuh...
Onko poronliha?
6
1403
Vastaukset
- poron lihaa
Riippuu mistä ostat.
Poromieheltä voit jossain päin suomea saada poron lihaa 6€ kilo.. - jos sitä uutta meinaat.
Jos tarkoitat tuota eliaksen sekatavarakaupan mainosta, niin sehän tulee karesuvannosta ja niillä on siellä kauppa, jossa käyvät norjalaiset paljon lihaa hakemassa. Ihan hyvä liha, mutta liikkeessä oli ainakin muutama vuosi sitten käydessäni aika epämääräinen palvelu, vastarahaan tuli kassalta poron verestä peukalon jälki. Eli se käsihygieniasta.
- Pokaus
heinäporoa saa kuudella eurolla. mutta en suosittele!
- poromies
osta suoraan poromiehiltä niin saat laadukasta ja huokeammalla hinnalla ja tiedät mitä osast ja ostaa sellaista lihaa ruoanlaittoon mitä haluat.
- poromies
minulla olisi erinomaista poronlihaa myynnissä täällä Kittilässä. puh 0400587892
- Mitkähän
ovat hinta ja myyntipaikat nyt kun on marrakuun loppu 2015?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659