Fatpipe - ORC 27

Tylsistynyt Exeliin

Noniin, mitä mieltä ootte tosta FATPIPE ORC 27 mailasta, oon ite tylsistyny Exeliin ja haluisin ostaa ton tyyppisen mailan .. Mut ensiks haluisin kysyy teiltä mitä kokemuksia teillä on tästä mailasta ja paljon ootte maksaneet siitä/paljon maksaa?

23

7557

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      Minä suosittelisin Unihocin mallistosta mailaa.
      Sieltä löytyy maila jokaiselle pelaajaprofiilille siten, että lämäätkö vai rannnaatko vai vedätkö paljon rystylämäreitä jne

      • Tylsistynyt Exeliin

        Moi, ite lämään ja rannaan mut rannarit menee paremmin, mutta itse oon pelannu Exelillä (tällä hetkellä) ja Fatpipe Wiz26. 3 Vuotta sitten.. Eli en oikeen pidä Unihokin mailoista


      • -wiz-
        Tylsistynyt Exeliin kirjoitti:

        Moi, ite lämään ja rannaan mut rannarit menee paremmin, mutta itse oon pelannu Exelillä (tällä hetkellä) ja Fatpipe Wiz26. 3 Vuotta sitten.. Eli en oikeen pidä Unihokin mailoista

        orc on melko kallis maila, noin 60-70 euroo.. orcin varsi on melko samallainen kuin muutkin, joten kannattas ehkä ostaa halvempi.. esim DOGGY on ihan hyvä maila. siihen vois sitten ostaa orcin lavan. se on hyvä. ittelläni on uuden malliston WIZ 27. siihen oon vaihtanu ne uudet hairy star gripit ja orcin lapaa oon siihen ostamassa... maila kannattaa muuttaa sellaiseksi millä on paras pelata. (oon pelannu koko ikäni FAT PIPELLÄ nii on vähä vaikee arvostella muita mailoja)


      • Tylsistynyt Exeliin
        -wiz- kirjoitti:

        orc on melko kallis maila, noin 60-70 euroo.. orcin varsi on melko samallainen kuin muutkin, joten kannattas ehkä ostaa halvempi.. esim DOGGY on ihan hyvä maila. siihen vois sitten ostaa orcin lavan. se on hyvä. ittelläni on uuden malliston WIZ 27. siihen oon vaihtanu ne uudet hairy star gripit ja orcin lapaa oon siihen ostamassa... maila kannattaa muuttaa sellaiseksi millä on paras pelata. (oon pelannu koko ikäni FAT PIPELLÄ nii on vähä vaikee arvostella muita mailoja)

        Paljon toi doggy maila maksaa?


      • -wiz-
        Tylsistynyt Exeliin kirjoitti:

        Paljon toi doggy maila maksaa?

        se vähän riippuu kaupasta.. mutta oisko joku 30-40euroo. doggy mailassa on kyllä alun perinkin ihan hyvä lapa. siinä on siis RAW lapa jolla on paras vetää läikkää ja syötellä..


    • fätäri-mies

      olen pelannut läheskaikilla fätärin mailoilla ja olen sitämieltä että orc27 on ehdottomasti paras niistä. laukominen ja syöttäminen on lasten leikkiä.

    • mitero300

      kannattaa ostaa wiz tai orc kokemuksia kummastakin
      hyviä mailoja kumpikin wiz ehkä hitusen verran parempi.

      • heipppa

        Paljonko tuo Orc 27 oikeen maksaa? Suunnilleen. Ja mitä mailaa suosittelisitte?


    • Vastaitseostin

      Ostin pari päivää sitten kyseisen mailan ja nyt pari kertaa kerennyt kokeilla. Tuohon edelliseen mailaani (doggy33) verrattuna tälläisiä hyviä puolia löytyi: Parempi syöttää, varren jäykkyyden ansiosta kovemmat laukaukset ja maila tuntuu mukavammalta kädessä. Veikkaan, että tässä kun jonku aikaa lätkin niin alkaa rannelaukauskin sujua hyvin. Erittäin hyvä maila, lapa varmaan fatpipen yksi parhaista.
      Maksoin tästä 65e. (ovh. 89.90, alennuksessa 70e ja siihen vielä tinkasin 5 euron seura-alennuksen :-D)

      • blähh

        Lavasta keskimmäinen ns. '' ratas'' poikki, hyvin yleinen ongelma kylläkin fatpipen lavoissa. Lapa muuten aivan unelma, mutta tuo katkeaminen kyllä vituttaa.


      • Orc&Player

        Maksoin kyseisestä mailasta 20 e


    • peniskikulikikuli

      80 e

      • Ranezki

        Itelläni on orc 27 07\08 ,raw 27 05\06, ja kaverin kanssa vaihtama Fat pipe siitä on revitty se kuori niin en tiedä mikä se on ja sanoisin että orc:iin kannattaaa pistää wiz lapa niin kyllä lämärit ja ranteet lähteee........


      • Prongelly

    • ölölölö

      Ite tykkään pelata tol tosi paljon....
      Maksoin tost mailast varmaa 70egee

    • Nnigö

      Mul on kaks fat pipen hole 27 tykkään ite pelata holeilla koska tykkään veivata ja lähtee tarkat rannarit lämärit lähtee perrrs**n Sitä varten mul on monii mailoi =) mut orcin lavan käyn ostaa huomen orcist !

    • jamppaah22222233

      kannattaa ostaa orc 27 varsi ja sitte siihe wiz lapa :) wiz lapa on mun mielest hyvä kaikis osa-alueis..

    • Datsyuk Forever <3

      Fat pipe bronco 28 wiz lavalla prismoissa ilman alennusta 50€. Kevyt ja hyvät ja tarkat vedot. Paremmaksi saa kun ostaa siihen orcin medium lavan(silloin lavan jäykkyys on paras 28 varteen) Jos löydät urheiluliikkeestä saman niin voit saada 60€ tuon varren ja vielä orcin lavan vaihdon samaan hintaan! Suosittelen.

    • jeooplius

      itse ostin unihoc infinityn vähän on saman tuntuinen kuin orc lapa maksoin siitä 65e 70e postikuluineen tulossa on fatpipen hole se on hyvä

    • dh

      Ite oon myös hankkimassa tuon orc 27 :) Tuo bronco on surkee :D hajos kuukauden jäkeen...

      • fat pipe

        se maila voi kuule haljeta iha milloi vaa iha kenella vaa mutta orc 27 on kyllä hyvä mut ite tykkään g seriestä esim parempana exelkää ei oo huono MUT KAIKKI LIITY PELAAJASTA.


      • Fatpipeeeeeh
        fat pipe kirjoitti:

        se maila voi kuule haljeta iha milloi vaa iha kenella vaa mutta orc 27 on kyllä hyvä mut ite tykkään g seriestä esim parempana exelkää ei oo huono MUT KAIKKI LIITY PELAAJASTA.

        No ei ny aivan kaikki :DDD


    • kokemuksella

      Fat pipe broncoa ei kannata ostaa!
      se varsi ei kestä mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe