niin lueskelin vähän juttuja täältä. toiset sanoi että bats poistaa hienhajun mutta kyllä silti hikoilee. ongelmani on juuri se, ja haluaisin nyt tietää, pitääkö Bats kainalot kuivina?
älkääkä suositelko absolut torria, oli niin pirun vahvaa tuotetta että en pysty sitä käyttämään.
kiitos, jos joku viitsii vastata.
BATS antiperspirantti - ei enää märkiä kainaloita?
4
3436
Vastaukset
- toimi...
Minulla se pitää kyllä kehon ongelmakohdat kuivina. Ne ongelmakohtani ovatkin kesäaikaan suunnilleen puoli ihoa: takareidet, pakarat, nivuset, vyötärön seutu, rinta, selkä... Kainalot pysyvät kuivina sen Torrin avulla, eräissä muissa paikoissa iho on ilmeisesti sen verran paksumpaa että ei toimi niin hyvin.
Eihän se kivaa ole, se vie aikaa, ja aika kalliiksikin tuo aine tulee, kun pitää niin laajalti levitellä joka aamu. Ja vaikka se on "hajutonta", niin kyllä siinä semmoinen voidemainen ödööri on.
En tiedä sinun tilannettasi, mutta minä huomasin, että myös ihokarvojen trimmaus paransi asiaa. Minulla on luonnostaan hirmu karvaiset jalat ja pakarat. Melkein kuin pitäisi ilmavia villahousuja: ilmavia, mutta silti villahousuja. Posliiniksi vetäminen olisi ollut turhan naisellinen veto, mutta trimmasin ne sellaisella hiustrimmerillä, jossa kuuden millin säleikkö. Nyt sitä näyttääkin vähän tyylikkäämmältä. Näyttääkin paremmalta shortseissa, sitten taas parin kuukauden kuluttua.- w-oman
On täysi mahdottomuus tehdä tuotetta joka toimisi moitteettomasti jokaisen ihmisen iholla. Siispä, vastaus kysymykseesi löytynee oman kokemuksesi kautta.
Itse löysin ratkaisuni Favoran antiperspirantista. Kainaloni pysyvät kuivina stressitilanteissakin, eikä hajuja pääse muodostumaan. Tuotteen muita plussia on hajusteettomuus ja alkoholittomuus = hellävaraisuus. - kaikkee
w-oman kirjoitti:
On täysi mahdottomuus tehdä tuotetta joka toimisi moitteettomasti jokaisen ihmisen iholla. Siispä, vastaus kysymykseesi löytynee oman kokemuksesi kautta.
Itse löysin ratkaisuni Favoran antiperspirantista. Kainaloni pysyvät kuivina stressitilanteissakin, eikä hajuja pääse muodostumaan. Tuotteen muita plussia on hajusteettomuus ja alkoholittomuus = hellävaraisuus.kokeiltu...Apteekin valikoima on läpikäyty.Parhaaksi osoittautui Vichyn voidedödö.Muut rikkoo kainaloiden ihon!!!Kosmetiikkaosastolta on haettu Biothermii,Lancomee,Clarinssii.Paras ko tuote on ehdottomasti Rubinsteinilla!Mut ylläriylläri;tällä hetkellä käytössä jo toinen Rexona drysticki.Pelittää!Talkkimainen kun on,ei kainalot kostu niin helposti.
- kakkonen
Mä käyn aamusin kylpemässä ammeessa joka on täynnä torria, ei ainakaa haise.!
Ps. hyvä trolli oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253760
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402732Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621251Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204