Kerätäämpä tähän ketjuun hyväkarppaukseen sopivia ruokia ja ehkäpä myös reseptejä, eli vhh:lla mennään mutta hiilareita kuitenkin rajoitetaan joka myös tarkoittaa, ettei rasvoja käytetä ihan niin vapaasti kuin ala- ja ketokarpilla ollessa. Alakarppi-reseptit minulla on hallussa mutta nyt kun olisin aloittamassa hyväkarppia olen hieman hukassa.
Kuinka vähän/paljon te hyväkarpit muuten käytätte täysjyväriisiä/pastaa ruokavaliossanne? Pohdiskelen lähinnä sitä, että niitä käyttäessä yhdelle aterialle tulee runsaammin hiilareita, eikö olisi parempi jos hiilarit jakautuisivat tasaisesti päivän aterioille?
Hyväkarppi-reseptejä?
2
4236
Vastaukset
- tässä olisi
Miten olisi Heikkilän teokset voissa paistettuna kirilin munilla kuorrutettuna????
- kotikokkaaja vhh-linjalla
Itse en oo ihan tarkkaan tietoinen, että mitä vhh-linjaa noudattelen, mutta pyrin välttämään ylipäätään riisiä, perunaa, leipää, sokeria jne... Hyvin toimii. Heikkilän kirjan oon lukenut, mutta reseptit itsessään ovat aika tavallisia ja tylsiä. Pari kuukautta sitten törmäsin yhteen resepti kirje palveluun ja tilasin sellaisen. En tiedä, onko tekijä vhh-linjalla itse, mutta aika usein on kalan tai lihan seurana jotain muuta kuin perunaa. Ja jutut on hauskoja :) Törmäsin googlessa resepti-hakusanalla ja löytyy www.perjantairesepti.fi - osoitteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701