Keminmaan Sosialityö

Kukkuu jatkuu 3810 Henkilöä...

Keminmaan sosialityö 3810 Henkilöä Jatkuu Kannanotot....kiitos Luottamuksesta Kukkuu.....

12

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä

      olla kun puolet kaupungista elää sossun varassa.
      Lopettakaa päivittely ja menkää töihin. Niitä on jos vain haluaa. Kukaan ei uuninpankolta tule hakemaan.

      • Uhritila

        Uhritila. Sygiatri Kelan Varoja Monopolissa!!!


    • Lapsenasema!!!!

      Menkääpä Lapsen asema Vapaudenriisto!!!

    • säälittävää..

      sosiaalipummeja todellakin riittää...kaikkihan me tiedämme ettei lapsia normaaleilta pois viedä..jos on narkkari, juoppo tai muuten päästäsi vinksahtanut niin joutuu sossujen kynsiin...ei savua ilman tulta..vai miten se sanonta menee!!?? ja kukkuu..kävin lukemassa juttusi mutta en ole kanssasi samaa mieltä koska olen sitä mieltä että tällaisen asian ruotiminen ei kuulu tänne...

      • Joku

        vesipää katkera, mustasukkainen tms. tekee kantelun soskuun, niin koko sosiaalitoimi perässä, eikä auta kysellä kuka on valituksen tehnyt. Älytöntä! Pitäisköhän ottaa luuri käteen ja tehdä samoin? Sanoo, että sen/niiden lapset kärsii, ko vanhemmat muka narkkareita, juoppoja tai muuten tärähtäneitä ja lapset heitteillä ja kärsivät =)


      • kukkuu
        Joku kirjoitti:

        vesipää katkera, mustasukkainen tms. tekee kantelun soskuun, niin koko sosiaalitoimi perässä, eikä auta kysellä kuka on valituksen tehnyt. Älytöntä! Pitäisköhän ottaa luuri käteen ja tehdä samoin? Sanoo, että sen/niiden lapset kärsii, ko vanhemmat muka narkkareita, juoppoja tai muuten tärähtäneitä ja lapset heitteillä ja kärsivät =)

        eipä tullu mieleen ilmiantaa sosiaaliviran omaisille perheitä,niitä täällä kyllä riittäis,keneltä lapset voit ottaa pois. Juoppoja on Kmaassa paljon... Täällä on vapaa palsta krjoittaa asioista ja palautteet tervetulleita. Kyseinen asia koskee läheltä ja luvalla olen kirjoittanut.. Se ei taase kuulu sinulle, vai onko sinulla pelko perseessä että huostaanotto voisi yllättää...? Sanon vain että asianajaja ym ihmettelevät KOVASTI tilannetta ja toiminta tapaa kunnalta.


      • vielä..
        Joku kirjoitti:

        vesipää katkera, mustasukkainen tms. tekee kantelun soskuun, niin koko sosiaalitoimi perässä, eikä auta kysellä kuka on valituksen tehnyt. Älytöntä! Pitäisköhän ottaa luuri käteen ja tehdä samoin? Sanoo, että sen/niiden lapset kärsii, ko vanhemmat muka narkkareita, juoppoja tai muuten tärähtäneitä ja lapset heitteillä ja kärsivät =)

        että tuskin moni soittelee huvikseen ilman syytä soskuun ja ilmoittelee esim. naapuristaan jos ei jotakin hätää ole!? sellainen kuvitelma ainakin minulla että se on niinpäin ettei soiteta vaikka olisikin aiheellista...


      • edes
        kukkuu kirjoitti:

        eipä tullu mieleen ilmiantaa sosiaaliviran omaisille perheitä,niitä täällä kyllä riittäis,keneltä lapset voit ottaa pois. Juoppoja on Kmaassa paljon... Täällä on vapaa palsta krjoittaa asioista ja palautteet tervetulleita. Kyseinen asia koskee läheltä ja luvalla olen kirjoittanut.. Se ei taase kuulu sinulle, vai onko sinulla pelko perseessä että huostaanotto voisi yllättää...? Sanon vain että asianajaja ym ihmettelevät KOVASTI tilannetta ja toiminta tapaa kunnalta.

        yhdyssanat ja oikeinkirjoitus. Viestit voi jollakin oikoluettaa, ennen kuin ne lähettää *vinkkaa* :D


      • Kipeät! !!! aitoipaikalle M...
        vielä.. kirjoitti:

        että tuskin moni soittelee huvikseen ilman syytä soskuun ja ilmoittelee esim. naapuristaan jos ei jotakin hätää ole!? sellainen kuvitelma ainakin minulla että se on niinpäin ettei soiteta vaikka olisikin aiheellista...

        Miksi koulukiusatut Haketuu ammattiin...Kolmanteen ja Neljänteen polveen!!!

        Kaikki mitää teet odotusaikana polveutuu.
        lapseesi!!!
        Hyvä ja kipeys!!!Ajatele omatuntosi!!!


    • kukkooo Lapsen asemaan*****...

      *********** Uusi Laki LASTA KULTAVA AINA*********

    • ****************Jatkuu****...

      3903***********jatkuu*****

    • hyvää hyvää

      kerro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe