Kokemuksia Tag Heuereista: Monaco, Carrera?

Joe3424

Löytyykö kokemusta yleensäkin Tag Heuerin yli 1000e kelloista? Minua kiinnostaa Monaco ja Carrera -mallistot.

19

21197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelloseppä

Monaco erittäin hieno,tyylikäs ja laadukas kello,ei kylläkään ihan yhtä laadukas kuin Rolex ja Omega mutta lähelle pääsee!Arvokellossa kannattaa muistaa että jos haluat eniten ns.statusta sitten valinta on ehdottomasti Rolex!
      Minulla on itsellä nuo kaikki kolme kellomerkkiä Tag Heuer Monaco sekä Omegan Seamaster automatic arkipäivä käytössä ja juhlissä ym tilaisuuksissa minulla on ns.pyhäkellona Rolex Daytona.

• Joe3424

Kiitos kommentistasi!

Milloin olet hankkinut nämä mainistemasi ja paljonko kyseisenä hetkenä jouduit maksamaan?
        Niin, ja ostitko ne Suomesta?

• Kelloseppä
        Joe3424 kirjoitti:

Kiitos kommentistasi!

Milloin olet hankkinut nämä mainistemasi ja paljonko kyseisenä hetkenä jouduit maksamaan?
        Niin, ja ostitko ne Suomesta?

Olen ostanut kaikki suomesta,mutta siitä on paljon aikaa,olen varma että hinnat ovat nousseet aika paljon mutta kun menet kaupoille muista tinkiä,arvokelloissa on aika paljon laskun varaa!
        Suomessa arvokelloja myy mm.Lindroos!Pyydä liikkeistä kellokuvastoja niissä ovat päivitetyt hinnat mukana,ainakin Oulun koru oy lähettää postissa hienoja kuvastoja,katso myös nettisivut www.oulunkoru.fi!

• Joe3424
        Kelloseppä kirjoitti:

Olen ostanut kaikki suomesta,mutta siitä on paljon aikaa,olen varma että hinnat ovat nousseet aika paljon mutta kun menet kaupoille muista tinkiä,arvokelloissa on aika paljon laskun varaa!
        Suomessa arvokelloja myy mm.Lindroos!Pyydä liikkeistä kellokuvastoja niissä ovat päivitetyt hinnat mukana,ainakin Oulun koru oy lähettää postissa hienoja kuvastoja,katso myös nettisivut www.oulunkoru.fi!

Molemmat tuttuja - on tullut käytyä. Mutta, minulle ei ole koskaan tarjottu kuvastoja. Mm. Lindroosilla myyjällä oli Tag Heuerin -kuvasto, mutta ei siinä hintoja näkynyt, ikävä kyllä. Oulun Korun -kuvastoista, joita postin kautta saa ei ole kokemusta. Onko niissä tarjouksia arvokelloista?

"--arvokelloissa on aika paljon laskun varaa!" Olen kuullut tuon ennenkin, mutta kun olen yrittänyt tehdä kauppaa ovat tulokset olleet surkeat. Maajussina olen kuitenkin tottunut tinkimään. Voisitko antaa jotain osviittaa siitä montako prosenttia "näyteikkuna -hinnasta" voisi näppäillä pois?

• Kelloseppä
        Joe3424 kirjoitti:

Molemmat tuttuja - on tullut käytyä. Mutta, minulle ei ole koskaan tarjottu kuvastoja. Mm. Lindroosilla myyjällä oli Tag Heuerin -kuvasto, mutta ei siinä hintoja näkynyt, ikävä kyllä. Oulun Korun -kuvastoista, joita postin kautta saa ei ole kokemusta. Onko niissä tarjouksia arvokelloista?

"--arvokelloissa on aika paljon laskun varaa!" Olen kuullut tuon ennenkin, mutta kun olen yrittänyt tehdä kauppaa ovat tulokset olleet surkeat. Maajussina olen kuitenkin tottunut tinkimään. Voisitko antaa jotain osviittaa siitä montako prosenttia "näyteikkuna -hinnasta" voisi näppäillä pois?

Oulun Koru oy lähettää ainakin kuvastoja missä on hinnastot mukana.Sanotaan näin karkeasti liikkeestä tietysti riippuen että jos kellon pyyntihinta on vaikka 2390 euroa niin kyllä se 2000 euroon pitäisi irrota!

• Watchmaker

Monaco erittäin hieno,tyylikäs ja laadukas kello,ei kylläkään ihan yhtä laadukas kuin Rolex ja Omega mutta lähelle pääsee!Arvokellossa kannattaa muistaa että jos haluat eniten ns.statusta sitten valinta on ehdottomasti Rolex!
        Minulla on itsellä nuo kaikki kolme kellomerkkiä Tag Heuer Monaco sekä Omegan Seamaster automatic arkipäivä käytössä ja juhlissä ym tilaisuuksissa minulla on ns.pyhäkellona Rolex Daytona.

Mielestäni Patek Philippe ja Lange & Söhne ovat laadukkaampia kuin Rolex.
        Rolex on kieltämättä onnistunut markkinoimaan kellojaan todella hyvin, niin että "tavallinen kaduntallaaja" pitää parhaimpana merkkinä. Ja jopa niin että voi olla jopa varaa Rolexeihin halvimman ollessa muutaman tuhannen euron korvilla.

• meikäm

Voitko perustella kelloseppä, miten Tag Heuer ei olisi yhtä laadukas kuin esim. Omega, jonka monet sanovat jätättävän? Itselläni Heuerin Carrera eikä ole mitään moitittavaa ollut...olin aikeissa ostaa Omegan Speedmasterin, mutta jos yli 2500 euron kellossa on pleksi lasin tilalla niin jätin asian...

• Vintageharrastaja

Kelloseppä sanoi:
        "jos haluat eniten ns.statusta sitten valinta on ehdottomasti Rolex!"

Rolex on kellojen Mersu. Tag heuer on kellojen Toyota tai Volvo. Mutta jos luxuxsesta puhutaan Rolex ei ole ihan huippua. Rolls Royce tasoa on esim. Patek Philippe. Audemars Piquet, Vacheron, jne.

• ja pelaa

Kunnon kello, valtava aikarauta siltä ajalta kun Tag ja Heuer eivät olleet vielä yhdistyneet. Toimii edelleen moitteettomasti Indiana Jones -tyyppisen mieheni extreme-käytössä.

• ostanut

Kyllä alennusta saa kun tarjousta kysyy. Itse hankin joku aika sitten Omega Seamasterin ja 20 % alennuksen ovh:sta sain.

• jacke

Omega Constellationin. Hintalapussa luki 2400, sain 2000:lla.Hirveä hintahan sekin on, mutta tyylikäs ja kestänee kauan.

• Rolex suomesta
        jacke kirjoitti:

Omega Constellationin. Hintalapussa luki 2400, sain 2000:lla.Hirveä hintahan sekin on, mutta tyylikäs ja kestänee kauan.

saamista odattaa pitkäänkin? Päteekö tinkimisvara myös Rolexin hintoihin?

• ...Suomessa
        Rolex suomesta kirjoitti:

saamista odattaa pitkäänkin? Päteekö tinkimisvara myös Rolexin hintoihin?

Monaco klassisen kaunis (etenkin ns. Steve McQueen versio, sinisellä taululla), mutta ei safiirilasia. Ao. hintaluokan kelloksi iso iso puute. Muuten Tagit ihan ok arkikelloja. Itsellä Link ja Autavia, joista jälkimmäinen hieno ja enemmän uniikki kuin jokamerkonomin Link tai Omegan Seamaster...
        Rolex tottakai hyvä valinta, jos haluaa saada kellolla myös huomiota, jos ei ja haluaa vastinetta laadun muodossa voisi esim. IWC olla hyvä valinta. Oma valintani paremmaksi kelloksi kuitenkin ehdottomasti Officine Panerai, joka peittoaa mielestäni Rolexin laadussa ja ulkonäössä ja on todella viileä kellojen kello. Panerailla on valittavana kunnon kellofriikin vaihtoehtoja kuten käsinvedettävät historic-mallit. Paneraita kuten IWC:tä ja nyt taas Rolleakin myy ainakin Hgissä Lindroos ja todellakin on osoittautunut halvimmaksi hankintapaikaksi maailmassa. Omaa Paneraita ostaessani satuin olemaan työmatkoilla Aasiassa ja Euroopassa, enkä mistään olisi saanut kuin korkeintaan 2-5% alennusta, kun taas Lindroosilta irtosi 20%!!! Sieltä on kellonsa hakenut myös ulkomaalaiset tuttuni, jopa kellojen kotimaasta Sveitsistä :)

• kellokuume

Mistä kelloista ja mistä liikkeestä saa alennusta automaatti kelloista?

• Parhaat hinnat
        kellokuume kirjoitti:

Mistä kelloista ja mistä liikkeestä saa alennusta automaatti kelloista?

Keskisen Kellosta olen ostanut useamman arvokellon hyvään hintaan. He antavat parhaat alennukset. He edustavat Orista, TAG Heueria ja Raymond Weiliä. Tälläkin hetkellä heillä on kampanja menossa arvokelloista. Kannattaa käydä katsomassa verkkokaupasta www.keskisenkello.fi

• ikuohi
        Parhaat hinnat kirjoitti:

Keskisen Kellosta olen ostanut useamman arvokellon hyvään hintaan. He antavat parhaat alennukset. He edustavat Orista, TAG Heueria ja Raymond Weiliä. Tälläkin hetkellä heillä on kampanja menossa arvokelloista. Kannattaa käydä katsomassa verkkokaupasta www.keskisenkello.fi

Surkeita patterikelloja ja halpis automaatteja.
        Mene pois mainostamasta.

• Roskiin meni
        Parhaat hinnat kirjoitti:

TAG Heuer Carrera tuntuu olevan aika lailla samaa laatutasoa kuin lelut Kinder munista.
        Pari vuotta sitten ostettu kello herkesi toimimasta, eikä mennyt takuuseen.
        Koskaan ei ole ennen kello hajonnut, ei halvat eikä kalliit.
        Kyseinen Carrera ei ollut edes kuin satunnaisessa käytössä.

• Anna palaa!

Aika paljon bullshittiä täällä, Heueria tykätään lyödä maahan koska 470 000 euron Patekki on niin paljon individualisempi.

Uudet Monacot on huippu laatuisia.

Tag Heuer foorumi Watchuseekissä:
      http://forums.watchuseek.com/f25/

Loistava ajantasainen ja arvostettu Heuer sivusto:
      http://www.calibre11.com/

Ja täällä Heuerin perinteistä:
      http://www.bonhams.com/eur/movieheuer/

Vähän uudempien ja vanhempien Monacojen eroista, mm. safiirilasi höpönhöpöstä:
      http://forums.watchuseek.com/f25/monaco-prices-543263.html

Tosin itsekkin toivon että Rolex janarit jättää Monacon ostamatta.... miten se meni se sanonta niistä mielipiteistä.....

• Kibe84

Mo!

Olen ostamassa Tag Heuer CALIBRE 16 DAY DATE
      AUTOMATIC CHRONOGRAPH kelloa ja olen hieman kysellyt tarjouksia. Paras saamani tarjous tähän mennessä on ollut 2800€, onko tämä hinta kohdallaan vai onko vielä paljonkin tinkimisen varaa? Kokemuksia kellään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4486
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2541
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2374
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1722
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1397
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1267
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe