Oma pikku kauppakassini tarvitsisi huoltoa. Jakoremmi pitäisi vaihtaa ja kytkin pitäisi uusia. Merkkiliikkeessä Wetterillä homma hoituisi, mutta palvelu on ollut erittäin kehnoa. Koskaan ei ole auto tullut yhdellä käyntikerralla kuntoon. Myös Wetterin hinnoittelu on jotakin älytöntä! Tuntitaksat pyörii jossain 75 euron paikkeilla.
Löytyisikö täältä Torniosta luotettavaa ja asiansa osaavaa korjaamoa jonne voisin autoni viedä kuntoon laitettavaksi? Myös työn hinta saisi mieluusti olla edullinen, mutta se ei ole ratkaiseva kriteeri. Luotettavuus ja ammattitaito ratkaisee.
Mistä autokorjaamo?
4
1359
Vastaukset
- jfdsjfdlsj
Hei!
Luotomäen Esson huoltotiloissa Torniossa toimii Jmk-service, joka huoltaa ja korjaa autoja ja moottoripyöriä. Ammattitaitoa ja kokemusta on ja hinnat edulliset. Tyytyväinen olen ollut palveluun. Kipinkapin sinne aikaa varaamaan! - naisihminen myös
Itse olen saanut hyvää palvelua ja autoni kohtuuhinnalla kuntoon Lohinivalla Torpissa (Kisällinkatu) ja Mäkisen Pekalla Pirkkiössä.
- audi a4
hinnat ovat merkkikorjaamojen tasolla.
- Nainen ja auto
Hyvää ja edullistakin palvelua saan shelliltä tosta sillankupeesta. Eivät veloita ylimääräisiä työstä, siis esim. jos korjaus kestää 15min, niin veloitetaan siitä ajasta, eikä koko tunnista. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713