Osta haitari

papan vanha

kouvolan maestron valmistama todella vähän soitettu vireessä oleva neliäänikerta haitari myytävänä.

35

8650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella hyvä..

      voin tarjota 5 euroa - tai sitten vaihtaa päittäin vanhoihin Aku Ankkoihin.

      Että näin - hanurit ei oikein ole muodissa.

      • ryppykompura

        Kaikella kunnioituksella haluaisin todeta,että tällä palstalla ei aina ole kyseisen alan "alanmiehiä ja -Naisia." Myötähäpeät sinulle joka tarjosit 5 e arvokkaasta instrumentista.Ymmärrän kyllä jos olet esim. kitara,puhallinsoitin tms ihminen. Me soittoihmiset emme todellakaan tee tuontyyppisiä "tarjouksia" ,koska ymmärrämme soittimiemme sekä rahallisen,että ennenkaikkea tunteellisen arvon. T.Ari


      • musiikin ystävä

        ihan tästä ohi mennen vaan. ensinnäkin, ootko koskaan koittanu soittaa haitaria? jos et ni sitte jotenkuten yritän ymmärtää ton sun kommenttis... mut muuten en kyllä ymmärrä. Haitarit on tosi arvokkaita ja muutenkin hienoja soittimia. Ei niitä millään 5 eurolla mennä ja ostella! ja olen samaa mieltä "Ai, että poissa muodista??" tyypin kanssa (ei tarkoitettu loukkauksena) siitä, että haitarit eivät ole poissa muodista. Niitä ei vain ehkä arvosteta tarpeeksi.


      • tosisuomalainen

        sinä pölvästi,joka lupasit ostaa hienon harmonikan 5:llä eurolla ,et varmaan ymmärrä mnusiikista yhtään mitään.harmonikka on tosi hieno soitin.siitä lähtee tosi komeat äänet jos osaa vähänkin soittaa.hyvät,käytetytkin harmonikat maksavat jopa tuhansia euroja,ja uudet hyvät harmonikat maksavat jopa 6000-20000e.ja harmonikka on aina muodissa,ainakin suomessa.katsopa vaikka kitrjaston hanurilehdestä,kuinka paljon on harmonikkatapahtumia suomessa.sinä et taida itse osata soittaa mitään sen kummempaa.ja jos sinulla on sähkökitara ja olet vain parin soinnun nurkkarämpyttäjä,se ei ole musiikkia,vaan saatanallista mölysaastetta ja mölysaastaa,kun huudatetaan ,llaitteita täysiiä,vailkka ei osata edes soittaa yhtään.sen kyllä kiuulee kakkapopissa ja kakkarokissa.


    • Vihastunut

      Haitarit EIVÄT ole poissa muodista. Kirjoitit tällain "jos on..":
      "voin tarjota 5 euroa - tai sitten vaihtaa päittäin vanhoihin Aku Ankkoihin.

      Että näin - hanurit ei oikein ole muodissa."

      Ookko ikinä soittanut haitaria? Oon harrastanu haitarin soittoo yli 5-vuotta. Ei tarvi kaikkee suustansa päästellä. Ja haitarit maksaa yleensä yli 1000 euroo (ainaskin jopa käytetyt) niin ei haitaria millään 5-eurolla maksella!

      • muusikkopiireissä

        hanureille lähinnä naureskellaan - ja hey camoon, kuka nuori soittaa haitaria. Se on paremmin vanhojen ukkojen hupi se.


      • Ärrin murrin!
        muusikkopiireissä kirjoitti:

        hanureille lähinnä naureskellaan - ja hey camoon, kuka nuori soittaa haitaria. Se on paremmin vanhojen ukkojen hupi se.

        Sulla ei näköjään oo järkee päässä yhtään. Ookko ikinä tukkinu rumaa suutas? Ai, että poissa muodista. Mitäs nää Hopeisetja Kultaset harmonikka kilpailut sitten on?! Josset tiiä yhtään harmonikoista mitkä ovat parhaita soittimia niin miks vastasittähänviestiin. Voi, että kun oot ärsyttävä! Ja oon 12. Alotin 6-vanhana soittamaan haitaria. Revi siis siitä!


      • haitari-kärpäsen purema

        Tarvisin neuvoja käytetyn haitarin ostoon. Osaako joku neuvoa? Myynnissä on vaikka minkälaisia ja -maalaisia haitareita. Millä olisi parasta aloittaa? Mitkä olisivat vähimmäisvaatimukset ja mistä tietää, että haitari on soittokunnossa? Mistä olisi turvallisinta ostaa käytettynä? Saako mistään lainata haitareita?
        Olen joskus nuorena kokeillut haitaria mutta en tyhmyyttäni silloin aloittanut soittamista ja nyt aikuisena harmittaa. Nyt tekisi mieli aloittaa tosissaan. Asun Oulun seudulla.


      • Synkopoppi
        muusikkopiireissä kirjoitti:

        hanureille lähinnä naureskellaan - ja hey camoon, kuka nuori soittaa haitaria. Se on paremmin vanhojen ukkojen hupi se.

        Soitan haitaria ja olen 15 v.

        Itse en ole uuden soittimen tarpeessa, mutta myy ihmeessä hyvällä hinnalla, nuokun ovat yllättävänkin arvokkaita. Ei kannata sitä mihinkään vanhoihin Aku-ankkoihin vaihtaa.:)

        Tuli nyt vastattua vähän myöhään, toivottavasti olet jo saanut kaupat tehtyä.


      • skepamies
        muusikkopiireissä kirjoitti:

        hanureille lähinnä naureskellaan - ja hey camoon, kuka nuori soittaa haitaria. Se on paremmin vanhojen ukkojen hupi se.

        "hanureille lähinnä naureskellaan - ja hey camoon, kuka nuori soittaa haitaria. Se on paremmin vanhojen ukkojen hupi se. "

        Jaa että naureskellaan? Itse soitin jo 6 vuotiaana haitaria :)


      • WK
        skepamies kirjoitti:

        "hanureille lähinnä naureskellaan - ja hey camoon, kuka nuori soittaa haitaria. Se on paremmin vanhojen ukkojen hupi se. "

        Jaa että naureskellaan? Itse soitin jo 6 vuotiaana haitaria :)

        Sitä ollaan niin musiikkimiestä ja -naista kun osataan, tai vaikka ei, ottaa kitarasta kolme sointua. Sitten ei kuitenkaan ole hajuakaan mistään muusta, ei sävelistä, sävellajeista tai edes näppäilemisestä. Säröjä hakataan musiikiksi ja sooloja pelkästään ääniä epäjärjestyksessä vaihtamalla. Volyymi on hirvittävä. Sen tarkoitus on hukuttaa koko esityksen kaaos meteliin, jota korvat eivät kestä. Esiintymisestä ei ole sitten ei hajuakaan!!!
        Tällaiset musiikkiharrastajat sitten ovat mollaamassa oikeita musiikin opiskelijoita.
        Niin, että hävetkää räkänokat! Harmonikka on parhaita säveltulkkeja mitä soitinten maailmasta löytyy.
        Kun aikoinaan itse musiikkiopistossa vastasi kysyttäessä kunkin instrumenttia, että kitara ja harmonikka. Koko porukka arvosteli halveksivasti, Mutta kapellimestari Eero Kosonen sanoi: "Älkääpäs puhuko mitään ne on parhaita soittimia, ja varsinkin kitara on maailman vaikein soittopeli".
        Niin, että ottakaapas lusikka kauniiseen käteen ja arvostelkaa sitten kun siihen pystytte.


      • ei voi olla varattu
        muusikkopiireissä kirjoitti:

        hanureille lähinnä naureskellaan - ja hey camoon, kuka nuori soittaa haitaria. Se on paremmin vanhojen ukkojen hupi se.

        Kyllä tässä nyt lähinnä sulle naureskellaan. Et tiedä näköjään yhtään, missä Suomenmaassa nykyään mennään. Tuuppa vaikka Kaustiselle kesällä, niin yleissivistyksessäsi oleva musta aukko umpeutuu kertaheitolla.


      • The Pretender
        WK kirjoitti:

        Sitä ollaan niin musiikkimiestä ja -naista kun osataan, tai vaikka ei, ottaa kitarasta kolme sointua. Sitten ei kuitenkaan ole hajuakaan mistään muusta, ei sävelistä, sävellajeista tai edes näppäilemisestä. Säröjä hakataan musiikiksi ja sooloja pelkästään ääniä epäjärjestyksessä vaihtamalla. Volyymi on hirvittävä. Sen tarkoitus on hukuttaa koko esityksen kaaos meteliin, jota korvat eivät kestä. Esiintymisestä ei ole sitten ei hajuakaan!!!
        Tällaiset musiikkiharrastajat sitten ovat mollaamassa oikeita musiikin opiskelijoita.
        Niin, että hävetkää räkänokat! Harmonikka on parhaita säveltulkkeja mitä soitinten maailmasta löytyy.
        Kun aikoinaan itse musiikkiopistossa vastasi kysyttäessä kunkin instrumenttia, että kitara ja harmonikka. Koko porukka arvosteli halveksivasti, Mutta kapellimestari Eero Kosonen sanoi: "Älkääpäs puhuko mitään ne on parhaita soittimia, ja varsinkin kitara on maailman vaikein soittopeli".
        Niin, että ottakaapas lusikka kauniiseen käteen ja arvostelkaa sitten kun siihen pystytte.

        Öööö... Mutta eihän musiikkin välttämättä tarvita enempää kuin sen kolme sointua? Ja soolothan ovat sitä että laitetaan säveliä järjestykseen, ne joko kuulostavat hyvältä tai eivät.

        "Volyymi on hirvittävä. Sen tarkoitus on hukuttaa koko esityksen kaaos meteliin, jota korvat eivät kestä. Esiintymisestä ei ole sitten ei hajuakaan!!!" Tämä lausahdus kertoo siitä, että et selvästikkään ole rock-musiikin ystäviä mikä on ihan hyvä, mutta kertoo hienoisesta tietämättömyydestä ja suvaitsemattomuudesta. Itse arvostan kyllä kaikkia musiikkityylejä tasa-arvoisesti, vaikka en kaikkea kuuntelisikaan. Sillä onhan esiintymistä niin monenlaista, kun vertaat klassista orkesteria iskelmätähtösiin tai raivoisaan punk -bändiin, niin kyllähän eihän niitä pysty kaikkia änkemään samaan laatikkoon millää, eikä tarvitsekkaan!

        Ja kyllä, uskon tietäväni mistä puhun, sillä opiskelen itse muusikoksi, vaikka soittovuosia (suurin osa musiikkiopistossa) ei ole vasta kuin n.12vuotta.

        -TP


      • Roland Hanurista?
        Ärrin murrin! kirjoitti:

        Sulla ei näköjään oo järkee päässä yhtään. Ookko ikinä tukkinu rumaa suutas? Ai, että poissa muodista. Mitäs nää Hopeisetja Kultaset harmonikka kilpailut sitten on?! Josset tiiä yhtään harmonikoista mitkä ovat parhaita soittimia niin miks vastasittähänviestiin. Voi, että kun oot ärsyttävä! Ja oon 12. Alotin 6-vanhana soittamaan haitaria. Revi siis siitä!

        ROLAND kyllä yrittää tuhota haitarin maineen sähkölelullaan. Sen ääni on ilmeisesti tahallaan huono, jotta voidaan "esitellä läpimurtoja", vaikkapa 5 eri sukupolvea, ja näin saadaan rahat pois hölmöiltä.

        Tuttavapiirissä kulkee tieto että ROLAND sähköhanuri jaksaa kiinnostaa vain vähän aikaa.

        Videolla taitava muusikko soittaa FR7 -mallilla. Ääni on jotenkin sieluton?

        http://www.youtube.com/watch?v=nXG962rRPhc&feature=related

        Itse luotan ammattimuusikkko -kavereiden arvioon, ja odotan 10 vuotta jotta "saavat äänet kuulostamaan oikeilta", ja "lastentaudit kitkettyä". Katsotaan sitten?

        On monia kaupan aloja joissa rahastus on osa bisnestä Ääriesimerkki lienee Microsoft- softat, joihin upotettiin aikanaan niin pahoja virheitä että käyttäjät suorastaan vaativat päästä ostamaan uutta versiota.


      • Kouluttautuisit?
        muusikkopiireissä kirjoitti:

        hanureille lähinnä naureskellaan - ja hey camoon, kuka nuori soittaa haitaria. Se on paremmin vanhojen ukkojen hupi se.

        On esimerkiksi paljon rock-yhtyeitä joilla haitari lavalla. Tässä muutama:

        http://www.accordionlinks.com/rock.html


    • KitaraMiesHki7584

      Luulis että tästä maassa saa haitarin myytyä, ihan kivoja pelejä ja eikä kande välittää joidenkin tyhmistä kommenteista että haitari/harmonikka ois poissa muodista, se on soitin siinä missä muutkin soittimet eikä ole poissa muodista niin kuin ei muutkaan soittimet.

      Ite olen kitaramiehiä ja soitan ammatikseni ja löytyy kaveripiiristä haitaria soittavia, kiva peli, ite en kuitenkaan haitaria osaa soittaa, pianoa jonkun verran mutt kitaraa sitten kunnolla ja siitä on ammattikin löytyny.

      Täällä jos joku pösilö sanoo, että haitari on muodista pois, niin sellaiset henkilöt voisi kuunnella Thunderstonen ensimmäisen LP:n tai oisko ollu se toinen, siellä on soitettu haitarilla myös metallimusiikkia eli jopa ihan metalligenren kovat jannutkin soittaa osa haitarilla (jos joku nyt miettii metalligenreä tunteva että mikä Thunderstone niin sitten ei voi puhua genren tuntemisesta).

      Joo mutta toivottavasti saat haitarin myytyä sopivalla hinnalla, pidetään peukkuja.

      • myyntihanuri

        Täällä taitaa olla haitareista tietäviä paikalla!

        Osaisiko kukaan sanoa, mitä hintaa voisi pyytää käytetystä, joskus vuonna -95 (?) uutena ostetusta Majestic-merkkisestä pianoharmonikasta? Se on käsittääkseni 5-äänikertainen (eikö se tarkoitakin niitä nappuloita diskantti-puolella, josta ääni muuttuu erilaiseksi?). Erittäin hyväkuntoinen ja näyttää ihan käyttämättömältä.

        Olen itse soittanut tuolla soitimella yläaste-lukioikäisenä muutaman vuoden, mutta en kyllä tiedä enkä muista koko pelistä mitään. Siksi nuo äänikertajututkin on ihan hepreaa. Minulla ei tuolle soittimelle enää käyttöä ole, mutta en haluaisi luopua siitä ihan pilkkahintaan, koska sillä kuitenkin on tunnearvoakin.

        Mikä olisi tuolle soittimelle asiallinen hinta?


      • Soittajan Arvio..
        myyntihanuri kirjoitti:

        Täällä taitaa olla haitareista tietäviä paikalla!

        Osaisiko kukaan sanoa, mitä hintaa voisi pyytää käytetystä, joskus vuonna -95 (?) uutena ostetusta Majestic-merkkisestä pianoharmonikasta? Se on käsittääkseni 5-äänikertainen (eikö se tarkoitakin niitä nappuloita diskantti-puolella, josta ääni muuttuu erilaiseksi?). Erittäin hyväkuntoinen ja näyttää ihan käyttämättömältä.

        Olen itse soittanut tuolla soitimella yläaste-lukioikäisenä muutaman vuoden, mutta en kyllä tiedä enkä muista koko pelistä mitään. Siksi nuo äänikertajututkin on ihan hepreaa. Minulla ei tuolle soittimelle enää käyttöä ole, mutta en haluaisi luopua siitä ihan pilkkahintaan, koska sillä kuitenkin on tunnearvoakin.

        Mikä olisi tuolle soittimelle asiallinen hinta?

        5 vaihajaa tarkoitaa yleensä että soitin on 3-äänikertainen. Majestic ei ole arvokas, hintahaitari 200 euron paikkeila, jos äänet vielä kunnossa, ja ulkonäkö siisti.


    • Minä itte

      Olen kiinnostunut. Onko se näppäin vai pianohaitari. Mikä hintaluokka?

      • Kanttuvei

        Ettei vaan olisi karvahanuri? Se kun lakkaa naukumasta, niin silloin ei henki enää palkeissa pihise.


      • ante.tamminen

        se vähän riipuu käytöstä ja koosta.


    • kotisoittaja

      Hintapyyntö ? Onko kuvaa ?
      Olen tosiostaja

    • moonman...

      minulla olisi venäläinen pianoharmonikka,harmittaa kun se joutuu olemaan tyhjän panttina tuossa nurkassa,kaikki äänet kuuluu siitä kyllä ja on hyvässä kunnossa,voisin vaihtaa sen huuliharppuun Hohner Echo-Harp G/EM ois yks johon voisin vaihtaa tuon nyt voisin antaa väliin 20e max ..

      • moonman..

        PS:voin lähetää kuvia tuosta harmonikasta


    • ostan ehkä

      Mikä hinta??? itelläni on pieno-haitari ja etsin uutta.

    • Terve! Mitähän hintaluokkaa pidät sillä hanurilla?

    • HARMONIKKAHOITAJA

      Hei!
      Onko kyseessä pianoharmonikka? Jos on, niin ota yhteyttä: Leena Korhonen, puh. 050-3087 340.
      Itse olen 50 vuotias lähihoitajaopiskelija ja voin sanoa teille, jotka harmonikansoittoa pilkaatte, että kun itse istutte dementoituneena palvelutalossa noin 70-vuotiaina niin kyllä harmonikansoittotuokiot piristävät. Itse käytän harmonikkaa terapiamuotona asukkaille ja yhteislaulusäestyksenä. Monta työpaikkaa on auennut harmonikansoittotaidon myötä.
      Ikä opettaa teitäkin...

    • nuori pelimanni

      vielä siitä kun joku laitto et ei haitaria soita kun vain vanhat papat itse olen 11 ja olen soittanut 4vuotta

    • accordion girl

      mä soitan harmonikkaa ja oon 9 vuotta. oon soittanu jo 3 vuotta. konservatoriossa ja mun lp satakieli makso käytettynä 1700€ ja melodiabasso lp saturus2 1500 ja se kans on käytetty. HALOO

    • Kirkkomuusikko

      Harmonikka on yksi soitinten kuningattarista, sillä soitetaan nykyään pelimanni-ja kansanmusiikista lähtien klassiseen konserttimusiikkiin mukana pop ja viihde- ym. tanssimusiikki! Lisäksi harmonikka on yksi vaikeimmista oppia. Soitan kirkkomusiikkia perinteisillä soittimilla(Piano, urut).. Tanssi, viihde ja pop musaa niille soveltuvilla soittimilla,(Koskettimet, sähköbasso ja HARMONIKKA)!!
      OIKEA MUUSIKKO EI RAJAA MITÄÄN TYYLILAJIA TAI INSTRUMENTTIA ELLEI RAJANA OLE KYKY KÄYTTÄÄ K.O. INSTRUMENTTIA!

      • Vääpeli Karjalasta!

        Kirkko muusikolle tiedoksi harmonikka on alunperin kehitetty saksassa kirkon urkujen viritykseen. Ei siis alkujaan varsinainen soittopeli. Siitä se on muovautunut eri vaiheiden ja muunnosten kautta nykyiseen malliinsa.


    • Vääpeli Karjalasta!

      Myydään jos hinnasta sovitaan oma tekoiset rummut. Valmistettu kolmesta eri kokoisesta muovi saavista soi hyvin, kun vaan iskee kovaa. Lautasina ovat aidot Arabian kaksi syvää ja kaksi matalaa lautasta . . niihin ei voi lyödä kovaa etteivät halkea.

    • Rupsuttila.

      Minä olen alkanut treenailemaan omaa ruputinta, tulee paljon edullisemmaksi ja se on aidoista aidoin hanuri.

    • musiikkimies

      minulla olisi myydä käytetty titano virtuoso 4äk näppäinharmonikka 11/5 rek.hyväkuntoinen,ei ole soitettu pitkään aikaan.hinta 1500e/kautta tarjous

    • Anonyymi

      Musiikkiliikkeet yleensä ostavat käytettyjä haitareita, joten niihin kannattaa tarjota haitareita. Itse myin isoisäni vanhan (yllättävän hyvässä kunnossa) Bugarin haitarin näille: https://www.dynamismusic.com/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2188
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      161
      1776
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      156
      1662
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      12
      1239
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      13
      1164
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe