KAIKILLE WANNABE GOOTEILLE!!!!!

DarkPrincess92

EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ ESITTÄÄ GOOTTIA JOS EI OLE!!!!!!!!!!!!!! ITSE OLEN KUUNNELLUT HIMIÄ SIITÄ ASTI KUN OLIN 13 ELI PITKÄÄN!!!!!!!!

16

2249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goottitäti
      • En ole gootti, mutta sinä o...

        sä et ole muuten YHTÄÄN gootti! Kuka sä olet muuten sanomaan muita wannabe-gooteiksi vaikka olet itse sellainen! mä oon kuunnellut metallicaa ja muuta heviä 7-8vuotiaasta saakka että mieti sitä! HIM on tosi hyvä bändi, mutta ei goottibändi! THINK ABOUT THAT!!!! :P


      • abcdefg---
        En ole gootti, mutta sinä o... kirjoitti:

        sä et ole muuten YHTÄÄN gootti! Kuka sä olet muuten sanomaan muita wannabe-gooteiksi vaikka olet itse sellainen! mä oon kuunnellut metallicaa ja muuta heviä 7-8vuotiaasta saakka että mieti sitä! HIM on tosi hyvä bändi, mutta ei goottibändi! THINK ABOUT THAT!!!! :P

        ja mä olen sentään jo niin gootti, että ei haittaa vaikka kuuntelisin mattia ja teppoa ja pizza enricoa!


      • Shillis
        abcdefg--- kirjoitti:

        ja mä olen sentään jo niin gootti, että ei haittaa vaikka kuuntelisin mattia ja teppoa ja pizza enricoa!

        Nimimerkki viestin aloittajalla on DarkPrincess92, ja on ollut 13-vuotiaasta asti gootti. Aika hyvin..


        Tosin mistä sitä ikinä tietää etteikö nimimerkin lopussa oleva 92 tarkoita painoa, ikää tai jopa pituutta ?


    • wannabeee

      vide ku ma oon truu gootti, mut ma haluisin olla wannabee, mut jengi vaa vaittaa et ma oon truuuuu mut oon kuunnellu take thatia 12 vuotta ja rasmusta 3 kuukautta et cam oon hei !

      I WANNABE A WANNABE GOTH

    • tsäkätsäkä

      wannabetrolli. n______n ♥

    • (|)

      Killing Miránda - Teenage Vampire

    • x6x6

      minä en ole wannabe, enkä troo. en ole mitään muuta, kuin oma itseni.

    • BubbleGirl

      Ivallisen tennäissesti: Ah ha ha ha... ha ha haa.

    • .....

      HIM on kaikkea muuta ku gootti bändi...!!! Kuuntelisint jotain Cradle of filthiä tai Dimmu borgirria.

    • blaskjar

      :---------D

    • julmuuttaja

      Tää on iha helvetin hyvä vitsi:'D ei vittu AHHaAhHAaaahahahahhaa kuka ikinä tän kekkas nii oot aika vitun mastermind vitsien saralla:'P dropsit siitä.

    • däääm...

      laittakaa googleen sana gootit, sinne pitäis johki tulla joku teinien palsta ja tää on just vähä sen tapanen juttu ja sillekkää ei voi muutaku nauraa "oikeet gootit hirttää ittensä puuhun..." ruhaha!

    • kuollutnukke

      Him ei ole gootti bändi. Ja pari vuotta ei ole paljoa! Goottiuteen kuuluu musiikki ja käyttäytyminen jne.. Vaatteet liittyy mutta ei se ole maailman tärkeintä että korsetti joka päivä. Itse olen kuunnellut sonataa ja turmion kätilöita aika paljon. Ja vaikka korsetteja ja muita on en kumminkaan kehuskelisi asialle kelleen esim näin: MULLA ON UUS KORSETTI OON TOSI GOOTEISTA GOOTEIN.

      • :)))))

        "Itse olen kuunnellut sonataa ja turmion kätilöita aika paljon." Ihanaa kun tiedä gootti- ja hevibändien eron.


      • kuollutnukke
        :))))) kirjoitti:

        "Itse olen kuunnellut sonataa ja turmion kätilöita aika paljon." Ihanaa kun tiedä gootti- ja hevibändien eron.

        Siis tarkoitin että en luettele itseäni gootiksi, koska kuuntelen enemmän heviä. Vaikka pukeudun goottimaiseksi en todellakaan luettele itseäni gootiksi. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1646
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1250
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      194
      777
    Aihe