Niitä joutuu ostamaan joskus kun ei muuta ole tiskissä."Marinadi" eli katevesi sisältänee sokeria joka palaa pannuun ja homma menee sitten ihan keittämiseksi kun lämpöä on laskettava.Jotkut näitä tuotteita ilmeisesti käyttää mutta miten kypsennätte ? Olisiko helpompi laittaa uunivuokaan,joutuuhan nämä kuitenkin pannulla paiston jälkeen hauduttamaan kattilassa jotta sidekudokset pehmenee.
Miten paistetaan marinoidut
4
630
Vastaukset
- tuskasi!
Itse onneksi asun sen verran isompien kauppojen lähellä, ettei tarvitse tyytyä noihin marinoituihin riekaleisiin, saatikka mihinkään riekaleisiin. Ostan aina lihatiskiltä sen kokoisen palan kuin haluan, ja leikkaan sitten tarvittaessa itse sellaisiksi suikaleiksi kuin tarvitsen.
Ainoa neuvoni on, että pyri sittenkin käymään kauempana isommassa kaupassa. Mutta jos asut esim. Lapin kairassa, niin ei kai mikään sitten auta. Tai teurasta poro? - rotissööri
minä huuhdon aina marinadin pois kraanan alla ennen paistamista. EI pala pohjaan, mutta marinoimisen maku jää tallelle lihaan.
- niinkö ?
Suhtaudun huuhtomiseen varauksella vaikka kyseessä onkin sika tai siivekäs,sillä on neuvottu olemaan turhaan huljuttelematta lihoja,varsinkin kalaa.Ehkä noin on toimittava kriisitilanteessa.
Itse paistan moiset isolla pannulla kuumentaen ensin hiukan öljyä pannulla eikä ne pohjaan pala kun sekoittelee ahkerasti. Roiskuava rasva on kyllä sieltä jostain syvältä, wokpannu on kyllä hyvin estänyt sitä. En minäkään huuhtomista suosittele koska onhan niissä joissakin merkeissä varsin hyvä maku jonka huuhtominen kyllä osaltaan vie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658