Pyörän hankinta vinkkejä

Neuvoja?

Olen koittanut tässä etsiä uutta polkupyörää varastetun tilalle.En oikein vaan tiedä,mistä kannattaisi katsoa.
Entinen pyörä oli Peugeotin hybridi ja toimi kuin unelma.Nyt ei ole käytettävänä niin paljon rahaa ja
kysyisinkin vinkkejä:Mistä hyvä (miel. alu-runko) pyörä halvalla ?? Eli hyvä ja halpa :)

12

8843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hp_guru

Voit jostain vielä saada viime vuoden mallistoa aika halvalla. En tiedä yhtään, onko niitä viime vuoden pyöriä missään jäljellä. Asiantuntija (kohta) suosittelee Yosemitea.. :D Uskoisin jostakin Sportia Pekasta tms. jotain löytyvän.

• Neuvoja?

• hp_guru
        Neuvoja? kirjoitti:

Niin asun tosiaan helsingissä.Tuo tampere olis turhan kaukana,kun ei näyttänyt olevan postimyyntiä..Yosemite vai? Jostain olen saanut kuvan,että ne on turhia pelejä..Em mä tiedä...

Jos ajatellaan,että käytttävissä olis 2-300euroa,niin olisko tämä varteenotettava vaihtoehto:
        http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=24160&uid=RSUQKX9VCKGC8P372NB8LDAJ0BV64VB0&shopid=0&lid=1&sk_1=204&sk_2=256&un=&uc=08&orderid=&orderst=&
        ..??

Tai yleensäkin tuo hobbyhalin hintataso?

voi tosiaankin parhaat pyörät löytyä Biltemasta. Et maininnat käyttötavan joten en voi heti mtn mallia suositella. Pyörä, ennen ostoa tietysti kannattaa koeajaa, niin kuin joku jo tästä täällä mainitsi.

Hyvässä kaupassa, pyörää voi koeajaa ulkonakin. Biltemassa tämä ei onnistu, joten sieltä joudut pyörän ostamaan sillä tavalla, että sanot itseksesi, "kyllä toi varmaan sopii"... Biltemassa ei tietääkseni pyöriä saa koeajaa ennen ostoa. Voin toki olla väärässäkin. Sportia Pekassa olen joskus ostanut Titania 3-vaihteisen pyörän alennuksella 200:lla ennen 350.. ja Kyllä sillä ajetaan edelleenkin. Ei tarvinnut itse huoltaa, koska ei ongelmia ole ollut.

Itse ajelen marketti pyörällä, eikä hävetä yhtään ajaa keskustassa 7-vaihteisella Maximilla.

Kannattaa katsella ensiksi kunnon pyöräliikkeistä ja jos ei löydy, niin sitten Biltemasta. Yosemitet eivät sitten paskoja ole, vaikka niin monet näin väittävätkin. Ei ole kokemusta, mutta ne on hintansa huom! hintansa nähden varteenotettavat vaihtoehdot.

Bilteman pyörät toimitetaan pakkauksessa, joten niitä pitää kasata itse, tai myymälässä kasataan, mutta rahaa vastaan.

• Alu..
        hp_guru kirjoitti:

voi tosiaankin parhaat pyörät löytyä Biltemasta. Et maininnat käyttötavan joten en voi heti mtn mallia suositella. Pyörä, ennen ostoa tietysti kannattaa koeajaa, niin kuin joku jo tästä täällä mainitsi.

Hyvässä kaupassa, pyörää voi koeajaa ulkonakin. Biltemassa tämä ei onnistu, joten sieltä joudut pyörän ostamaan sillä tavalla, että sanot itseksesi, "kyllä toi varmaan sopii"... Biltemassa ei tietääkseni pyöriä saa koeajaa ennen ostoa. Voin toki olla väärässäkin. Sportia Pekassa olen joskus ostanut Titania 3-vaihteisen pyörän alennuksella 200:lla ennen 350.. ja Kyllä sillä ajetaan edelleenkin. Ei tarvinnut itse huoltaa, koska ei ongelmia ole ollut.

Itse ajelen marketti pyörällä, eikä hävetä yhtään ajaa keskustassa 7-vaihteisella Maximilla.

Kannattaa katsella ensiksi kunnon pyöräliikkeistä ja jos ei löydy, niin sitten Biltemasta. Yosemitet eivät sitten paskoja ole, vaikka niin monet näin väittävätkin. Ei ole kokemusta, mutta ne on hintansa huom! hintansa nähden varteenotettavat vaihtoehdot.

Bilteman pyörät toimitetaan pakkauksessa, joten niitä pitää kasata itse, tai myymälässä kasataan, mutta rahaa vastaan.

Löytyi!!
        En mä uskonut,että alu-runkosta sais näin hyvään hintaan!
        Yosemite loop trail 26" alurungolla 215 euroa.Tommosta meinasin mennä ihmettelemään :)
        Kiitos vinkistä!

• KPy

Kohta on fillarimessut ja sieltä saa ainakin vinkkejä sekä voi koeajaa pyöria. Tosin koeajorata on sisähallissa, joten täyttä kuva ei saa.

http://www.finnexpo.fi/fillari/

Sain viime vuonna Nishikin maahantuojalta vinkin, että Granilainen Sportti Thurman ostaa heiltä usein suuria määriä edllisvuotisia pyöriä alennuspyöriksi ja kävinkin hakemassa sieltä tyttärelle hybridin. Yksi vaihtoehto, jos Shimanon osat kelpaavat.

Samalla kadulla vanhassa asemarakennuksessa on Kuwaharan maahantuojan suoramyynti, jolla voi myös olla edellisvuoden värejä vähän halvemmalla.

• Neuvoja?

Kyllähän shimanon osat kelpaa,ainoita mitä mulla on ollutkaan.
        "edllisvuoden värejä",noinko se toimii ? =)
        Täytyypä soitella ja kysyä noista malleista.
        Kiitos neuvosta!

Miten muuten,Kuwahara vai Nishiki,kumpaa suosittelisit?

• KPy
        Neuvoja? kirjoitti:

Kyllähän shimanon osat kelpaa,ainoita mitä mulla on ollutkaan.
        "edllisvuoden värejä",noinko se toimii ? =)
        Täytyypä soitella ja kysyä noista malleista.
        Kiitos neuvosta!

Miten muuten,Kuwahara vai Nishiki,kumpaa suosittelisit?

... Nishikiä ja periaatteessa olemme tyytyväisiä, mutta ihan hyvällä omallatunnolla en voi suositella Shimanon A-osista (vast) koottua pyörää. Kannattaa käydä vilkaisemassa molemmat liikkeet, jos käy täällä päin. Omaan Comppiin sain muuten tinkattua kääntöpolkimet ja kengät kohtuu hintaan, mikä lisää pyöräilymukavuutta todella paljon.

• vielä.
        KPy kirjoitti:

... Nishikiä ja periaatteessa olemme tyytyväisiä, mutta ihan hyvällä omallatunnolla en voi suositella Shimanon A-osista (vast) koottua pyörää. Kannattaa käydä vilkaisemassa molemmat liikkeet, jos käy täällä päin. Omaan Comppiin sain muuten tinkattua kääntöpolkimet ja kengät kohtuu hintaan, mikä lisää pyöräilymukavuutta todella paljon.

Kiitos vielä..Taidan kuitenkin kääntyä tuon halpis merkin puoleen,kun löysin tämmösen :Yosemite loop trail 26" alurungolla 215 euroa..Toi on jo halpa! ??

• "loop trail"
        vielä. kirjoitti:

Kiitos vielä..Taidan kuitenkin kääntyä tuon halpis merkin puoleen,kun löysin tämmösen :Yosemite loop trail 26" alurungolla 215 euroa..Toi on jo halpa! ??

loop trail hyvä ajaa? pitääkö jarrut hyvin ? sopiiko maantielle? onko raskas polkee?? Aatteli ostaa itekin sellasen.

• voisko joskus
        "loop trail" kirjoitti:

loop trail hyvä ajaa? pitääkö jarrut hyvin ? sopiiko maantielle? onko raskas polkee?? Aatteli ostaa itekin sellasen.

Jos vastauksia tulis enemmän, ni vois keskustelukin edetä.. eiks niitä tosiaan saa koeajaa?? Bilteman pitäs laajentaa sellane pyörän ostajalle tarkoitettu koeajoalue.

• SAlainen :DD

POlkupyörätukussa on ihana Montana MXM 199 alennuksessa. oikeasti jotai 429.

• gfthfbb

niin on. itekkin tilasin kyseisen pyörän on vaa omituista että sen tulemisessa kestää tosi paljon olen tilannu sen yli 2 viikkoo sitte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe