Eräs astangajoogi täällä kirjoittelee ja ihmettelee, että eikö täällä enää kirjoitella tuosta joogimisesta mitään..? Kun pitkään aikaan ei oo tullu uusia viestejä.. :(
Niin.. Olen siis itse astangajoogan harrastaja, harjoitellut viime syksystä lähtien. Ja olen aivan hurahtanut. :D Positiivisessa mielessä. Löytyykö täältä muita jotka harrastavat astangaa? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tästä mukaansa tempaavasta harrastuksesta. :D:D
missä kaikki astangit
6
1528
Vastaukset 6
- astangini
...salilla treenaamassa.. :)
- niin...
olinpa ajattelematon. :) Ei tälläinen maallinen tietokonehomma olekaan sopivaa... hmmmm.. :D
Itsekin käyn salilla 3-4 kertaa harjoittelemassa. :) Sunnuntaina seuraavaks.
- muitakin
Jep, täällä yksi. Kaksi kertaa viikossa harrastan, mutta tehokasta on. Paras harrastus vuosiin, vaikuttaa kokonaisvaltaisesti kehoon ja mieleen.
- ne on
www.meditaatio.com
- Astangatar
Satuinpa eksymään tänne. Viisi vuotta takana astangaa ja siitä on tullut luonteva elämäntapa, josta ei hirveästi jaksa jauhaa. Se on sellainen sisäinen prosessi, jolle luultavasti jokaisella harrastajalla on oma tulkintansa ja jonka sanoiksi pukemalla yleensä huomaa, että olisi kannattanut jättää väliin;-). Astanga on kuitenkin 99 %:sti käytäntöä.
- joosaajajäbä
näinpä, astanga on kivaa.. ja vielä paljon parempaa! rauhallisuus syvenee koko ajan.. ja elämä tuntuu kovin hyvältä. vielä kun saisi muista salilla harjoittelevista ihmisistä ystävän :)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567