Jaksan olla koulussa syömättäkin

*Ei syö koulussa*

En ole pitkiin aikoihin käynyt kouluruokailussa, enkä ole aikeissakaan mennä. Kouluruoan taso (ainakin meidän koulussa) ei ole mitään kehuttavaa ja hyvin pärjään ilman kouluruokaakin. Syön ennen kouluunlähtöä hyvän aamiaisen (n. klo 7) ja koulun jälkeen läksyt tehtyäni syön päivällisen (n. klo 16). Näiden aterioiden välillä en syö mitään, eikä tee mielikään. Olen tottunut olemaan syömättä koulupäivän ja aivan hyvin jaksan olla sen ajan syömättä. On myös mukavempi syödä iltapäivällä, kun on jo nälkäkin ja ruoka maistuu silloin paremmalta :)

14

2481

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä pärjään

Minä pärjään ilman kouluruokaa ja ilman aamupalaa, en syö kumpaakaan. Syön vasta koulun jälkeen ruuan ja sitten iltapalan.

Eipä tuo ihme ole, kyllä ihminen syömättä pari tuntia pärjää, kun vaan on hieman tahdon voimaa.

• hehale

nirppanokkia te ootte

• Daider

Kyllä sitä pärjää. Keho vain tottuu tiettyyn ruokarytmiin ja sitä on sitten hankala lähteä muuttamaan möyhemmin.

• just me

Pari tuntia?! Jos heräät klo 7-9 aikaan ja syöt seuraavan aterian 3-5 maissa, se on HIEMAN enemmän kuin pari tuntia.

• ..........
        just me kirjoitti:

Pari tuntia?! Jos heräät klo 7-9 aikaan ja syöt seuraavan aterian 3-5 maissa, se on HIEMAN enemmän kuin pari tuntia.

Pystyy koulupäivän olemaan syömättä ihan hyvin. Tietty se sisua ja kuntoa vaatii, ei kaikkein heikoimmat mamikset pysty olemaan paria tuntia kauempaa syömättä (tällä en tarkoita, ettäkö syömättömyys olisi ihainnollista - mutta kyllä koulupäivän ajan pystyy olemaan syömättä)

Syö aamulla hyvän aamiaisen ja iltapäivällä kotona hyvän päivällisen, niin ei siinä kouluruokaa välissä tarvita :) Ja onhan sitä päivällistä kivempi syödä, kun ruokahalutkin ovat jo kasvaneet päivän aikana.

• PRO-rap-artist

Pakko sitä on syödä ruokaa. Ei ehkä joidenkin 40-kiloisten tarvitse syödää ruokaa kuin kerran viikossa. Minä tarvitsen sitä usein.

• ............

Vaikka ei syö koulussa mitään, se ei tarkoita, etteikö muuten söisi. Minäkään en useimmiten syö koulussa, ja pärjään ihan hyvin, sillä syön aamulla hyvän aamiaisen, koulun jälkeen kotona päivällisen ja illalla iltapalan. Ja paino pysynyt ihan normaaliluvuissa eikä olossa mitään valittamista.

• syön
        ............ kirjoitti:

Vaikka ei syö koulussa mitään, se ei tarkoita, etteikö muuten söisi. Minäkään en useimmiten syö koulussa, ja pärjään ihan hyvin, sillä syön aamulla hyvän aamiaisen, koulun jälkeen kotona päivällisen ja illalla iltapalan. Ja paino pysynyt ihan normaaliluvuissa eikä olossa mitään valittamista.

Minäpäs en syö aamupalaa ja aina joskus olen syömättä koulussa. Syön sitten kun olen kotona, eli puoli neljältä.

• että näin

Mutta sepä ei ole kovin terveellistä verensokerisi ja aineenvaihduntasi kannalta olla niin pitkiä aikoja ravinnotta.
      Neljän tunnin välein vähintään pitäisi aterioida ihan kunnon ruoka tai välipala, riippuen tietenkin mikä kellonaika on menossa.
      Tottuuhan sitä vaikka olemaan koko päivän syömättä, mutta se on taas eri juttu onko se kenellekään terveellistä.

• gffgyrgnbhfd.

kuka ei pärjäisi? Itse en syö iltapalaa, aamupalaa, saati sitten koulussa. Enkä ole edes mitenkään anorektinen.

• Pasi

Ette te kyllä sitten kasvakaan...

• .........
        Pasi kirjoitti:

Ette te kyllä sitten kasvakaan...

tuo taisi olla provo, ettei syö aamulla, koulussa eikä illalla mitään. Ei se vielä mitään jos kouluaterian jättää väliin, jos useampi ateria alkaa aina jäämään väliin, se on eri asia...

• Anonyymi

Minä en syö ennen kouluun lähtöä enkä koulun ruokailussa ku ei tee mieli syödä mitään mutta välillä voin ottaa vesilasin ja mennä silloin sinne mutta ruokaan en edes koske

• Anonyymi

Mul ainakin tulee nälkä jos emmä syö näkkäriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe