Jaksan olla koulussa syömättäkin

*Ei syö koulussa*

En ole pitkiin aikoihin käynyt kouluruokailussa, enkä ole aikeissakaan mennä. Kouluruoan taso (ainakin meidän koulussa) ei ole mitään kehuttavaa ja hyvin pärjään ilman kouluruokaakin. Syön ennen kouluunlähtöä hyvän aamiaisen (n. klo 7) ja koulun jälkeen läksyt tehtyäni syön päivällisen (n. klo 16). Näiden aterioiden välillä en syö mitään, eikä tee mielikään. Olen tottunut olemaan syömättä koulupäivän ja aivan hyvin jaksan olla sen ajan syömättä. On myös mukavempi syödä iltapäivällä, kun on jo nälkäkin ja ruoka maistuu silloin paremmalta :)

14

2394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä pärjään

      Minä pärjään ilman kouluruokaa ja ilman aamupalaa, en syö kumpaakaan. Syön vasta koulun jälkeen ruuan ja sitten iltapalan.

      Eipä tuo ihme ole, kyllä ihminen syömättä pari tuntia pärjää, kun vaan on hieman tahdon voimaa.

      • hehale

        nirppanokkia te ootte


      • Daider

        Kyllä sitä pärjää. Keho vain tottuu tiettyyn ruokarytmiin ja sitä on sitten hankala lähteä muuttamaan möyhemmin.


      • just me

        Pari tuntia?! Jos heräät klo 7-9 aikaan ja syöt seuraavan aterian 3-5 maissa, se on HIEMAN enemmän kuin pari tuntia.


      • ..........
        just me kirjoitti:

        Pari tuntia?! Jos heräät klo 7-9 aikaan ja syöt seuraavan aterian 3-5 maissa, se on HIEMAN enemmän kuin pari tuntia.

        Pystyy koulupäivän olemaan syömättä ihan hyvin. Tietty se sisua ja kuntoa vaatii, ei kaikkein heikoimmat mamikset pysty olemaan paria tuntia kauempaa syömättä (tällä en tarkoita, ettäkö syömättömyys olisi ihainnollista - mutta kyllä koulupäivän ajan pystyy olemaan syömättä)

        Syö aamulla hyvän aamiaisen ja iltapäivällä kotona hyvän päivällisen, niin ei siinä kouluruokaa välissä tarvita :) Ja onhan sitä päivällistä kivempi syödä, kun ruokahalutkin ovat jo kasvaneet päivän aikana.


    • PRO-rap-artist

      Pakko sitä on syödä ruokaa. Ei ehkä joidenkin 40-kiloisten tarvitse syödää ruokaa kuin kerran viikossa. Minä tarvitsen sitä usein.

      • ............

        Vaikka ei syö koulussa mitään, se ei tarkoita, etteikö muuten söisi. Minäkään en useimmiten syö koulussa, ja pärjään ihan hyvin, sillä syön aamulla hyvän aamiaisen, koulun jälkeen kotona päivällisen ja illalla iltapalan. Ja paino pysynyt ihan normaaliluvuissa eikä olossa mitään valittamista.


      • syön
        ............ kirjoitti:

        Vaikka ei syö koulussa mitään, se ei tarkoita, etteikö muuten söisi. Minäkään en useimmiten syö koulussa, ja pärjään ihan hyvin, sillä syön aamulla hyvän aamiaisen, koulun jälkeen kotona päivällisen ja illalla iltapalan. Ja paino pysynyt ihan normaaliluvuissa eikä olossa mitään valittamista.

        Minäpäs en syö aamupalaa ja aina joskus olen syömättä koulussa. Syön sitten kun olen kotona, eli puoli neljältä.


    • että näin

      Mutta sepä ei ole kovin terveellistä verensokerisi ja aineenvaihduntasi kannalta olla niin pitkiä aikoja ravinnotta.
      Neljän tunnin välein vähintään pitäisi aterioida ihan kunnon ruoka tai välipala, riippuen tietenkin mikä kellonaika on menossa.
      Tottuuhan sitä vaikka olemaan koko päivän syömättä, mutta se on taas eri juttu onko se kenellekään terveellistä.

    • gffgyrgnbhfd.

      kuka ei pärjäisi? Itse en syö iltapalaa, aamupalaa, saati sitten koulussa. Enkä ole edes mitenkään anorektinen.

      • Pasi

        Ette te kyllä sitten kasvakaan...


      • .........
        Pasi kirjoitti:

        Ette te kyllä sitten kasvakaan...

        tuo taisi olla provo, ettei syö aamulla, koulussa eikä illalla mitään. Ei se vielä mitään jos kouluaterian jättää väliin, jos useampi ateria alkaa aina jäämään väliin, se on eri asia...


    • Anonyymi

      Minä en syö ennen kouluun lähtöä enkä koulun ruokailussa ku ei tee mieli syödä mitään mutta välillä voin ottaa vesilasin ja mennä silloin sinne mutta ruokaan en edes koske

    • Anonyymi

      Mul ainakin tulee nälkä jos emmä syö näkkäriä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe