ei kuulu tänne,mutta laitanpa silti.
Elikkä olisin myymässä goottisälää.
(=kengät,hame,rastat sekä laukku)
kaikista tuotteista on saatavana kuva.
KENGÄT ovat fantasy shoe -merkkiset. korkoa niissä on n.15cm. ja pohjaa n.5cm. kengissä on 6 solkea,varsi ei ole pitkä. väriltään kengät ovat mustat.
kenkien koko on 40. HINTA:20E POSTIKULUT.(enintään 6e)
itse olen maksanut kengistä 170e,mutta myyn halvalla sillä kengät eivät ole täysin uudenveroiset(=klommuja yms..)
KEINOKUITURASTAT ovat aikoinaan morticiasta tilattu. Myyn kaikki rastat samassa paketissa.(8 liilaa,10 babypinkkiä sekä 10 mustaa rastaa)
ne ovat pituudeltaan 120cm,taitettuna 60cm.
HINTA:12E POSTIKULUT(N.2-3e?)
LAUKKU on queen of darkness -merkkinen. laukku on jonkinmoista pvc-kiiltonahkaa. se on musta,ja siinä on vaaleanpunaisia pääkalloja kauttaaltaan.
HINTA:12E POSTIKULUT(N.3E) Huom!laukun sisällä on pikkutasku,jonka vuori on hieman revennyt,mutta muuten erittäin kelvollinen laukku!
GOTHIC LOLITA-HAME on hellbunny merkkinen. myyn liian suuren koon vuoksi(42)hame on lähes käyttämätön. Musta hame,jossa nyöriä,valkomustaa ruutukuviota alla,sekä pitsiä/tylliä.
voin pienentää pari kokoa(ilmaiseksi) ilman mitään lisäkuluja. hameesta pyydän 15e postikulut(n.2-3e)
JOS HALUAT KUVIA,OTA YHTEYTTÄ: [email protected]
HALVALLA LÄHTEE
STRAWBERRYPOPS
0
303
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917425- 373947
- 453500
- 2332743
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292379
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202198- 451952