ei kuulu tänne,mutta laitanpa silti.
Elikkä olisin myymässä goottisälää.
(=kengät,hame,rastat sekä laukku)
kaikista tuotteista on saatavana kuva.
KENGÄT ovat fantasy shoe -merkkiset. korkoa niissä on n.15cm. ja pohjaa n.5cm. kengissä on 6 solkea,varsi ei ole pitkä. väriltään kengät ovat mustat.
kenkien koko on 40. HINTA:20E POSTIKULUT.(enintään 6e)
itse olen maksanut kengistä 170e,mutta myyn halvalla sillä kengät eivät ole täysin uudenveroiset(=klommuja yms..)
KEINOKUITURASTAT ovat aikoinaan morticiasta tilattu. Myyn kaikki rastat samassa paketissa.(8 liilaa,10 babypinkkiä sekä 10 mustaa rastaa)
ne ovat pituudeltaan 120cm,taitettuna 60cm.
HINTA:12E POSTIKULUT(N.2-3e?)
LAUKKU on queen of darkness -merkkinen. laukku on jonkinmoista pvc-kiiltonahkaa. se on musta,ja siinä on vaaleanpunaisia pääkalloja kauttaaltaan.
HINTA:12E POSTIKULUT(N.3E) Huom!laukun sisällä on pikkutasku,jonka vuori on hieman revennyt,mutta muuten erittäin kelvollinen laukku!
GOTHIC LOLITA-HAME on hellbunny merkkinen. myyn liian suuren koon vuoksi(42)hame on lähes käyttämätön. Musta hame,jossa nyöriä,valkomustaa ruutukuviota alla,sekä pitsiä/tylliä.
voin pienentää pari kokoa(ilmaiseksi) ilman mitään lisäkuluja. hameesta pyydän 15e postikulut(n.2-3e)
JOS HALUAT KUVIA,OTA YHTEYTTÄ: [email protected]
HALVALLA LÄHTEE
STRAWBERRYPOPS
0
310
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152950- 392547
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381413- 841340
- 631221
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124873- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606