Mitä urheilu- ja vaateliikkeita siellä päin?

Luty

Eli sinne päin olen tulossa viikon päästä ja pitäisi löytää nuorten vaatteita Tornio-Haaparanta-Kemi aluuelta, kertokaapa urheilu- ja vaatekauppojen nimiä? Ja suositelkaa.

9

5352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näissä:

City Sport (Kemi) - mun mielestä paras
      Intersport Mäkimaa (Tornio)
      Intersport Ikano (Haparanda)
      Stadium Ikano (Haparanda)
      G-Sport (Haparanda)

• Judge

Tornion keskustassa on myös liike nimeltä Öömanni, jossa myös vaateliikkeitä nuorisolle. Älä anna nimen pelottaa :). Ko. liike löytyy kaupungintalon vierestä. Lisäksi talosta löytyy musiikkia, yms ja suht edullinen kahvila. Keskusta itsestään on pieni joten suht vähällä kävelyllä löytyy tarvittavat liikkeet.

• halloo!

Eihän Öömanni mikään liike ole, vaan kauppakeskuksen tapainen (pieni), jossa on muutama liike!

• wwwllii

Tocamer Finland
      Erikoismyymälä vaatteet Gasp,petter bodies,Usa Pro,bahia.. fitness ja voimailu varusteet!

Laaja lisäravinne tarjonta(pohjoisuomen suurin valikoima)

Jääkärinkatu 10 Tornion keskusta sauvon kenkää vastapäätä!

• kiinnostaa TF

Tocamer:in rytkyt. Paska tuotteita 150% ylihintaan. Kuraa saa kadultakin halvemmalla.

• shoppaajille

Vielä muutama vaateliike tuli mieleen: Slimari Torniosa Hallituskadulla ja Fiorella Kauppakadulla(ihan vasta käsittääkseni avattu) ja Haaparannan puolella on Galleriassa Vero Modan liike. ja Galleriaa vastapäätä on ModeHuset. Ja sit vielä Seppälähän on siinä länsirannalla=)

• Huhhahhei

suosittelen lukemaan näitä vastauksia sillä varauksella, että liikkeenpitäjä itse siellä suosittelee omaa liikettänsä. Tuossa yläpuolellakin haiskahtaa parissa kohtaa hiukan siltä.

• kannattaa käydä

Haaparannalla, Ikanohuset´issa Stadium! Siellä on nuorekkaita ja edullisia vaatteita!

• paluumatkalla

Sport huset hyvä urheilukauppa Haaparannassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33