Eli sinne päin olen tulossa viikon päästä ja pitäisi löytää nuorten vaatteita Tornio-Haaparanta-Kemi aluuelta, kertokaapa urheilu- ja vaatekauppojen nimiä? Ja suositelkaa.
Mitä urheilu- ja vaateliikkeita siellä päin?
9
5352
Vastaukset
- näissä:
City Sport (Kemi) - mun mielestä paras
Intersport Mäkimaa (Tornio)
Intersport Ikano (Haparanda)
Stadium Ikano (Haparanda)
G-Sport (Haparanda) - Judge
Tornion keskustassa on myös liike nimeltä Öömanni, jossa myös vaateliikkeitä nuorisolle. Älä anna nimen pelottaa :). Ko. liike löytyy kaupungintalon vierestä. Lisäksi talosta löytyy musiikkia, yms ja suht edullinen kahvila. Keskusta itsestään on pieni joten suht vähällä kävelyllä löytyy tarvittavat liikkeet.
- halloo!
Eihän Öömanni mikään liike ole, vaan kauppakeskuksen tapainen (pieni), jossa on muutama liike!
- wwwllii
Tocamer Finland
Erikoismyymälä vaatteet Gasp,petter bodies,Usa Pro,bahia.. fitness ja voimailu varusteet!
Laaja lisäravinne tarjonta(pohjoisuomen suurin valikoima)
Jääkärinkatu 10 Tornion keskusta sauvon kenkää vastapäätä!- kiinnostaa TF
Tocamer:in rytkyt. Paska tuotteita 150% ylihintaan. Kuraa saa kadultakin halvemmalla.
- shoppaajille
Vielä muutama vaateliike tuli mieleen: Slimari Torniosa Hallituskadulla ja Fiorella Kauppakadulla(ihan vasta käsittääkseni avattu) ja Haaparannan puolella on Galleriassa Vero Modan liike. ja Galleriaa vastapäätä on ModeHuset. Ja sit vielä Seppälähän on siinä länsirannalla=)
- Huhhahhei
suosittelen lukemaan näitä vastauksia sillä varauksella, että liikkeenpitäjä itse siellä suosittelee omaa liikettänsä. Tuossa yläpuolellakin haiskahtaa parissa kohtaa hiukan siltä.
- kannattaa käydä
Haaparannalla, Ikanohuset´issa Stadium! Siellä on nuorekkaita ja edullisia vaatteita!
- paluumatkalla
Sport huset hyvä urheilukauppa Haaparannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670