Kenen mielestäni kans basmatiriisi haisee ikävälle. Täysille pitää liesituuletin laittaa ku sitä keittää.
Basmati haisee
6
2482
Vastaukset
- Jaz
Ei haise, se on suloinen tuoksu, hiukan kuin nukahtaneen koirantassu...
- amatörköksa
Minä olen basmatiriisin suurkuluttaja. Usemamman vuoden ajan olen sitä keittänyt melko usein. Mistä ihmeen hajusta te kerrotte? Minulle suuri arvoitus. Minä toimin paketissa olevien ohjeitten mukaisesti: huuhdon riisin ennen keittämistä, keitän 12 minuuttia miedolla lämmöllä, annan hautua 5 minuuttia kannen alla. Ja hyvää on. Eikä siinä mitään asiaankuulumatonta hajua ole.
- hälöö
mulle sen tuoksusta tulee mieleen popcornit....ei ainakaan meikäläisen nenään haise pahalle.
- Anish
Leffateatterissakin ne haisee hielle! Jotain samaa basmatissa on... omaan nenääni. Tuleehan basmati-nimikin kai siitä että se on ...fragrant.
Koirantassua tosiaan. - Katju
Anish kirjoitti:
Leffateatterissakin ne haisee hielle! Jotain samaa basmatissa on... omaan nenääni. Tuleehan basmati-nimikin kai siitä että se on ...fragrant.
Koirantassua tosiaan.Ellette pidä hajustetusta riisistä, niin älkää ostako sitä, ihmiset hyvät... Löytyy sitä hajustamattomiakin laatuja.
- basmati
Käsittelin aikoinaan melko paljon formaliinia ja musta basmatissa on aika paljon samanlainen haju, ei ehkä ihan niin "tiukka"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897