miten tehdään pannupizzan pohja, onko ainesmäärissä eroja normaaliin pizzapohjaan? Entä paistoajassa, kun se pohja on paksumpi, pitääkö sitä paistaa kauemmin, kuinka paljon?
pannupizzan pohja
3
835
Vastaukset
- Minnie
Mulla on jossain pannupitsan ohje mutta tähän hätään en sitä löytäny, mutta etsitään.
Mutta tässä muutama vinkki:
Pannupitsa taikina jätetään todellä löysäksi, siin se on todella hankala leipoa. Tai no leipoa ja leipoa, se nimittäin kaadetaa suoraan kulhosta taikinä pellille eli sitä ei vaivata. kaikkein parhaimman pohjan sa kuivahiivasta. Niin ja sitten kannattee hommata semmonen pannupitsa vuoka, se tahtoo muissa vuoissa jäädä raakaksi! Muuta en tähän hätään muista - Carita
Tässä olis yks helppo ja nopea vaihtoehto, jolla itse aina teen:
Pannupizzanpohja (piirakkavuoan kokoinen)
2 dl lämmintä vettä
3 tl kuivahiivaa
1 tl sokeria
1/2 tl suolaa
noin 4 dl vehnäjauhoja
Sekoita keskenään taikinan kuivat aineet. Vatkaa seosta vähitellen lämpimään veteen puuhaarukalla. Alusta taikina sileäksi käsin vaivaamalla. Peitä kulho liinalla ja anna kohota kaksinkertaiseksi. Voitele öljyllä matalareunainen pyöreä piirasvuoka (halkaisija n.30cm) ja painele kohonnut taikina vuoan pohjalle ja reunoille. Lisää täytteet ja paista 250 asteessa noin 15-20 minuuttia.
Lisää pannupohjan ohjeita löytyy varmaan helposti hakemalla esim. googlesta, mutta tuohon ohjeeseen olen itse ainakin ollut tyytyväinen.- sami
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856