Kemin Wetteri

Wellu

Mitenkäs muilla palvelu on pelannut Kemin Wetterillä? Toimiiko autot? Meidän autolle annetaan kai valohoitoa, kun ei tule kuntoon.

24

4332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laada

      löydä huoltajaa ku ovat sanoneet irti, säästösyistä niinku paremmakki virmat, muuttais seki borneoon autojaan kauppaan

      • autolla pääsee

        Ei sieltä säästösyistä ketään viime aikoina ole sanottu irti..ihan muista syistä ja syyttävä sormi kohti johtoporrasta. Wetterillä on omat säännöt irtisanomisissa eikä siinä auta tavallisen asentajan sinnitellä. Esimiehet Oulusta lähtien sieltä saisi vaihtoon laittaa ja PIKASESTI!


    • on ainaki

      prkl

      • Laada

        tämä ukko on vaihtanu entiseen opeliin aina ne ite oli takuu tai ei, vitustako ne sen saa tietää onko se alkuperäinen vai ei ku merkkiliikkeestä ostaa, takuu pysyy voimassa ku ei lörpöttele siitä vaihosta


      • Xyxcel

        Meille on ostettu 7 autoa wetteriltä Nyt on mennyt firma boikottiin juurikin aivan järjettömien huoltomaksujen takia. Jotenkin omituista että jakopään hihnan vaihto voi olla tuplat kalliimpi Fordissa kuin Toyotassa. Muutenkin aivan järkyttäviä huoltohintoja repivät. Vaihdattakaapa huollon yhteydessä autosta ajovalo. Muutaman minuutin työstä hintaa tuli 10 euroa, eikä tämä hinta luonnollisestikkaan sisältänyt sitä itse poltinta.

        Kun seuraavaa autoa hankin, niin selvitän myös huoltojen hinnat etukäteen ja teen valintani vasta sen jälkeen.


      • Vesa

        Opeliin suojakumin vaihtotyö 20 e. huoltsikalla.


      • xyxcel
        Vesa kirjoitti:

        Opeliin suojakumin vaihtotyö 20 e. huoltsikalla.

        niin persaukinen että pidät 10€ kalliina. Minä maksaisin ja maksankin 20€ ettei tartte liata käsiä.


      • Vesa
        xyxcel kirjoitti:

        niin persaukinen että pidät 10€ kalliina. Minä maksaisin ja maksankin 20€ ettei tartte liata käsiä.

        Yllä joku kertoi, että suojakumin vaihto maksaa 170, naapurilla 50. Minulla kävi säkä, kun osa maksoi 17 ja vaihto 20.


      • suojakumien
        Vesa kirjoitti:

        Yllä joku kertoi, että suojakumin vaihto maksaa 170, naapurilla 50. Minulla kävi säkä, kun osa maksoi 17 ja vaihto 20.

        vaihto 170 euroo osat, hinta tuli ku apteekin hyllyltä. Kumit vaihettiin toisaalla ja meni 20 minuuttia per sivu, eli auto oli jo ulos hallista alle tunnista. Maksaa melekeen vaivan. Tai mikäpäs siinä jos haluaa maksaa, mutta pidän kyllä liian kalliina 170 euroa kun on kyseessä melkein 15 vuotta vanha auto.

        Sama juttu oli vanhan Mazdan kanssa, alan merkkikorjaamossa 250 remmi ja torniossa ei merkkikorjaamossa maksoi 30 euroa ja aikaa kului 50 minuuttia ja osat maksoi ojanperällä 50 egee.

        Kannattaa soitella ja kysyä hintoja!


    • kannattaa,

      viedä Wetterille jos haluaa säästää.. Itse olen hakenut kaikki osat yleensä sieltä ja vaihtanut itse. Huollot yms ovat edullisempia kuin täällä.

      • Weli-kulta

        eikös sen Haaparannan korjaamon ole huhuttu lopettavan.. siinä menee viimeinenkin toivo.
        Meillä autoa huolletaan ja huolletaan Kemissä, mutta ei ne viat siitä mihinkään katoa. Päinvastoin..lisää tulee ja myös ne jo korjatut viat tulee takaisin. Hermot menee.... Käyty jo katsoon muita merkkejä, jotka ei olis Wetterin alla..tai sama kai se olis jos ne toimis..ei tarvis huoltaa....


      • minä vaan

        Haaparannalla oli tosi asiallinen volvon huolto.
        Harmi vaan se on lopetettu. Kalixissa on lähin ammattiliike, sielläkin kyllä puhutaan Suomea ja toimii todellakin paremmin kuin wetteri!!!


    • ovat

      Tuttava käytti autoa jakopään vaihdossa Wetterillä. no kalliin laskunhan se sai sieltä.. jonkin ajan päästä remmi kuitenkin katkesi ja kävi ilmi ettei sitä ollu edes vaihdettu kun oli ihan alkuperäinen remmi vielä paikoillaan.. Että sellaista toimintaa...

      • Lasit päähän..

        Näitä tapauksia olen kuullut paljon...Annetaan sitä valohoitoa!


      • juha e
        Lasit päähän.. kirjoitti:

        Näitä tapauksia olen kuullut paljon...Annetaan sitä valohoitoa!

        sehän on rikos. Autoilijat vain puristelee nyrkkejä taskussaan ja vie uudelleen laitettavaksi samaan.
        Anteeksi ei pyydellä. Minä ainakin tekisin rikosilmoituksen petoksesta. Se vain pienellä paikkakunnalla on että mihis viet sitten? Siinäpä se. Missään hommassa ei asiakasta kussa silmään enempää kuin auton huollossa. Laitat "pissapojan" täyteen ja sinulta on sitten veloitettu litrasta. Se käy näin: Jos sinne lirauskin sopii niin korkki auki ja asentajalle loput. Minä en nykyisin enää maksa .


      • ei taida parantua
        juha e kirjoitti:

        sehän on rikos. Autoilijat vain puristelee nyrkkejä taskussaan ja vie uudelleen laitettavaksi samaan.
        Anteeksi ei pyydellä. Minä ainakin tekisin rikosilmoituksen petoksesta. Se vain pienellä paikkakunnalla on että mihis viet sitten? Siinäpä se. Missään hommassa ei asiakasta kussa silmään enempää kuin auton huollossa. Laitat "pissapojan" täyteen ja sinulta on sitten veloitettu litrasta. Se käy näin: Jos sinne lirauskin sopii niin korkki auki ja asentajalle loput. Minä en nykyisin enää maksa .

        Voi voi, on muuten kumma ettei noita rikosilmoituksia koskaan näy julkisuudessa. Tiedättekö miksi? Minä tiedän, siksi ettei niitä ole koska ei ole aihetta. Kuten tämänkin ketjun kuluessa: "asianomistaja" on isän veljen kummin kaima, läheinen tuttava siis... eipä näy ensikäden tietoa... kuulin sieltä ja luin täältä... minä uskon isään foorumiin, taivaan ja maan luojaan, eikö? Katsokaas ny, jätkä kirjottaa lippahattu nurinpäin klo 2 jälkeen yöllä että vittu ku on työtön ja perseauki eikä uni tuu ku on netti riippuvuus saati sitte että vielä joskus seisois nii aletaas purnaan. Hieno keskustelun avaus: mulla ainaki meni päin vittua... Sun tarttee hei kävellä jos pelis ei toimi. Ooks huomannu et liikenteessä on tuhansia muita jotka toimii? Tsemppiä...


      • Neiti Volovossa
        ei taida parantua kirjoitti:

        Voi voi, on muuten kumma ettei noita rikosilmoituksia koskaan näy julkisuudessa. Tiedättekö miksi? Minä tiedän, siksi ettei niitä ole koska ei ole aihetta. Kuten tämänkin ketjun kuluessa: "asianomistaja" on isän veljen kummin kaima, läheinen tuttava siis... eipä näy ensikäden tietoa... kuulin sieltä ja luin täältä... minä uskon isään foorumiin, taivaan ja maan luojaan, eikö? Katsokaas ny, jätkä kirjottaa lippahattu nurinpäin klo 2 jälkeen yöllä että vittu ku on työtön ja perseauki eikä uni tuu ku on netti riippuvuus saati sitte että vielä joskus seisois nii aletaas purnaan. Hieno keskustelun avaus: mulla ainaki meni päin vittua... Sun tarttee hei kävellä jos pelis ei toimi. Ooks huomannu et liikenteessä on tuhansia muita jotka toimii? Tsemppiä...

        Nooh.. ihan lisänä ja oikaisuksi.. Itselläni on vm. 06 volvo. Toinen jo samaa mallia, eikä toimi! Uskoisin, että auto voisi toimia jos se oikein korjattais.
        Ihan on ensikäden kokemus kertomusta... Ja EI toimi. Lista vioista ja korjaamolla käynneistä on aikas pitkä. Ei toimi auto eikä sen huolto. sitten että kuulee samaa Pas..... muualtakin. Että en olisi ihan yhtä mieltä tuosta ettei mitään vikaa ole missään. Ja joo..on muita merkkejä ja autoja ja niitä onkin paljon kateltu.Näin naisihmiselle kalskahti korvaan erään haaverin jälkeen korjaamopojilta tullut kysymys... "voiko sillä ajaa..." Taustalla tässä oli haaveri jossa öljypohja oli puhki ja öljyt pitkin tietä.... No jooo-o totta kai minä ajan...mihinkäs niitä öljyjä tarvis.... ;) Toinen ihmeellinen seikkailu korjaamolla oli kun autoon vaihdettiin virtalukko. Sen jälkeen lakkasi sitten tuulilasin pyyhkijät toimimasta.. hmm...No asiaa tiedusteltaessa korjaamolta, vastaus oli etteivät he olleet koskeneet mihinkään sellaiseen joka vaikuttaisi pyyhkkijöihin..no niin..no ne vaan sitten lakkas toimimasta just sen jälkeen..eikös vaan... ja näitä riittää..ja riittää....ja riittää... Olis tietenkin ihan ok, että kun uuden auton laittaa, että se toimisi ja mikäli siihen vikoja tulee (mikä on aivan ymmärrettävää, että jotain pientä joskus!!)..niin ne korjattaisiin kerralla tai viimeistään toisella.


      • oioioi
        Neiti Volovossa kirjoitti:

        Nooh.. ihan lisänä ja oikaisuksi.. Itselläni on vm. 06 volvo. Toinen jo samaa mallia, eikä toimi! Uskoisin, että auto voisi toimia jos se oikein korjattais.
        Ihan on ensikäden kokemus kertomusta... Ja EI toimi. Lista vioista ja korjaamolla käynneistä on aikas pitkä. Ei toimi auto eikä sen huolto. sitten että kuulee samaa Pas..... muualtakin. Että en olisi ihan yhtä mieltä tuosta ettei mitään vikaa ole missään. Ja joo..on muita merkkejä ja autoja ja niitä onkin paljon kateltu.Näin naisihmiselle kalskahti korvaan erään haaverin jälkeen korjaamopojilta tullut kysymys... "voiko sillä ajaa..." Taustalla tässä oli haaveri jossa öljypohja oli puhki ja öljyt pitkin tietä.... No jooo-o totta kai minä ajan...mihinkäs niitä öljyjä tarvis.... ;) Toinen ihmeellinen seikkailu korjaamolla oli kun autoon vaihdettiin virtalukko. Sen jälkeen lakkasi sitten tuulilasin pyyhkijät toimimasta.. hmm...No asiaa tiedusteltaessa korjaamolta, vastaus oli etteivät he olleet koskeneet mihinkään sellaiseen joka vaikuttaisi pyyhkkijöihin..no niin..no ne vaan sitten lakkas toimimasta just sen jälkeen..eikös vaan... ja näitä riittää..ja riittää....ja riittää... Olis tietenkin ihan ok, että kun uuden auton laittaa, että se toimisi ja mikäli siihen vikoja tulee (mikä on aivan ymmärrettävää, että jotain pientä joskus!!)..niin ne korjattaisiin kerralla tai viimeistään toisella.

        olen tässä seurannut tätä tyhjänpäivästä keskustelua ja kokemuksesta tiedän että tämän päivän autot on merkistä riippumatta niin tietotekniikkaa täynnä että ei ole niin selvää että se vika löytyy ykskaks jos on kerran nykässy toissapäivänä simon kohdalla menkkää itteenne ei niitä varmasti ykskään merkkiliike jätä tahallaan korjaamatta puhumattakaan että laskuttaisi tekemättömäsä työstä.samat ihmiset ne joutuu ottaa valitukset vastaankin ei varmasti nauti siitä.ajatelkaa vähän oletteko ite niin täydellisiä joku lääkärikin joka ei ota vastuuta mistään ja hyppyttää monet kerrat hirveällä rahalla ja ostattaa lääkkeitä jotka ei auta mitään sitten vaan levitellään käsiä ja ihmiset kiittelee onko auto tärkeämpi kuin ihminen.


    • Kössi65

      Mikähän siinä on kun ei niitä vikoja saada korjattua vaan asiakkaat joutuvat ramppaamaan siellä samojen vikojen kanssa ties kuinka monesti..ja uusien autojen kohdalla. Kyllä kai ne vanhat alkaa pikku hiljaa toimimaan kun niistä on jo huollettu pois ne pikku vipat.

    • raalaaalaaa

      Hah valohoitoo...Joo tökkii se muillakin tää huolto..

    • jatkuu

      Pakko kertoa oma kokemukseni kun tätä lukee: Ajan työni vuoksi autolla halki maan kaiken aikaa. Ollessani matkalla pohjoiseen ennen Oulua katosi tehot ja kierrokset autosta ja merkkivalot syttyi. Oulussa sain vikadiagnoosin myötä muutaman satasen kustannusarvion ja uuden sulakkeen (jipii) mutta ongelma oli edelleen olemassa. Poikkesin ohikulkiessani myös Kemin Wetterillä. Valitettavasti kello oli jo niin paljon, koska jouduin kihnuttamaan ilman tehoja tuon välin, että huoltomiehiä ei ollut enää paikalla. Esitin kuitenkin asiani työn vastaanottajalle joka kysyi puolenkymmentä kysymystä autoni oireisiin liittyen. Sitten mies sanoi että käydääs katsomassa, värkkäsi maksimissaan 5 minuuttia pellin alla ja pyysi kokeilemaan. Tiedättekö mitä? Kierroksia löytyi eikä valoja palanut!! Hän kertoi tehneensä tilapäiskorjauksen jotta pääsin jatkamaan matkaani. Lopuksi hän selitti vian kansantajuisesti ilman mitään ammattitermejä ja laski tarkat kustannukset, jotka olivat noin kolmas-neljäsosa aiemmin muualta saamastani arviosta. Saati että aiemmin saamallani arviolla ei ollut mitään tekemistä ko vian kanssa kun kerroin asiasta: näytin saamani testilaitteen tulosteen. Saamaani laskua pidän ehdottomasti oikean suuruisena: tieto maksaa. Vaikka itselläni oli hätä kädessä, ei minua silti riistetty. Vasta myöhemmin illalla tajusin tuon työn vastaanottajan kysymykset viasta: hän osasi kysyä siten että myös minä ymmärsin asian vaikken alan ihmisiä olekaan. Ainoa mikä jäi kaivelemaan on omatuntoni koska en hämmästykseltäni osannut häntä riittävästi kiittää!! Lisäksi mainittakoon että tuo tilapäiskorjaus pitää autoni liikkeellä vielä tänäklin päivänä...

    • riippumaton rasvari

      Eikös olisi tästä nurinasta (jota kuuluu myös toisesta kartelli-firmasta eli pörhöstä) päätellen aika jonkun perustaa oma verstas kohtuuhinnoilla keskustaan. Harmi vaan että tunkit, vakuutukset, työkalut, kompurat ym maksavat lähes sata tonnia, se on iso hinta sijoitettavaksi omaan työpaikkaan.

      Mutta kun näitä tyytymättömiä on näin paljon, kannattaisi se varmasti itsensä, vai puhutteko kaikki paskaa lämpmiksenne...?

    • Anonyymi

      Kuka idiootti käyttää enää autoa merkkihuollossa, käykää pienemmillä korjaamoilla niin tulee halvemmaksi.

    • Anonyymi

      Kemiläiset köyhät ulvoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe