Moi,
Semmosta mietin että olen ollut nyt n. 6 kuukautta vuokrafirman kautta töissä teknologia teollisuuden alalla.
Olen pitänyt 4 lomapäivää tammikuussa ja nyt minulla on jäljellä vielä 8 lomapäivää. Saanko lomakorvauksen ihan normaalin työpäivän palkan vai miten se määräytyy?
Maksetaanko näistä lomarahaa jos pidän ne vai saanko vain korvauksen pitämättömistä lomista. Olen pääsemässä maaliskuun alusta vakkariksi firmaan joten lomat pitää käyttää nyt.
Saanko millaisen korvauksen??
2
922
Vastaukset
- ellet oo lukaissut jo
Siinä se pitäisi sanoa. Mun työsopimuksessa on kohta, jossa lukee lomakorvaus 9%. Tää tulee mulle siis joka tunnin palkkaan lisää.
On myös mahdollista, että pidät lomat niin kun normaalissakin työsuhteessa. Se on sopimusasia.
Jos saat lomakorvausta, et saa palkkaa kun pidät lomaa. - lomakorvaus
Loma-ajan palkka ja lomakorvaus on kaksi eri asiaa. Lomakorvaus maksetaan VAIN työsuhteen päättyessä, josta ei makseta lomarahaa.
Tammikuun lomasta on varmaan maksettu loma-ajan palkka ja loman jälkeen lomaraha.
Kun työsuhteesi vuokrafirmassa päättyy, niin tuo 8 päivän loma maksetaan lomakorvauksena.
Mutta lienee sopimus asia, maksaako firma lomarahan, jos työsuhteesi jatkuu välittömästi
lomasta huolimatta. Tuskinpa maksaa.
Jos vakinainen työsuhteesi alkaa vasta pidetyn loman jälkeen, niin palkan maksukin alkaa siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155