Onko kellään kokemusta severin merkkisestä leipäkoneesta. Minua tuo merkki hieman epäilyttää. Entinen kone oli sanyo ja leipominen onnistui hyvin. (Palstala aiemmin) severinin käyttäjät valittelevat ettei taikona kohoa kunnolla. Onko kokemuksia? Veikonkoneessa katselin kyseistä konetta hinta 79€.
Onko kellään severin leipäkonetta
leipuri pitkon vääntäjä
1
300
Vastaukset
Itse en ostaisi koska severin ei ole mikään laatumerkki todellakaan. Sittarissa on nyt tefalin kone maaliskuun loppuun asti 79,- norm. 129,- sinne ehdottomasti niin saat laatua. Itse ostin sen ja mahtavaa leipää tulee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384