Inhottaa kun mun omalla paikkakunnalla (Lapinlahti) ei oo omaa koripallo-joukketta, voin pelata korista vain yksin koska Meiän lähistöl ei ees harrasteta katukorista...oonko mä ainut jolla on sama ongelma vai onko muitakin????????
Paikkakunnalla ei joukkuetta ;(
Koris_Elämä_4-ever
3
814
Vastaukset
Käy Kuopiossa kesällä niin pääset aivan varmasti pelaamaan katukorista. Linkissä (Kuopion korisjoukkue) on varmasti myös tilaa.
- joku
Mulla ei ole varmaan ihan sama ongelma,tai siis melkeen sama on joo...kun mä en löydä mistään,että mihin joukkueeseen voisin mennä...ku haluisin mennä tyttöje,ku olen kerta tyttö..:)
- NormalGirl94
Millä paikkakunnalla sä asut? Yleensä noi urheilu jutut löytyy oman paikkakunnan kotisivuilta...plus: http://www.koris.net/alueet_seurat/
Sieltä löytyy KAIKKI Suomessa olevat alueet, ja koripallo seurat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011392- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614634- 104626
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843477
- 803230
- 481731