Inhottaa kun mun omalla paikkakunnalla (Lapinlahti) ei oo omaa koripallo-joukketta, voin pelata korista vain yksin koska Meiän lähistöl ei ees harrasteta katukorista...oonko mä ainut jolla on sama ongelma vai onko muitakin????????
Vastaukset 3
Käy Kuopiossa kesällä niin pääset aivan varmasti pelaamaan katukorista. Linkissä (Kuopion korisjoukkue) on varmasti myös tilaa.
- joku
Mulla ei ole varmaan ihan sama ongelma,tai siis melkeen sama on joo...kun mä en löydä mistään,että mihin joukkueeseen voisin mennä...ku haluisin mennä tyttöje,ku olen kerta tyttö..:)
- NormalGirl94
Millä paikkakunnalla sä asut? Yleensä noi urheilu jutut löytyy oman paikkakunnan kotisivuilta...plus: http://www.koris.net/alueet_seurat/
Sieltä löytyy KAIKKI Suomessa olevat alueet, ja koripallo seurat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557