Tämän talven aikana on noussut suureen arvoon juoksumatto, jonka nyt tänä talvena laitoin. Kyllä kannatti laittaa, vaikka aluksi epäröin. Olen voinut huonoista ulkokeleistä huolimatta harrastaa juoksemista autotallissani.
Nytkin just lenkkipäivä, ja ulos katsoessa kauhea loskakeli ja räntää sataa.
Laitoin talliin myös pienen telkkarin. Sitä katsoessa menee aika mukavasti matolla. Suosittelen jokaiselle juoksumattoa, jos vain pitää juoksemisesta ja tilaa löytyy sellaiselle. Juoksumatto on ehdottomasti hyvä hankinta!
Juoksumatto on hyvä hankinta
10
4802
Vastaukset
- ostin myös juoksumaton
Ja olen erittäin tyytyväinen minäkin!!!
Eihän se kovin esteettinen ole keskellä olkkaria, mut saahan sen taitettua tieltä pois jos vaikka täytyy juhlat järjestää.
juoksua matolla on 3kk:n aikana kertynyt n.400km, mahtavaa kun on voinut heittää lenkin säästä riippumatta, telkkaria katsellen ja vaikka suoraan sängystä hypätä lenkille.
kesäksi kapistus menee varastoon, mutta talvella se on kyllä pelastanut monelta.. (..liukkaat tiet, kolmenkymmenen asteen pakkaset, räntäsateet..)
suosittelen :)- juoksemisen
idea on se, että pääsee ulos. Eikä ne kelit täällä Etelä-Suomessa kovinkaan usein ole niin huonot, ettei ulkona voisi juosta. Nytkin jo kaikki lumet sulaneet. Toki matto on ihan ok, mutta itse en siinä treenaamassa viihdy, toki ole kokeillut.
- Late_T
juoksemisen kirjoitti:
idea on se, että pääsee ulos. Eikä ne kelit täällä Etelä-Suomessa kovinkaan usein ole niin huonot, ettei ulkona voisi juosta. Nytkin jo kaikki lumet sulaneet. Toki matto on ihan ok, mutta itse en siinä treenaamassa viihdy, toki ole kokeillut.
Kiinnostaisi myös hankkia. Olen jonkin verran kuntosaleilla kokeillut ja mieltynyt. Voiko kerrostalohuoneistossa käyttää? Jonkin verran jyminää se aiheuttaa. Minkä merkkisiä olette hankkineet?
- kuntoileva
Late_T kirjoitti:
Kiinnostaisi myös hankkia. Olen jonkin verran kuntosaleilla kokeillut ja mieltynyt. Voiko kerrostalohuoneistossa käyttää? Jonkin verran jyminää se aiheuttaa. Minkä merkkisiä olette hankkineet?
Ihan tyytyväinen olen ollut hobbyhallista
http://www.hobbyhall.fi/
tilattuun Bremshey Treadline Ambition, alle tonnin maksava. 51 senttiä leveä matto ja 2.5 heppanen moottori. Ja sen saa taitettua kätevästi,sekä siirreltyä, kun pikkurattaat alla.
Onhan noita sitten vaikka minkä tasoisia.
Tässä sivustossa paljon juoksumattoja..
http://www.sport-tiedje.com/fi/laufbaender.htm - 2 viikkoa
kuntoileva kirjoitti:
Ihan tyytyväinen olen ollut hobbyhallista
http://www.hobbyhall.fi/
tilattuun Bremshey Treadline Ambition, alle tonnin maksava. 51 senttiä leveä matto ja 2.5 heppanen moottori. Ja sen saa taitettua kätevästi,sekä siirreltyä, kun pikkurattaat alla.
Onhan noita sitten vaikka minkä tasoisia.
Tässä sivustossa paljon juoksumattoja..
http://www.sport-tiedje.com/fi/laufbaender.htmKahdessa viikoss on tullut lampsittua yhteensä 100km ja aikaa on mennyt yhteensä 22 tuntia.Ilman juoksumattoa en kyllä olisi liikkunut juurikaan.Eihän minulla ole edes lenkkitossuja,saatika lenkkeilypukua.
Laite ei ole kovin meluisa.Joten kyllä tuollaisen kerrostaloon voi hankkia(siinä missä linkoavan pesukoneen tai karaokelaitteet :D).Ja voihan pyörien alle asentaa kummimatton.Jollakin nopeudella Bremshey Ambition on kovaäänisempi,lähinnä 5-6km/h nopeudessa.Taaimmainen tela jotenkin vonkuu.
Ambition-juoksumatossa ei ollut mukana sykevyötä.
- juoksija23
mulla ollu juoksumatto 4 kuukautta ja parhaimmillaan juossu sillä sisällä 20 km. tietysti juoksisin mielummin ulkona mut en aina pääse (6-vuotiaan tytön yh-äiti ja kelit). Se on moneen vuoteen paras hankinta. Asun kerrostalossa ja alle oon laittanu vanhan sängynpohjalevyn ja ohuen patjan äänieristykseksi.
Suosittelen juoksumattoa!- 3 viikkoa
Ostin Biltemasta tietokoneeseen tarkoitetun hiljaisen tuulettimen,(yöpöyjän) johdon katkaisijalla.12v akkuun piuhat ja nyt on Bremshey-juoksumatto oikein tuulettimella varustettu.
Vielä moppi heittämään välillä likavettää kylkeen.... - CiziaZ
3 viikkoa kirjoitti:
Ostin Biltemasta tietokoneeseen tarkoitetun hiljaisen tuulettimen,(yöpöyjän) johdon katkaisijalla.12v akkuun piuhat ja nyt on Bremshey-juoksumatto oikein tuulettimella varustettu.
Vielä moppi heittämään välillä likavettää kylkeen....Sehän on kuin vastatuuleen vetelis ;)
- Täälläkin kiinnostun
Itsellä on myös ollut suunnitelmissa juoksumaton hankkiminen. Talvella olen tähän asti juossut ulkona, mutta olisihan se monesti helpompaa juosta talvilenkit matolla. Rouva myös haluaisi sellaisen.
Osaisiko joku vinkata hyvän maton tällaiselle harrastelijalle joka juoksee noin 1500km vuodessa, josta 500km voisi ehkä tulla matolla. Tai vastavuoroisesti, mikä matto on sellainen jota ei todellakaan kannata hankkia huonon laadun tai laatuun nähden kovan hinnan vuoksi.- xxx
Täällä myös yksi juoksumatosta kiinnostunut. Olen käyttänyt juoksumattoa ainoastaa kuntosalilla ja mietin että ovatko nuo kotilaitteet miten heppoisia tai äänekkäitä. Asun rivitalossa ja käyttö painottuisi ilta-aikaan niin kovin äänekäs ei saisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1762626Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65859
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20750Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait221736Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86730Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688