Juoksumatto on hyvä hankinta

eräs kuntoilija

Tämän talven aikana on noussut suureen arvoon juoksumatto, jonka nyt tänä talvena laitoin. Kyllä kannatti laittaa, vaikka aluksi epäröin. Olen voinut huonoista ulkokeleistä huolimatta harrastaa juoksemista autotallissani.
Nytkin just lenkkipäivä, ja ulos katsoessa kauhea loskakeli ja räntää sataa.

Laitoin talliin myös pienen telkkarin. Sitä katsoessa menee aika mukavasti matolla. Suosittelen jokaiselle juoksumattoa, jos vain pitää juoksemisesta ja tilaa löytyy sellaiselle. Juoksumatto on ehdottomasti hyvä hankinta!

10

4802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin myös juoksumaton

Ja olen erittäin tyytyväinen minäkin!!!
      Eihän se kovin esteettinen ole keskellä olkkaria, mut saahan sen taitettua tieltä pois jos vaikka täytyy juhlat järjestää.

juoksua matolla on 3kk:n aikana kertynyt n.400km, mahtavaa kun on voinut heittää lenkin säästä riippumatta, telkkaria katsellen ja vaikka suoraan sängystä hypätä lenkille.

kesäksi kapistus menee varastoon, mutta talvella se on kyllä pelastanut monelta.. (..liukkaat tiet, kolmenkymmenen asteen pakkaset, räntäsateet..)

suosittelen :)

• juoksemisen

idea on se, että pääsee ulos. Eikä ne kelit täällä Etelä-Suomessa kovinkaan usein ole niin huonot, ettei ulkona voisi juosta. Nytkin jo kaikki lumet sulaneet. Toki matto on ihan ok, mutta itse en siinä treenaamassa viihdy, toki ole kokeillut.

• Late_T
        juoksemisen kirjoitti:

idea on se, että pääsee ulos. Eikä ne kelit täällä Etelä-Suomessa kovinkaan usein ole niin huonot, ettei ulkona voisi juosta. Nytkin jo kaikki lumet sulaneet. Toki matto on ihan ok, mutta itse en siinä treenaamassa viihdy, toki ole kokeillut.

Kiinnostaisi myös hankkia. Olen jonkin verran kuntosaleilla kokeillut ja mieltynyt. Voiko kerrostalohuoneistossa käyttää? Jonkin verran jyminää se aiheuttaa. Minkä merkkisiä olette hankkineet?

• kuntoileva
        Late_T kirjoitti:

Kiinnostaisi myös hankkia. Olen jonkin verran kuntosaleilla kokeillut ja mieltynyt. Voiko kerrostalohuoneistossa käyttää? Jonkin verran jyminää se aiheuttaa. Minkä merkkisiä olette hankkineet?

Ihan tyytyväinen olen ollut hobbyhallista
        http://www.hobbyhall.fi/
        tilattuun Bremshey Treadline Ambition, alle tonnin maksava. 51 senttiä leveä matto ja 2.5 heppanen moottori. Ja sen saa taitettua kätevästi,sekä siirreltyä, kun pikkurattaat alla.
        Onhan noita sitten vaikka minkä tasoisia.

Tässä sivustossa paljon juoksumattoja..
        http://www.sport-tiedje.com/fi/laufbaender.htm

• 2 viikkoa
        kuntoileva kirjoitti:

Ihan tyytyväinen olen ollut hobbyhallista
        http://www.hobbyhall.fi/
        tilattuun Bremshey Treadline Ambition, alle tonnin maksava. 51 senttiä leveä matto ja 2.5 heppanen moottori. Ja sen saa taitettua kätevästi,sekä siirreltyä, kun pikkurattaat alla.
        Onhan noita sitten vaikka minkä tasoisia.

Tässä sivustossa paljon juoksumattoja..
        http://www.sport-tiedje.com/fi/laufbaender.htm

Kahdessa viikoss on tullut lampsittua yhteensä 100km ja aikaa on mennyt yhteensä 22 tuntia.Ilman juoksumattoa en kyllä olisi liikkunut juurikaan.Eihän minulla ole edes lenkkitossuja,saatika lenkkeilypukua.
        Laite ei ole kovin meluisa.Joten kyllä tuollaisen kerrostaloon voi hankkia(siinä missä linkoavan pesukoneen tai karaokelaitteet :D).Ja voihan pyörien alle asentaa kummimatton.Jollakin nopeudella Bremshey Ambition on kovaäänisempi,lähinnä 5-6km/h nopeudessa.Taaimmainen tela jotenkin vonkuu.
        Ambition-juoksumatossa ei ollut mukana sykevyötä.

• juoksija23

mulla ollu juoksumatto 4 kuukautta ja parhaimmillaan juossu sillä sisällä 20 km. tietysti juoksisin mielummin ulkona mut en aina pääse (6-vuotiaan tytön yh-äiti ja kelit). Se on moneen vuoteen paras hankinta. Asun kerrostalossa ja alle oon laittanu vanhan sängynpohjalevyn ja ohuen patjan äänieristykseksi.
      Suosittelen juoksumattoa!

• 3 viikkoa

Ostin Biltemasta tietokoneeseen tarkoitetun hiljaisen tuulettimen,(yöpöyjän) johdon katkaisijalla.12v akkuun piuhat ja nyt on Bremshey-juoksumatto oikein tuulettimella varustettu.
        Vielä moppi heittämään välillä likavettää kylkeen....

• CiziaZ
        3 viikkoa kirjoitti:

Ostin Biltemasta tietokoneeseen tarkoitetun hiljaisen tuulettimen,(yöpöyjän) johdon katkaisijalla.12v akkuun piuhat ja nyt on Bremshey-juoksumatto oikein tuulettimella varustettu.
        Vielä moppi heittämään välillä likavettää kylkeen....

Sehän on kuin vastatuuleen vetelis ;)

• Täälläkin kiinnostun

Itsellä on myös ollut suunnitelmissa juoksumaton hankkiminen. Talvella olen tähän asti juossut ulkona, mutta olisihan se monesti helpompaa juosta talvilenkit matolla. Rouva myös haluaisi sellaisen.

Osaisiko joku vinkata hyvän maton tällaiselle harrastelijalle joka juoksee noin 1500km vuodessa, josta 500km voisi ehkä tulla matolla. Tai vastavuoroisesti, mikä matto on sellainen jota ei todellakaan kannata hankkia huonon laadun tai laatuun nähden kovan hinnan vuoksi.

• xxx

Täällä myös yksi juoksumatosta kiinnostunut. Olen käyttänyt juoksumattoa ainoastaa kuntosalilla ja mietin että ovatko nuo kotilaitteet miten heppoisia tai äänekkäitä. Asun rivitalossa ja käyttö painottuisi ilta-aikaan niin kovin äänekäs ei saisi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      176
      2626
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      750
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      736
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      730
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe