miten kehtaatte?

Ruokaa pois?

Niin kauan itserakkaat ja ymmärtämättömät pennut heittää ruokaa roskiin kunnes tuntevat nahoissaan sen köyhyyden kun EI ENÄÄ OLE RAHAA millä sa ruokaa ja maha kurnii, päässä heittää nälästä.. Karkkia kyllä jaksatte minkä saatte vaa, mutta jumalauta ette ruokaa! Mä olisin todella tyytyväinen, jos mulla ois ilmanen kouluruoka! Vaan ei oo! Mä olisin joka päivä takuuvarmasti syömässä koulussa jos ois ilmasta!! Toivon kaikille ruokaa pois heittäville sen köyhyyden, kun ei oo ruokaa eikä rahaa, niin opitte sitä kunnioittamaan, vaikka ei gourmeeta oliskaan!!! Perkelen ipanat..

9

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linjoilla

      Katselin telkkarista tässä taannoin kun kakarat ei syö koulussa, vaikka olisi ilmaiset eväät. Kahviloita on pitänyt perustaa, että saadaan limua karkkia ja pizzaa. Voi elämän kevät!

      Potkiiko opettajilla ja vanhemmilla pahemman kerran tyhjää? Ei ihme, että D2 on suurena huolenaiheena tulevaisuudesssa ja jo nytkin. Ei ihme, että nuoriso lihoo ja läskistyy ja kärsivät käytöshäiriöistä.

      Kohta käy niin, ettei enää kouluruokaa tarjoilla, koska nirppikset ei niitä syö.

    • sadadsdas

      Se on kyllä niin että jos en syö ruokalassa nii en syö mitään. Eli kärsin sen nahoissani! Tulkaa ite maistamaan sitä ruokaa ja ruokalan ilmapiiriä!!

      • mieltä

        sadadsdasin kans. Tulkaa vaan kokeileen:)


    • Hevityttö.

      oon vähän samaa mieltä.
      mun opiskelijasisko kärsii ihan kamalaa nälkää jumalauta! se muistelee aina itkusilmin niitä aikoja, kun se sai lappaa suuhunsa ilmasta kouluruokaa.
      ja kuulkaas teinixpennut, vaikkei ruoka niin hyvää oiskaan, niin syökää vielä kun voitte!
      sitten kun muutatte eroon perheistänne opiskelemaan toiseen kaupunkiin, niin saatte syödä rahanpuutteen vuoksi JOKA HELVETIN PÄIVÄ pelkkää spagettia ilman ketsuppia, niinkun mun isosisko! mieki tungen suuhuini aina kaiken kouluruoan, minkä saan. ei hei syömisessä oo mitään vikaa, kun syötte niin saatte tytöt rinnatki, ettekä mitään poikatissejä! ja ei tarvitte elää koko elämää pienenä ruipelona.

      ps. tää ei ollu mikään provo, vaan oikeestikki ihmiset kärsii nälkää, vaikkette sitä tajuaisikaan, teinimurkkupissikset.

      • joka sana

        jos ei ilmaista kouluruokaa osaa arvostaa niin kyllä tulee äitiä ikävä kun asuu toisella puolella suomea ja koulupäivä kestää helposti 8- 18 ja ruuan saa kerran päivässä ja siitäkin joutuu maksamaan 2 - 2.50 euroa.


    • ...

      Voisin maksaa kouluruuasta jos se olisi edes vähän parempilaatuisempaa...

    • syytön

      mitä mulle valitat emmä heitä ruokaa roskii?
      mitä järkee? siis valittaa, ja miksei heittää sapuskaa vittuu?
      olen syytön!

    • ...

         Tajuan mitä tarkotat. Mutta toisaalta sehän on ihan sama ottaako vähän ruokaa lautaselle ja syö sen, kun ottaa enmmän ja heittää loput pois. Mullekin on käynyt niin että silmät soi enemmän kun oli lempiruokaani. Eivätkä kaikki ole "nirppanokkia" jotka ottavat vähän ruokaa. Ei sitä aina ole nälkä tai niinkuin meidänkin luokalla on eräs ihminen joka syi mutisematta 2 tai 1 isoa kaalikäärylettä joita vihaa, mutta hetken päästä juoksee vessaan oksentamaan (eikä tod. tahallaan!) ja on välitunnilla valkoinen. Ja turha hymähdellä koska hän ei haluaisi aina oksentaa ruokia joista ei pidä. Siis hän on herkkä oksentamaan muutenkin. Itse syön mielestäni ihan tarpeeksi enkä jätä ruokaa, mutta ymmärrän muitakin.

    • ..dfö

      hanki työ, pummi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe