Ollaan muuttamassa Ouluun. Tietääkö kukaan olisko sielä -89 tyttöjen joukkoet? Entä minkä tasosii joukkoeit siäl olis? (Oon pelannu kaks vuotta.)
Oulu...?
Koris......
3
449
Vastaukset
- >9<
En ole itse oulusta..mutta pelaan taivalkoskenkuohussa (taku)..ja meillä oli tänään siellä turnaus..
siellä on MONTA joukkuetta 90-89. (pelasimme niiitä vastaan) mailaa jos on epäselvää?- dA peiPe :) !
juu on siellä. meillä on ollu 89 ja 90 vastaan pelejä! tosi hyvä tasonen joukkue!
voitti meidän koko lohkon.
- jerbina
mailaa mulle takaisin :)
TIEDÄN,olen pelannut sitä vastaan! :)
ihan mukavia tyyppejä,ja kovia pelaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16211510- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565984Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664957- 174724
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394384Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 953605
- 803280
- 481781