Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

atkinssia aloitteleva...

sara

Olen tässä ensimmäistä päivää noudattanut atkinssia, tai siis tuota vhh:ta......

oon syönyt purkillisen tonnikalaa ja raejuustoa, grillattua broileria, turkkilaista jugurttia mehukeitolla ja lightlimua kun tuli kauhee makeanhimo...

Ongelmana on se kun noista tulee se 20 g hiilihydraattia, ja jotenkin tuntuu niin tunkkaiselta olo, kun ei ole syönyt koko päivänä mitään tuoretta, salaattia tai kurkkua tms......ja jotenkin ällöttää syödä tuollaista tujua ruokaa.....haaveilen vaan kaurapuurosta maidolla, vaikka ei nälkä olekaan....kai muhun on sitten vaan iskostunut se kalorinlaskuajattelu ja kuitutarve......
Onko kenelläkään vinkkejä miten saada helppoja syömisiä, lähinnä evääksi töihin vietäväksi....kun vielä en viitsi ottaa kasviksia tai salaattia syötäväksi.....

Ja onko jotain muita hyviä vinkkejä että mikä olisi helppo mukana pidettävä nopeasti haukattava välipala, kun ennen olen kassissa mukana aina pitänyt mukana myslipatukoita pahimpaan nälkään.

9

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitettu..

      Kannattaa lukea Antti Heikkilän kirjallisuutta sieltä saa hyviä vinkkejä. Itse luin hänen haastattelunsa lehdestä, siinä hän kertoi nautiskelevansa välipaloiksi lihaisiamakkaroita ja makean himoon eestiläistä kermajäätelöä sekä tummaa suklaata. Niiden olettaisin olevan soveliaita myös muille karpeille, kun Anttikin niitä käyttää?

      • mami..

        Eikös jätskissä muka ole hiilareita?


      • Jaa.

        Liekkö tumma suklaa atkinssiin sopivaa?


    • joku...
    • Lisää...
      • tutkimus

        Tuo tutkimus ei kestä päivänvaloa. Oikeastaan tuota ei voi edes sanoa tutkimukseksi. Tutustukaa aineistoon ja ihmetelkää. Sen jälkeen ette usko enää mihinkään.


      • osaa sanoa
        tutkimus kirjoitti:

        Tuo tutkimus ei kestä päivänvaloa. Oikeastaan tuota ei voi edes sanoa tutkimukseksi. Tutustukaa aineistoon ja ihmetelkää. Sen jälkeen ette usko enää mihinkään.

        Mitään tähän, hänellehän A.H. on jumalasta seuraava...


      • menee
        osaa sanoa kirjoitti:

        Mitään tähän, hänellehän A.H. on jumalasta seuraava...

        Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon.


    • himoni

      katosi ainakin minulla heti alkuun. Ei tarvitse enää kierrellä kaukaa karkki hyllyjä ja miettiä mitä syö välipalana. Söin suklaata yms. ennen Atkinsin kahden viikon alle 20g hh koetta. Sitten nostin hh tason johonkin 20-50g päivässä ja paino on pudonnut keskimäärin 800g viikossa. Olen pitänyt herkkupäiviä käymällä kebabilla kerranviikossa. Muuten on mennyt possutellen ja ihme kyllä rasvaakaan, possuttelun lisäksi, ei ole kulunut kuin 200G viikossa. Tämä kului jo ennen VHH:ta. Hiilari tuotteet on vähennetty minimiin. Kasviksia ja juureksia syön edelleen runsaasti ja niiden hiilarit ei ole laskelmissa mukana. Painan vieläkin yli sata!:} on siis varaa mistä pudottaa. Kovasti yritän päästä juhannukseksi siihen "riisitautisten" joukkoon =

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe