Eli yksinkertainen kyssäri,ketkä ovat parhaat syöttäjät miehissä ja naisissa jos sitten vielä perustelut sais mukaan =)
parhaat syöttäjät
6
3258
Vastaukset
- Hasi23
Miehet top 3:
1.Roger Federer
-Monipuolinen syöttöarsenaali,kova pomppu vastustajan hartialinjalle.
2.Ivo Karlovic
-Kroatian hirviö on 207cm,joten verkko on syöttöä ajatellen naurettavan alhaalla.Miehen
ykkössyöttö on mahdoton miltei palauttaa.
1.syötön voittoprosentti on noin 90-100%.
3.James Blake
-Miehellä on tarkat ja kovat syötöt ja monipuoliset.Saa tarvittaessa lisättyä kick-syötön,joka pelaa vastustajan jo ulos pois pelistä,jos saa vielä
palautettua.
Naiset top 3:
Naiset,jotka eivät käytä syöttöään VAIN pallon laittamisella peliin:
A-L Grönefeld
M Sharapowa
J Henin
K Clijsters
V ja S Williams
D Hantusowa
D Safina
E Petrowa
A Mauresmo
Varmasti Clijsters ja Mauresmo ovat yksi parhaimpia,samoin Henin ja Grönefeld.
Yksi huonoimmista naissyöttäjistä on Jelena Dementjewa.
Miehissä Guillermo Corialla oli aika kamala syöttö. - minun lista
All time parhaat ja huonoin:
Parhaat:
1. Roscoe Tanner - syöttö nousevaan palloon
2. John McEnroe - kakkosruudun syöttö oli mahdoton palauttaa
Huonoin:
Sergi Bruguera - syöttö kuin lehmän lämmin henkäys, muutenkin täysin munaton mies- Sergi
oli oikea tenniksen syöpä. Meinasi oikeasti tuhota koko tenniksen tuuppauksillaan. Sellainen Espanjan Aki Rahunen tai päinvastoin.
- JRox
varsinkin 2. syöttö, joka pomppaa korkealle niinkuin Hasi23 jo aiemmin totesikin
Kroatian Ivo Karlovic (pisin ATP-tason pelaaja) on miestenniksen paras syöttäjä. Hän ei syötä yhtä kovaa kuin esimerkiksi Roddick tai Ljubicic mutta hän pystyy kohdistamaan syöttönsä tarkemmin haluttuun kohtaan syöttöruutua kuin kukaan muu. Lisäksi hän taitaa erinomaisesti kick-syötön ja paiskatessaan sen ruutuun yli kaksimetrisen vartensa avulla vastustajalla ei ole mitään mahdollisuuksia ehtiä siihen sen onnistuessa. Ja onnistumisprosentti Karlovicilla on myös kova. Kroatialaisjätti taitaa myös erinomaisesti syötön jälkeisen pelin: 1.syöttö 2.kivenkova kämmen (3.lentolyönti)
WTA-tenniksen paras syöttäjä on Maria Sharapova.- Tennistä paljon seuraava.
Roger Federer, koska syöttö on erittäin tarkka ja monipuolinen. Federer osaa vaihdella syöttöään hyvin, jolloin vastustaja on jatkuvassa epätietoisuudessa tulevasta. Syöttö on myös tarpeeksi nopea.
Serena Williams, koska Serenalla on naistenniksen varmin syöttö, kun katsotaan miten kovaa Serena syöttää ja kuinka tarkasti. Serena tekee paljon pisteitä Ässäsyötöillä, sekä ykkössyötöllä käynnistyvät pisteet menevät monesti Serenan eduksi. Lisäksi 2.syöttö on tarkka ja tarpeeksi kova. Juuri viimeaikoina Serenan syöttö on entisestään kehittynyt ja Serena osaa erittäin hyvin vaihdella syötön suuntausta ja kierrettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388