Paras eines kylmänä?

iektyuna

Itsellä menee alas Atrian snack nakit, ja Saarioisten broilerpyörykät ja tietysti kinkkupizza.

16

6594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on minun

herkkua eli kylmä tölkki hernekeitto.

• miiskuliinu

Saarioisten maksalaatikko maistuu myös kylmänä hyvältä.

• Antsa

Hyvin maistuu, jos siinä on rusinoita. Rusinaton maksalaatikko on jotenkin oudon makuista.

• en kyllä

syö eineksiä kylmänä, ellei niihin lueta lenkkimakkaraa ja nakkeja.
      Tosin itse tehtyjä kaalikääryleitä olen syönyt kylminä voileivän päälle siivutettuna. Ja toki jokin lihapulla tai jauhelihapihvi ja lihamurekkeensiivukin (kaikki itsetehtyjä joten ei ihan eineksiä...) tulee kyseeseen.

• napsin kuin marjoja

pussi tyhjenee kuin yksistään jääkaapissa

• pitää aina olla lämpimänä. Sama myös oikeastaan kaikessa muussakin ruoassa. En pysty syömään ruokia kylmänä.

• Tietenkin

Saarioisten perinteinen maksalaatikko ei ehdi koskaan mikroon asti...

• Vanha kokki

jos kerran heitätsen suoraan roskiin?

• taaskaan leikkaa?
        Vanha kokki kirjoitti:

jos kerran heitätsen suoraan roskiin?

Kuka on puhunut roskiin heittämisestä? Hänhän syö sen suoraan lämmittämättömänä.

• Vanha kokki
        taaskaan leikkaa? kirjoitti:

Kuka on puhunut roskiin heittämisestä? Hänhän syö sen suoraan lämmittämättömänä.

en nyt sentään seniili ole. Ihmettelen vain moisen moskan syöntiä oli se sitten kylmää tai kuumaa. Kyllä tässä maassa saa näköjään tarjota mitä vain kun nimeää sen ruoaksi. Ettei vain Berluscone ollut oikeassa?

• kaupan maksalaatikkoa
        Vanha kokki kirjoitti:

en nyt sentään seniili ole. Ihmettelen vain moisen moskan syöntiä oli se sitten kylmää tai kuumaa. Kyllä tässä maassa saa näköjään tarjota mitä vain kun nimeää sen ruoaksi. Ettei vain Berluscone ollut oikeassa?

moskana? Tuo on kyllä aika elitistinen ja keikarimainen asenne.
        Maksalaatikko on harvoja ruokia jotka soveltuvat valmistettavaksi einekseksi. Olisi aikamoinen homma alkaa tehdä maksalaatikkoa itse, ja vielä vain semmoisen pienen määrän kuin yhdessä einesrasiassa on. Tietysti ellei ole ammattikokki niin kuin sinä...
        Ja sen Silvion sukunimi on Berlusconi, i-kirjain lopussa, ei e-kirjain.

• Vanha kokki
        kaupan maksalaatikkoa kirjoitti:

moskana? Tuo on kyllä aika elitistinen ja keikarimainen asenne.
        Maksalaatikko on harvoja ruokia jotka soveltuvat valmistettavaksi einekseksi. Olisi aikamoinen homma alkaa tehdä maksalaatikkoa itse, ja vielä vain semmoisen pienen määrän kuin yhdessä einesrasiassa on. Tietysti ellei ole ammattikokki niin kuin sinä...
        Ja sen Silvion sukunimi on Berlusconi, i-kirjain lopussa, ei e-kirjain.

maksalaatikon inhoni on syvemmältä. Ammatti ihmisenä en saisi niin sanoa, mutta sain mittani siitä eväästä täyteen armeijassa, jonka sen aikainen maksalaatikko hakkasi maullaan nykyisen teollisen tuotteen mennen tullen. Viisikymmentäluvulla ei vielä armeijakaan käyttänyt eineksiä, niin kuin nyt. Väärässä olet taas siinä, että erittäin monet ruokalajit sopivat einestuotteiksi, mutta jostain syystä ne aina pilataan valmistajien toimesta. Tahtoo sanoa, että kotimaiset valmistajat ahneuksissaan tekevät kaiken mahdollisimman halvalla, tämä on taas sitä faktaa, sillä sattumalta tiedän mistä puhun. Vertaa moniin ulkolaisiin,
        niin huomaat eron. Mitä tulee herra Berlusconin nimeen, ei sen herran nimen oikeinkirjoitus hetkauta minua pätkääkään.

• Vanha kokki
        Vanha kokki kirjoitti:

maksalaatikon inhoni on syvemmältä. Ammatti ihmisenä en saisi niin sanoa, mutta sain mittani siitä eväästä täyteen armeijassa, jonka sen aikainen maksalaatikko hakkasi maullaan nykyisen teollisen tuotteen mennen tullen. Viisikymmentäluvulla ei vielä armeijakaan käyttänyt eineksiä, niin kuin nyt. Väärässä olet taas siinä, että erittäin monet ruokalajit sopivat einestuotteiksi, mutta jostain syystä ne aina pilataan valmistajien toimesta. Tahtoo sanoa, että kotimaiset valmistajat ahneuksissaan tekevät kaiken mahdollisimman halvalla, tämä on taas sitä faktaa, sillä sattumalta tiedän mistä puhun. Vertaa moniin ulkolaisiin,
        niin huomaat eron. Mitä tulee herra Berlusconin nimeen, ei sen herran nimen oikeinkirjoitus hetkauta minua pätkääkään.

Siis minä väitän, että monet ruokalajit sopivat einestuotteiksi.

• crionna

Nakit ovat ihan hyviä kylmänä.

Eineslihapullat ja broilerpyörykät ovat jopa parempia kylmänä. Varmaan siitä syystä, että kun ne ovat kylmiä, en maista millaista mössöä ne oikeasti ovat. ;)

• mollamaija42

Nakit ja lenkkimakkarat maistuu, myöskin pinaattiletut,maksalaatikko,eines-jauhelihapitsa,broileri-ja lihapullat...nam nam

• jepjepjep

Hernekeitto, kuulostaa pahalta mutta on ihan jees.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.

Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat
      Politiikka
      76
      14151
    2. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä

Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell
      Maailman menoa
      87
      7062
    3. Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"

"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."
      Maailman menoa
      79
      3848
    4. Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi

Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks
      Maailman menoa
      47
      3273
    5. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      25
      2887
    6. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      40
      2503
    7. Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!

🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S
      Maailman menoa
      392
      2159
    8. "Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"

Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt
      Maailman menoa
      88
      1958
    9. 67
      1958
    10. Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...

...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass
      Maailman menoa
      103
      1844
    Aihe