Tukholman maratonin ylistys?

Hoopoko?

Olen kuullut ja lukenut vuosikausia Tukholman maratonin ylistystä, mutta ihmisten perustelut eivät oikein ole vakuuttaneet: "mahtava tunnelma, mahtava paikka, mahtavat maisemat, mahtavat järjestelyt" jne. Kun tivaa lisää, kyse näyttää olevan pienistä makuasioista. Onhan se äänestetty maailman parhaaksi järjestelyiltään, mutta en minä HCM:ääkään lähde välttelemään huonojen järjstelyjen takia.

Onko mielestänne Tukholman ympärille nostettu jumalainen sädekehä, jossa miinuksista viis, kun laumasielut suomalaiset massat lähtevät ihan ulkomaan reissulle asti maratoonaamaan?

11

1162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make666666

Lähden itse ensimmäiselle maratonilleni juuri Tukholmaan reilun kymmenen viikon kuluttua.
      Täytyy myöntää, että hyvä markkinointi vaikutti paljon päätökseen lähteä Tukholmaan.
      Toisaalta Tukholma on niin kaunis ja TURVALLINEN kaupunki, että siellä on helpompi järjestää onnistunut tapahtuma kuin jossain paskaläävässä jossa joutuu pelkäämään että joku räjäyttää pommin. Miellyttävä ilmasto on myös tärkeä tekijä.

• monella

Taitaa monella Tukholmaan menijällä olla kohta paniikki. Moni ilmoittautui samassa joukkohysteriassa, mutta ei ole jaksanutkaan harjoitella. Tai sitten on juossut jo jalat paskaksi.
      Kohta saa peruutuspaikkoja jos sinne haluaa mennä. Ei se kunto oikein kohoa pelkästään puhumalla.

• sport girl

Juoksin viime vuonna Tukholmassa ensimmäisen maratonin. Tunnelma oli tosi ihana (bandit soittavat matkanvarrella ja suomalaiset kannustavat!!!). KYllä Tukholman maraton oli sen verran hieno tapahtuma, että nyt olen menossa toista kertaa tänä vuonna, jos rasitusvamma ei pahene polvessa:(

• holm

Kyllä tuo tukholma ja hcm on tapahtumana aivan eri luokkaa. Ruotsissa juoksufiilis korkealla bändien ja väenjoukon kannustamana. Tarjoilut pelaa matkalla ja varsinkin maalissa jossa tarjontaa on laidasta laitaan toisin kuin helsingissä kuivaa ruisleipää,hoh hoijaa.
      Mutta vinkkinä sitten kun tukholma nähty,niin suunta berliiniin ja kokemus (ja porukka) tuplaantuu. Ja huipputasanen reitti !!!

• Ritola

Tänä kesänä vuorossa neljäs Tukholman maraton. Kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä järjestelyihin. Lisäksi tunnelma reitillä aivan mieletön. Kannattaa tutustua!!!

• Hoopoko?

Ei vakuuta, sori.
      Bändejä on monessa muussakin ulkomaisessa suurmaratonissa, ja tunnelmaa.
      Olisikohan niin, että moni käy Tukholmassa asti, näkemättä maailman muiden suurkaupunkien maratoneja ja pitää sitä poikkeuksellisena luksustapahtumana? Toki palkittukin se on.
      HCM:lläkin on bändejä ja kannustusta, mutta väsymys voittaa: nyt juostaan maratonia, ei keskitytä ympäristöön. HCM:n maalissa on aivan tarpeeksi monensorttista apetta. Jopa liikaa; ei maalissa ole ensimmäiseksi nälkä eikä kai kukaan tonille osallistu, että saisi vietyä kassillisen roinaa kotiin.
      Tukholman miinus on myös se hikisellä yökerhopurkilla risteily mennen tullen.

• Anonyymi

Ruuhkainen ränni täynnä numerolapunpaiskaajia. En menisi.

• Anonyymi

Juu. Tukholma sopii hölköttäjille, ei tavomaran juoksijoille.

• Anonyymi

Ruotsalainen pääsi finaaliin muna ojossa!

• Anonyymi

Tukholma hyvä. Illalla laivalla etkot. Aamulla kävellen mara lähtöön. Mara läpi rennosti rallatellen. Illalla taas laivalla jatkot.

• Anonyymi

Juopottelu ja juokseminen huono yhdistelmä. Fokus puuttuu tekemisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5346
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2027
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163