onko sillä ihan kaikki kotona sillä muijalla?
mitä mieltä Rauni-Leena Luukanen-Kildestä
1
627
Vastaukset
- bisnes vainu
rauni-leenahan toimi ylilääkärinä Rovaniemellä ennen ufo/paranormaali uraansa ja tajus 90-luvun alkupuolella kun oli lamaa ja ahdistusta ja ihmiset haki vastauksia jotta siihen rakoon kantsii vastauksia antaa. Kyllähän sen kirjat on varmaan ihan hyvin myyny ympäri suomen ja maailman. Itsekkin teininä luin sen "kuolemaa ei ole" ja sehän oli ihan ältsin jänskä. Ja sittenkun on vielä lääkärin koulutus niin se luo monien ihmisten silmissä luotettavuutta. Pitkään aikaan siitä ei ole kyllä mitään kuulunu joten ehkä hänet on lopullisesti kaapattu pois tellukselta.
Jos sulla on mielikuvitusta ja pokkaa niin aina kannattaa kirjoittaa "automaattikirjoituksella" viestejä rajan takaa yhden kirjan verran. Niille on valtava ostajakunta ympäri maailmaa ja hyvät rahat tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959