Moi.Olen harrastanut juoksua n.pari vuotta.Vuodenvaihteeseen asti kaikki meni ok.sen jälkeen jalat ovat tulleet jotenkin #raskaimmiksi ja kankeimmiksi#.Toisinaan myös varpaita pistelee.Sen verran maltillisesti olen kuitenkin harjoitellut etten usko sen johtuvan ylikunnosta.Onkohan muilla vastaavia kokemuksia.
Raskaat jalat
7
1595
Vastaukset
- Leinkk1
Selkä. Itse päätin lopettaa juoksemisen 44 vuotiaana kun selkä ei enää kestä. Koko alapäästä meni välillä tunto huonoksi.
- sulla
on alapäässä jotain vikaa ???
- Nimetön
sulla kirjoitti:
on alapäässä jotain vikaa ???
Ilmeisesti.Onni ettei se ole yläpäässä
- oletko
muistanut venytellä? ja missä kunnossa on lenkkarit.
Itsellä korjaantu jalkavaivat kun ostin uudet kengät. Vanhoilla kengillä oli mittarissa jo1400km - Hans
TV:stä tuli noin vuosi sitten dokumentti, jossa sanottiin, että "savannien pojilla" on kokoonsa nähden pienemmät jalkaterät kuin esim. meillä lumen tallaajilla. Senpä tähden heidän jalan nousu on niin kepoista. Yritä sitten näillä kiviriipoilla juosta yhtä kovaa.
- tai koko
jalan tilavuus on pienempi kuin muun rotuisilla. Työnsivät koko jalan vesisaaviin ja mittasivat näin jalan tilavuuden.
Juu ei parrujalat pärjää juoksussa. Tämän palstan Parrujalka tosin saattaa olla erimieltä :-) Juoksu on rimppakinttujen laji. - Parrujalka
tai koko kirjoitti:
jalan tilavuus on pienempi kuin muun rotuisilla. Työnsivät koko jalan vesisaaviin ja mittasivat näin jalan tilavuuden.
Juu ei parrujalat pärjää juoksussa. Tämän palstan Parrujalka tosin saattaa olla erimieltä :-) Juoksu on rimppakinttujen laji.Kyllä sitä hiukan huvittaa kun maratonin lähtöviivalla katselee ympärilleen niitä rimppakinttuja. Mulla on pohkeessa enemmän lihaksia kuin niillä on molemmimsa jaloissa yhteensä :)
Ei vaineskaan, vitsi vitsinä. Kyllä sitä lihkaksikkailla jaloillakin juostaan puolimara alle 1,25 ja ja koko mara menee 3.15 hujakoille. Ja silti salilla nousee jalkaprässissä yli 300 kg kelkanpaino. Kyse on siitä miten treenaa ja mitä treenaa ja milloin treenaa ja mitä ominaisuutta missäkin vaiheessa vuotta.
Eihän noi mun ajat mitään päätä huimaavia ole mutta ihan ok aikoja kuntoilijalle. Mutta totuus on se että kyllä ne vinttikoirat menee edellä ja me bernhardilaiset tulemme jälkijoukoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840