Raskaat jalat

mikähän mättää

Moi.Olen harrastanut juoksua n.pari vuotta.Vuodenvaihteeseen asti kaikki meni ok.sen jälkeen jalat ovat tulleet jotenkin #raskaimmiksi ja kankeimmiksi#.Toisinaan myös varpaita pistelee.Sen verran maltillisesti olen kuitenkin harjoitellut etten usko sen johtuvan ylikunnosta.Onkohan muilla vastaavia kokemuksia.

7

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leinkk1

Selkä. Itse päätin lopettaa juoksemisen 44 vuotiaana kun selkä ei enää kestä. Koko alapäästä meni välillä tunto huonoksi.

• sulla

on alapäässä jotain vikaa ???

• Nimetön
        sulla kirjoitti:

on alapäässä jotain vikaa ???

Ilmeisesti.Onni ettei se ole yläpäässä

• oletko

muistanut venytellä? ja missä kunnossa on lenkkarit.
      Itsellä korjaantu jalkavaivat kun ostin uudet kengät. Vanhoilla kengillä oli mittarissa jo1400km

• Hans

TV:stä tuli noin vuosi sitten dokumentti, jossa sanottiin, että "savannien pojilla" on kokoonsa nähden pienemmät jalkaterät kuin esim. meillä lumen tallaajilla. Senpä tähden heidän jalan nousu on niin kepoista. Yritä sitten näillä kiviriipoilla juosta yhtä kovaa.

• tai koko

jalan tilavuus on pienempi kuin muun rotuisilla. Työnsivät koko jalan vesisaaviin ja mittasivat näin jalan tilavuuden.

Juu ei parrujalat pärjää juoksussa. Tämän palstan Parrujalka tosin saattaa olla erimieltä :-) Juoksu on rimppakinttujen laji.

• Parrujalka
        tai koko kirjoitti:

jalan tilavuus on pienempi kuin muun rotuisilla. Työnsivät koko jalan vesisaaviin ja mittasivat näin jalan tilavuuden.

Juu ei parrujalat pärjää juoksussa. Tämän palstan Parrujalka tosin saattaa olla erimieltä :-) Juoksu on rimppakinttujen laji.

Kyllä sitä hiukan huvittaa kun maratonin lähtöviivalla katselee ympärilleen niitä rimppakinttuja. Mulla on pohkeessa enemmän lihaksia kuin niillä on molemmimsa jaloissa yhteensä :)

Ei vaineskaan, vitsi vitsinä. Kyllä sitä lihkaksikkailla jaloillakin juostaan puolimara alle 1,25 ja ja koko mara menee 3.15 hujakoille. Ja silti salilla nousee jalkaprässissä yli 300 kg kelkanpaino. Kyse on siitä miten treenaa ja mitä treenaa ja milloin treenaa ja mitä ominaisuutta missäkin vaiheessa vuotta.

Eihän noi mun ajat mitään päätä huimaavia ole mutta ihan ok aikoja kuntoilijalle. Mutta totuus on se että kyllä ne vinttikoirat menee edellä ja me bernhardilaiset tulemme jälkijoukoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe