posti

aakkoset

miten on toisilla,tuleeko teille väärin postia.mulle tulee melkein joka viikko ja eri ihmisten joka kerta tänäänkin tuli ihan oudon henkilön en tuntenut mutta asui osoitteen mukaan hetassa.missä hetan posti lajitellaan kun eivät osaa lajitella oikein.vai onko niin vähän väkeä lajittelussa vai onko niin kiire että ei kerkiä lukea osoiteita oikein.mistä aletaan hakea syyllistä tähän ongelmaan,olen ilmoittanut monta kertaa postiin mutta ei ole vika korjaantunut.

34

3690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikapostia

      Luvattoman paljon tulee vikapostia ainakin meidän laatikkoon. Olen itsekin ilmoittanut postiin monta kertaa asiasta mutta tilanne ei ole korjaantunut. Omatkin kirjeet ovat viipyneet välillä ihmeen kauan matkalla ! Lienevätkö viipyneet jonkun toisen pöydänkulmalla vai missä lie...

      • eiköhän

        se pitäs sinne ROVANIEMELLE ilmottaa tai missä se nyt on se TOIMIPISTE!!!


      • Anonyymi

        postin jakajat eivät varmaan ole lukutaitoisa ,me saamme mysö ihmeen paljon naapurin ja täysin vieraat ositteella olevia kirjeitä ja laskuja. Olisikohan vain lukutaidoton vai kiusantekoa?? tai huolimattomuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        postin jakajat eivät varmaan ole lukutaitoisa ,me saamme mysö ihmeen paljon naapurin ja täysin vieraat ositteella olevia kirjeitä ja laskuja. Olisikohan vain lukutaidoton vai kiusantekoa?? tai huolimattomuutta

        Minusta posti lajitellaan Kittilässä ja onko se joku yksityinen firma? Ennen oli pyhä asia että posti kulki nopeasti ja oikeaan osoitteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        postin jakajat eivät varmaan ole lukutaitoisa ,me saamme mysö ihmeen paljon naapurin ja täysin vieraat ositteella olevia kirjeitä ja laskuja. Olisikohan vain lukutaidoton vai kiusantekoa?? tai huolimattomuutta

        No mamut ei osaa lukea. Miten pääsevät postille töihin.


      • Anonyymi

        Asiakas palautteista ei ole mitään hyötyä näin kertoi postin jakaja. Mutta taas hintoja posti nostaa taitaa johtajat tarvita ison palkankorotuksen. Yli miljoona on johtajan vuosipalkka miten reppana pärjää.


    • että onko tästä

      kiinni, enkä ehkä uskokkaan että tästä kiinni, mutta kuitenki tuli vain mieleen että laatikossa olis hyvä olla nimi ja osote merkattuna selvästi.

      • vikapostia

        Jos minun lehen välissä on parhaimmillaan 3 eri osoitteessa asuvan ihmisen postia samana päivänä niin vika ei ole postilaatikossa. Ja nimi löytyy kyllä laatikosta.. Eli jakelu on "sinnepäin" !


      • ei muutako
        vikapostia kirjoitti:

        Jos minun lehen välissä on parhaimmillaan 3 eri osoitteessa asuvan ihmisen postia samana päivänä niin vika ei ole postilaatikossa. Ja nimi löytyy kyllä laatikosta.. Eli jakelu on "sinnepäin" !

        valitus vähän ylemmäs, rovaniemi?


    • Palvelu heikkeni

      Kirjeiden meno vääriin osoitteisiin ktllä on aina ollut samallaista MUTTA pakettien kotiin tuonti kyllä loppui tyystin kun Urho heitti postin jakelun,että täällä sivukylien palvelu huononi ja pahasti,Olisko tuo niin vaikeaa tuoda paketti asiakkaalle vai ottiko jakelija tarjoukssen niin halvalla ettei pakettien kuljetuksesta tule katetta,surkea juttu joka pienen lähetyksen takia pitää hommata kyyti Hettaan paketin hakuun.

      • Heikentynyt

        Kyllä joskus Urhoakin morkattiin kirjeide jakelusta ,mutta paketit hän kyllä hoisi asiakkaille josta suur kiitos Urholle olit tosi reilu ,en tiedä kuuluiko se palveluusi mutta kiitos kumminkin ja surku nykyistä palvelua.


      • Heikko
        Heikentynyt kirjoitti:

        Kyllä joskus Urhoakin morkattiin kirjeide jakelusta ,mutta paketit hän kyllä hoisi asiakkaille josta suur kiitos Urholle olit tosi reilu ,en tiedä kuuluiko se palveluusi mutta kiitos kumminkin ja surku nykyistä palvelua.

        Saikohan Urhokaan postipoikana ollessa kiitosta tuskimpa,mutta siitä kylläkin saa Urhoa kiittää hän toi paketit kotiin ja jopa soittikin että onko ketään kotona että postissa olis tulossa paketti,että silloin kyllä oli palvelu kiittämisen veroista,nyt kyllä on toista,mutta jospa he ei meikäläisten kiitosta kaipaakkaan menee kait niin hyvin,ja jos pakettia ei tartte kantaa kotiin asti,niin mitäpäs tuosta suotta alkaa palvelemaan ylimääräisesti ketään.


      • pakettien jaosta

        Kysynkin vaan että jaetaanko muualla tavalliset paketit kotiin vaikka ei ole erikseen sovittu näin syrjäkyliin vastatkaa jotka tiedätte,ettei tarttis alkaa selvittelemään muualta.


      • meille paketit
        pakettien jaosta kirjoitti:

        Kysynkin vaan että jaetaanko muualla tavalliset paketit kotiin vaikka ei ole erikseen sovittu näin syrjäkyliin vastatkaa jotka tiedätte,ettei tarttis alkaa selvittelemään muualta.

        tuodaan kotia asti.Meillä on tosi kohtelias ja asiallinen postipoika.


      • Anonyymi

        valitettavasti on.....postilta tai nordpostilta ei voi tilata erikseen vastaanottajana kotiinkuljetusta .... ??sen voi näköjään vain tehdä yritykset tai lähettäjä. kaikki poistetaan ja posti ja nordpost voi täten toimia miten haluavat..... vastaanottajalla ei ole mitään asiakaspalvelua ati palveluja enään saatavilla. Omapostia en käytä sillä en luota sen turvallisuuteen tai yksityisyyteen. tiedä kuka niitä lueskelee postin puolella ?


    • postin jakoon kyllästynyt

      Kyllä tulee sivukylilläkin postit minne sattuu. Palojoensuussa jakaja tuo meille postia jos vain sattuu nimi olemaan sinne päin tai sama kyläkin riittää. Omat postini ja varsinkin pakettikortit ovat kenen sattuu laatikossa ja välillä niitä kuskataan karesuannostakin takaisin ei kylläkään postinkantaja vaan eräs tuttu toi kun oli siellä käymässä. Aion tehä valituksen tuonne Rovaniemelle tai jonnekkin postin pääpaikkaan. Pitäsikö postinjakajat laittaa uudelleen koulunpenkille että lukutaito paranis.

      • kyläläinen

        Mulle on kyllä joka kerta posti tullu kotiin asti. Ja tulee oikeaan osoitteeseen, vaikka on kirjeessä väärä osoite joskus. Ja paketitkin on tullu, jos vain laatikkoon mahtuvat. Ihmeelliseltä kuulostaa nämä edelliset valitukset


      • posti
        kyläläinen kirjoitti:

        Mulle on kyllä joka kerta posti tullu kotiin asti. Ja tulee oikeaan osoitteeseen, vaikka on kirjeessä väärä osoite joskus. Ja paketitkin on tullu, jos vain laatikkoon mahtuvat. Ihmeelliseltä kuulostaa nämä edelliset valitukset

        Kyllä se posti on välillä sekaisin...mutta vielä on selvitty eli kyllä se tästä...


      • kyllä se siihen
        posti kirjoitti:

        Kyllä se posti on välillä sekaisin...mutta vielä on selvitty eli kyllä se tästä...

        asti menee kun ei aleta toisten kirjeitä AUKASEEN jos menee väärään LAATIKKOON pitäs kattoa TARKKAAN kenen nimi siinä POSISSa on ENNEN kun menee AUKASEEN KIRJEET!!!


      • ei pidä aina moittia
        kyläläinen kirjoitti:

        Mulle on kyllä joka kerta posti tullu kotiin asti. Ja tulee oikeaan osoitteeseen, vaikka on kirjeessä väärä osoite joskus. Ja paketitkin on tullu, jos vain laatikkoon mahtuvat. Ihmeelliseltä kuulostaa nämä edelliset valitukset

        Posti on tullut perille...Urhon aikana ja niin nytkin kun kuljettaja vaihtui.Meille postit ovat tulleet oikeaan laatikkoon...ja paketeista on soitettu sekä tuotu kotiin asti.Tsemppiä vain uusille jakajille....älkää masentuko!!!!


      • aihetta moittia
        ei pidä aina moittia kirjoitti:

        Posti on tullut perille...Urhon aikana ja niin nytkin kun kuljettaja vaihtui.Meille postit ovat tulleet oikeaan laatikkoon...ja paketeista on soitettu sekä tuotu kotiin asti.Tsemppiä vain uusille jakajille....älkää masentuko!!!!

        Meille ei kyllä ole tuotu paketteja eikä myöskään soitettu,että taidatte kuulua samaan kastiin kun teille palvelu pelaa,vaan ei kaikille.


      • posti pekka
        aihetta moittia kirjoitti:

        Meille ei kyllä ole tuotu paketteja eikä myöskään soitettu,että taidatte kuulua samaan kastiin kun teille palvelu pelaa,vaan ei kaikille.

        Jos totta puhutaan postin jakelusta ja jakamisesta niin heikkoa se on Hetassa.Meilleki tulee vähintään 2-3 kertaa viikossa väärää postia ja nimet osoitteet ei ole lähelläkään toisia.Kyllähän se harmittaa kun kirjeet on jo valmiiksi aukaistuna laatikossa. Ei muutako uusiksi se porukka siellä lajittelussa ja jakelussa.


      • Hyvänen aika
        posti pekka kirjoitti:

        Jos totta puhutaan postin jakelusta ja jakamisesta niin heikkoa se on Hetassa.Meilleki tulee vähintään 2-3 kertaa viikossa väärää postia ja nimet osoitteet ei ole lähelläkään toisia.Kyllähän se harmittaa kun kirjeet on jo valmiiksi aukaistuna laatikossa. Ei muutako uusiksi se porukka siellä lajittelussa ja jakelussa.

        Tehkää nyt jo jotakin siihen postin jakeluun,että ei tartte joka päivä siitä kirjoittaaa ja valittaa.


      • Anonyymi

        ei voi olla totta.... onko nuo jakajat vähän yksinkertaisia


    • posti pekka

      Kyllä sitä on valitettu mutta ei tehoa onisko sulla hyvää vinkkiä. Voisitko ottaa meidän puolesta yhteyttä sinne postin päämajaan , tunnut olevan niin kiivas luonne jos vaikka tehoaa.Älä sie tyhjää siellä äksyile , voi voi jos sinua ottaa päähän.

      • posti pekka

        Minähän en äksyile vaan ne joille posti ei kule normaalisti.mun puolesta postinne menköön vaikka huusin nevadaan,kunhan vain mun posti tulee kuten tähänki asti,mutta teillä siellä Enintekiöllä on kurja tapa moittia kaikkia,nyt on vuoro postin jakajien,ennen oli kunnan elimet,entäs seuraavaksi,ainoastaan kiitellään juoppoja ja alkkiksia,että silleen.


      • helv.....ä
        posti pekka kirjoitti:

        Minähän en äksyile vaan ne joille posti ei kule normaalisti.mun puolesta postinne menköön vaikka huusin nevadaan,kunhan vain mun posti tulee kuten tähänki asti,mutta teillä siellä Enintekiöllä on kurja tapa moittia kaikkia,nyt on vuoro postin jakajien,ennen oli kunnan elimet,entäs seuraavaksi,ainoastaan kiitellään juoppoja ja alkkiksia,että silleen.

        sie tehet meän postinjako palstalla,eihän tämä näy sinua koskevan yhtään.Pysy pois,kun ei näy kantti kestävän!!


      • --ttiä
        helv.....ä kirjoitti:

        sie tehet meän postinjako palstalla,eihän tämä näy sinua koskevan yhtään.Pysy pois,kun ei näy kantti kestävän!!

        Mun kanttihan se kyllä kestää ja on kestänytkin mutta siellä päässä se kantti ei näy kestävän kyllähän minä sieltä pysynkin poissa toista onkin nämä palstat.


    • Hettalainen

      Juu, tuttua on, posti pitää itse viedä perille kun useammankin ihmisen postit meidän laatikkoon. Samoin vastaantulija saattaa antaa meidän postin kauppareissulla.

      Samoin posti tulee Leppäjärvessä aikaisemmin kuin Hetassa?

      • nipottaa

        Kyllä se posti useimmiten oikein saapuu.Ihmisethän sielläkin töissä ja aina silloin virheitäkin sattuu´.Miten itselläs?Se,ettäjohonkin muuhun kylään saadaan posti aikaisemmin.johtuu siitä,että on vähemmän postia.Ei kai Leppäjärven postinjäkaja tarvitse odotella,että hettalaiset saa ensin lehtensä.


      • usein
        nipottaa kirjoitti:

        Kyllä se posti useimmiten oikein saapuu.Ihmisethän sielläkin töissä ja aina silloin virheitäkin sattuu´.Miten itselläs?Se,ettäjohonkin muuhun kylään saadaan posti aikaisemmin.johtuu siitä,että on vähemmän postia.Ei kai Leppäjärven postinjäkaja tarvitse odotella,että hettalaiset saa ensin lehtensä.

        Sattuu sattuu virheitä mutta liian usein. Se on ihan sama mihin aikaan ennen vai jälkeen leppästen sen postin saa kun vain olis oikeat postit oikeaan paikkaan.Tulee muutenki myöhään .Tarkempi pitäs olla ja paljon.Vois tästä enempiki kertoa mutta antaa olla ettei tule paha mieli jollekkin.


    • Anonyymi

      olen niin kyllästynyt postin toimintaan.he rikkoivat lähetyksen pakettia ja repeytynäeistä kulmista näki selvästi että oli ulkopuolelta ne tehty ja osa lähetyksen tavaroista puuttuivat kokonaan- Tästä pyysin selvennystä ja korvausta. Kapaps vain posti ei halua korvata vaikka minulla oli todisteita että posti itse luovutti minulle hajonneen paketin ?? Postin virkailija oli myös vähän tyhmä. Ei kuulema voi tehdä mitään ??
      Sitten on tämä bosch asiakaspalvelija joka ei halua millään siirtää lähetystäni toiseen pisteeseen väittää ettei voi tehdä.Tämä on sitten täyttä sontaa, vain lähettäjä voi muuttaa tai siirtää lähetettyä lähetystä.Vastaanottaja ei voi tätä tehdä vaikka olisi jopa maksanut lisää maksua niin ei voi kuulema kuin lähettäjä. No bosch huollon aisakaspalvelija ei halua vaikka pystyisi. Pientä kiusantekoa taitaa olla. En muutenkaan voi suositella bosch keittiökoneita. meillä oli lähes 2 vuotta kalliimpia bosch eittiö koneita kaikki hajosivat vuorotellen,ei toim kunnolla ja koneet rikkinäisinä ja bosch huollosta kävi huoltomiehiä jotka eivät näköjään tunne edes omia koneitansa 2 vuoden kuluttua tuli sitten 1 joka mukama on ammattilainen ja hän sai korjattua mutta siinäkin ilmeni vaaratilanteita ?? Hui kauheata. ja bosch asiakaspalvelu on ihan peestä....lyödään luuri korvaan jos ei mieli kuunnella ja nyt tehdään kiusaa ja ei siirretä toiseen nouto pisteeseen vaikka voisivat sen tehdä mutta tämä ällö asiakspalvelija näyttää voimansa ja estää varmaan tahallisesti tekemästä siirtoa..... Ilkeätä toimintaa

      • Anonyymi

        Jahaa tätäkö taas.Posti jaetaan Kittilässä ja olen varma tästä asiasta koska olen soittanut.Postin jakajat eivät voi tietää kenen kirjeitä on laitettu lehden väliin.Tässä taitaa olla henk.kohtainen kommentti postin virkailijalle.


    • Anonyymi

      Laitoin postilaatikkoon ison lapunettä väärää postia tulee. Näin postinjakaja oppii lukemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe