Mä tiedän!!!

nyt sen keksin!

Nyt tiedän miksi Kiril tunkee jokapaikkaan noita kommenttejaan, Kiriliä ärsyttää se että hän on itsensä lihottanut kaikella rasvasella, ja nyt hän ei pääse itse nauttimaan vaikka leivästä, sen takia se on joka paikkaan laittamassa noita "ei ole kevyttä" - kommenttejaan!
näin sen on oltava, kiril on "mustasukkainen" kun me normaalit ihmiset saamme syödä kaikkea kohtuudella

3

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeen..

järjen jättiläinen..kuuluuko tämä viestisi vhh resepteihin...vai onko ymmäryksessä vikaa...

• Tepi.

Näinhän se on. Kiriliä ärsyttää maata päivästä toiseen sängyssä, syödä rasvaa ja lihoa entisestään, mutta hän se tietää, että rasva on paras lihotusaine, sitä pitää vähinten tunkea suuhunsa. Mutta miksi hänen pitää samaa lihotusta muillekkin tuputtaa??

• 3kk, -15kg

Varmin tapa saada Kiril pois teidän palstoiltanne on jättää hänen kommenttinsa huomiotta. Kiistat vain jatkuvat kun aina on pakko älähtää.
        En tuputa omaa ruokavaliotani kenellekään, ja soisin teidän pystyvän samaan. Tämä palsta on VHH-reseptejä, ei Kirilin parjaamista ja järjetöntä kinastelua varten. Joistakin asioista olen Kirilin kanssa eri mieltä, mutta pääosin hän puhuu asiaa.
        Mitä sairauksiin tulee, en usko VHH:n aiheuttavan sen enempää sairauksia kuin muutkaan dieetit. Kävin vajaa viikko sitten oikein perusteellisessa terveystarkastuksessa ihan mielenkiinnosta. Veriarvot parantuneet huimasti tämän kolmen kuukauden aikana, ainoa joka oli muuttunut huonompaan suuntaan, oli hemoglobiini 144>142, ei mitenkään hälyttävää tuokaan. Terveydenhoitajakin kehui uutta hehkuani =)
        Siispä: jos teillä on antaa hyviä VHH-reseptejä, tervetuloa kertomaan ne meille muillekin. Muussa tapauksessa antakaa meidän pitää oma palstamme ja pitäkää te omanne.

Kevyttä ja aurinkoista kevättä kaikille painonsa kanssa kamppaileville, kukin taaplaa tyylillään =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      20
      2590
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      95
      2474
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1354
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1238
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      89
      1228
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      279
      1141
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      18
      974
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      959
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      937
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      59
      873
    Aihe