Teille tietoa
4
436
Vastaukset
- minä vaan...
...ei jaksa edes lukea... mikä sitten nykyään ei jonkun tutkimuksen mukaan lisäisi jotain riskejä??? teet mitä vaan, niin nuorempana kuolet! se on pahasta, tää on pahasta...toi tappaa....
- järjen käyttäjä
...ja monipuolisen ruokavalion ei ole todettu olevan vaaraksi (jos sitä todella noudatta eikä huijaa itseään ja muita). Sen sijaan ongelmia on löydetty juuri erilaisista äärimmäisyysdieeteistä, joissa keskitytään vain osaan ravintoaineista ja ollaan täysin käyttämättä muita.
Mitä kiihkeämpää on jonkin dieetin mainostaminen ja sen puolesta puhuminen, sitä suuremmalla syyllä sitä kannattaa varoa!
- tarkemmin
Tutustukaa tarkemmin tuohon tutkimukseen. Mitä oikeastaan tutkittiin ja miten. Sen jälkeen voi ihmetellä miten tuollaiseen lopputulokseen päädyttiin. Sen jälkeen voi taas ihmetellä mikä on motiivina tuollaisessa touhussa. Aivan lopuksi voikin sitten todeta, ettei mihinkään uutisoituun "tutkimukseen" voi luottaa ennen kuin on itse perinjuurin tutustunut "tutkimukseen"/tutkimukseen.
- eppäilijä
....olikaan sinun edellytyksesi mitätöidä Harvardin yliopiston & Karolinskan tekemä tutkimus? Tai yhdenkään tällä palstalla Atkinsia tai VHH:ta propagoivien?
Kumpaankohan luottaisi enemmän: maailman arvostetuimpaan yliopistoon vai nettipelleihin?
Älä nyt vaan kaiva sitä salaliittoteoriaa esille! Sillä ainoastaan nolaa itsensä lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298