Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mitä te vhh:n vastustajat...

minä vaan

...oikein teette täällä vhh:n kannattajien omilla keskustelu sivuilla. tämä on minun laisteni ihmisten keskustelupalsta aiheena reseptit VHH!!!
...ihmettelenpähän vain!
by the way...karpit.net:issä paljon huippuja reseptejä! kannattaa kokeilla!

11

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyyntynyt >:/

      itse en käy koskaan tällä palstalla, nyt vaan luin otsikkosi perusteella. minua itseäni puolestaan häiritsee se, että vhh:n kannattajat tyrkyttävät kermaa ja voita esimerkiksi tuolla kevyet herkut palstalla. miksi ihmeessä, jos kerran on erikseen vhh-reseptit -palsta? siitä ei ole mitään apua sellaisille, jotka noudattavat vaan sellaista tavallista vähäkalorista dieettiä. tästä on puhuttu ennenkin, että miksi on niin vaikea tajuta että jokainen on oman tiensä kulkija ja laihduttaa omalla tavallaan? minä en tule tänne haukkumaan teitä, vaikka laihdutankin eri tavalla. sen sijaan kiril ja muutama muu ovat ottaneet elämäntehtäväkseen lytätä kaikki muiden reseptit. kerran mua huvitti erityisesti saivartelu vaniljajogurtin vaaroista. itse syön jogurttia lähes joka päivä, petytte varmaan kun voin erinomaisen hyvin enkä oo vielä kuollut, kun se osoittaisi teorianne oikeaksi :) mä voin omasta puolestani sanoa, että rupeen heti atkinsille tai vastaavalle kunhan suomalaiset ravitsemussuositukset alkavat suositella sitä.
      että eiköhän meillä ihmisillä ole parempaakin tekemistä kuin kiistellä toisten ihmisten laihdutustavoista. meitä on niin moneen junaan (ja jotkut jää asemalle).

      • Kiril

        on nimensä mukaisesti palsta, jolla voi keskustella yksittäisten ruoka-aineiden keveydestä. Runsaasti hiilihydraatteja ja sokereita sisältävät herkut kuuluisivat paremminkin leivonnaiset tai makeiset palstalle. Onko tämä niin vaikeaa ymmärtää?


      • aälsdktji
        Kiril kirjoitti:

        on nimensä mukaisesti palsta, jolla voi keskustella yksittäisten ruoka-aineiden keveydestä. Runsaasti hiilihydraatteja ja sokereita sisältävät herkut kuuluisivat paremminkin leivonnaiset tai makeiset palstalle. Onko tämä niin vaikeaa ymmärtää?

        Kevyissä herkuissa ole tarkoitus keskustella itse niistä herkuista..? Palsta siis ei ole tarkoitettu siihen, että siellä jatkuvasti vain kinasteltaisiin mikä on kevyttä ja mikä ei, ja varsinkaan yksittäisten ruoka-aineiden osalta. Tajuan, että sinulle asia on vaikea ymmärtää, mutta voit vaikka kysäistä ylläpidolta mikä on asian laita.


      • Kiril
        aälsdktji kirjoitti:

        Kevyissä herkuissa ole tarkoitus keskustella itse niistä herkuista..? Palsta siis ei ole tarkoitettu siihen, että siellä jatkuvasti vain kinasteltaisiin mikä on kevyttä ja mikä ei, ja varsinkaan yksittäisten ruoka-aineiden osalta. Tajuan, että sinulle asia on vaikea ymmärtää, mutta voit vaikka kysäistä ylläpidolta mikä on asian laita.

        tulkita palstoja omalla tavallaan, niin myös skär ja aäls saavat tulkita omiaan. Kevyissä herkuissa on tietysti tarkoitus keskustella itse niistä herkuista ja sana kevyt antaa mahdollisuuden kertoa mitä keveys tarkoittaa. Minäkin tajuan, että tämä on sinulle vaikea ymmärtää, mutta näin se vain on.


      • kuulostaa
        Kiril kirjoitti:

        tulkita palstoja omalla tavallaan, niin myös skär ja aäls saavat tulkita omiaan. Kevyissä herkuissa on tietysti tarkoitus keskustella itse niistä herkuista ja sana kevyt antaa mahdollisuuden kertoa mitä keveys tarkoittaa. Minäkin tajuan, että tämä on sinulle vaikea ymmärtää, mutta näin se vain on.

        Tuolla uskonnot-palstoillakin hihhulit eksyvät kaiken maailman syntikeskusteluihin sillä argumentilla, että kaikki muut paitsi hän itse ovat syntisiä. Tjuuh, ihan sama ilmiö.


      • Sinne vaan
        kuulostaa kirjoitti:

        Tuolla uskonnot-palstoillakin hihhulit eksyvät kaiken maailman syntikeskusteluihin sillä argumentilla, että kaikki muut paitsi hän itse ovat syntisiä. Tjuuh, ihan sama ilmiö.

        VHH voitaisi siirtää ihan kokonaan Uskonnot&Uskomukset-otsikon alle.

        Saataisi pahimmat viiropäät samaan läjään.


      • ja vhh
        Sinne vaan kirjoitti:

        VHH voitaisi siirtää ihan kokonaan Uskonnot&Uskomukset-otsikon alle.

        Saataisi pahimmat viiropäät samaan läjään.

        ruokavalio ovat eri asioita. Aloitin VHH:n kuukausi sitten ja olen saanut 30 liikakilosta pois seitsemän kiloa. Se helpotta jo jalkoja. Liikuntaa olen voinut lisätä. En enää hikoile ja "lopenuuvu" jokaisen rivakan kävely lenkin aikana. Voin jo nauttia ulkoilusta ja liikunnasta.
        Ennen VHH ruokavaliota koketin pudottaa ylipainoani useita kertoja kymmenen vuoden aikana perinteisellä ja "terveellisellä" rasvan käytön vähentämisellä jne. menetelmällä. Sain kyllä pari kiloa neljännes vuodessa pois , mutta ne tulivat takaisin tuoden pari lisäkiloa mukanaan. Näin minulle kertyi kymmenen lisäkilon pudotuksen aikan kaksi kymmentä lisää.
        VHH ruoka on antanut minulle hyvän mielen ja pirteänolon. Nautin elämästäni vaikka kannan vielä kahtakymmentä liikakiloa vyötärölläni.

        Uskonnosta vielä...
        Uskokoon ken haluaa ja mihin haluaa, mutta VHH pudottaa painoa.


    • toinen minä

      ....se VHH-saarnaaja Kiril koko ajan sabotoi muita palstoja - yleensä koko keskusteluun kannalta aiheeseen liittymättömillä - VVH-propagandalaan ja muiden perusteluja ymmärtämättömällä inttämisellään???!!!

    • arvoonsa

      Ei niitä Kirilin viestejä tarvitse edes avata kun on lukemassa jotain ketjua. Niin minä teen ja hyvin on mennyt ilman hänen saarnojaan. Mitä ei lue, ei ole. Ja kiril tietää itsekin että vain yrittää ärsyttää, tosin ihan kaikkia ei onnistu ärsyttämään! :)

      • sallimalli

        totta, voihan ne sen viestit aina jättää lukematta. joskus tulee avattua vahingossa ja saa niistä silloin myös hetken huvia. :D oon kyllä miettiny että eikö sillä ihmisellä oo mitään elämää kun se vaan päivystää viestejä ja hyökkää saman tien haukkumaan kaikki viestit jotka on sen maailmankuvan vastaisia. ehkä se on vaan kateellinen ja tuputtaa voita ja kermaa muille että kaikista tulis 90-kiloisia.... :)


    • tässä vastaus

      ....mitä gurunne Kiril tekee muilla palstoilla.

      Jos hän pysyy pois muilta palstoilta asiattomine ja useimmiten keskustelunaiheeseen liittymättömine kommentteineen ja kinaamisineen, niin mekin jätämme tämän palstan rauhaan.

      Olkoon kuinka vakaa uskovainen tahansa, niin pois saa pysyä palstoilta, jotka eivät VHH-vinkkejä tai VHH:n levittämistä käsittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe