http://www.scanburger.fi/default.asp?2;2;2300;2300.html
Tuokin mesta sai alkunsa vuonna 1996, Pohjois-Suomesta. Vaikka niitä onkin noin 70 kappaletta, niin siitäkin huolimatta niitä tuntuu olevan liian vähän. Hampparit todellakin ovat ISOJA ja laatu on korkealla. Minä ainakin pidän. Helsingin Kampissa pitäisi olla myös yksi Scanburger ravintola. Ainakin nälkä lähtee noista hamppareista.
Scanburger
18
2407
Vastaukset
- on täyttä totta!
Scanburger hakkaa kyllä kaikki muut pikaruokaketjut. Huipput ja tosi isot tuotteet.
- scannari
ne ei osaa tehdä niitä hyvin, hampparit on AINA poikkeuksetta kylmiä, niissä on joku sivumaku (imee kait pakkasesta makua, meidän hesessä on sama ongelma) ranskalaiset on melkein aina liian suolaisia. Koskaan ei saa syötyä ruokaa loppuun, kun se tökkii niin paljon, ettei mene enää alas.
Mäkkäristä ei ole pahaa sanottavaa, koskaan ei ole mitään sivumakuja. Meidän mäkkärin vaan ajoi loppuun hese, eikä mäkkärille riittänyt turistikaupungissa vain kova kesämyynti. NYYH!
- vessa1
paras paikka mistä hampurilaisen voi ostaa on scanburger. eli kyllä ne ruotsissa osaa
- reneriet
paras paikka mistä hampurilaisen voi ostaa on scanburger. eli kyllä ne ruotsissa osaa
- Chapin
Tämän ketjun innoittamana kävin kokeilemassa Kampin Scanin. XXL hampurilainen maistui hieman einekseltä; pihvistä puuttui mehevyyttä ja kastike oli hieman liian juoksevaa.
Hyvää oli mahdollisuus korvata ranskikset krokettiperunoilla (0.50 e extraa). Ennenkaikkea annoksen koko oli iso plussa. Suosittelen nälkäisille.- tuotteet hyviä!!
Olet varmaan tottunut syömään mäkkärin ja hesen pihvejä(eli sisältävät pelkkää naudanlihaa). Scanissa pihvilaatuun on panostettu, ja ne todellakin maistuvat joltakin(siis muultakin kuin pelkältä naudanlihalta). Kyllähän me hesen ja mäkin pihvit osataan itsekkin valmistaa, (siis pelkää nautaa:)). Mutta mikähän on Scanin loistavien pihvien resepti? ´Voi kun sen tietäisin...NAM!
- jauhat?
tuotteet hyviä!! kirjoitti:
Olet varmaan tottunut syömään mäkkärin ja hesen pihvejä(eli sisältävät pelkkää naudanlihaa). Scanissa pihvilaatuun on panostettu, ja ne todellakin maistuvat joltakin(siis muultakin kuin pelkältä naudanlihalta). Kyllähän me hesen ja mäkin pihvit osataan itsekkin valmistaa, (siis pelkää nautaa:)). Mutta mikähän on Scanin loistavien pihvien resepti? ´Voi kun sen tietäisin...NAM!
Scanin eineskumipihvitkö hyviä? Kuin HK:n einespihvejä, onkohan edes puoletkaan lihaa?
Kyllä hampurilaispihvin kuuluu olla 100 % lihaa. Mausteita toki saa olla, muttei ylimääräisiä täyteaineita.
- Hyi hyi!
Kävin H:gin linja-autoaseman Scanburgerissa tänään klo. 11.00. Kerrosaterian pihvit teollisen kumimaisia, aivan eri kuin normaali hyvä hampparipihvi.
Ja liian suolaiset perunat minullekin, vaikka olen suolafriikki. Majoneesi mautonta.
En mene uudestaan. Nytkin läävä oli ihan tyhjä (parhaaseen lounasaikaan), eli muutkin ovat huomanneet pahat pihvit.- tuli vain mieleen,
että ethän ole erehtynyt Mäkkiin tai Heseen!? Ensinnäkin ainut hamppariketju, jossa pihvit oikeasti maistuvat joltakin. Hese/Mäkin pihvithän me jokainen osaamme tehdä, senkun ostammme nautaa ja laitamme paistumaan. Mielestäni pihvi täytyy maistua lisäksi muultakin kuin pelkältä naudanlihalta, ja käsittääkseni siihen sitä taitoa juuri tarvitaankin. Tässä Scanburger on onnistunut loistavasti. Jotenkin tulee Scanin pihvejä pureskeltua mieleen ajatus mummoni lihapullista, joissa oli sitä jotain maagisuutta. NE OLI NIIN ÄLYTTÖMÄN HYVIÄ!
En kyllä ymmärrä tuota "läävä" vertausta!?? Mielestäni ainut pikaruokaketju, jossa on käytetty useampi hetki ja ajatus paikan suunnitteluun. Ylivoimaisesti tyylikkäin pikaruokaravintola, jossa olen ikinä käynyt.
Minä ainakin tykkään paikasta/ketjusta/ruuista, ja jos en ihan väärin ole nähnyt, niin aika moni muukin. :) - täyttä totta!!
tuli vain mieleen, kirjoitti:
että ethän ole erehtynyt Mäkkiin tai Heseen!? Ensinnäkin ainut hamppariketju, jossa pihvit oikeasti maistuvat joltakin. Hese/Mäkin pihvithän me jokainen osaamme tehdä, senkun ostammme nautaa ja laitamme paistumaan. Mielestäni pihvi täytyy maistua lisäksi muultakin kuin pelkältä naudanlihalta, ja käsittääkseni siihen sitä taitoa juuri tarvitaankin. Tässä Scanburger on onnistunut loistavasti. Jotenkin tulee Scanin pihvejä pureskeltua mieleen ajatus mummoni lihapullista, joissa oli sitä jotain maagisuutta. NE OLI NIIN ÄLYTTÖMÄN HYVIÄ!
En kyllä ymmärrä tuota "läävä" vertausta!?? Mielestäni ainut pikaruokaketju, jossa on käytetty useampi hetki ja ajatus paikan suunnitteluun. Ylivoimaisesti tyylikkäin pikaruokaravintola, jossa olen ikinä käynyt.
Minä ainakin tykkään paikasta/ketjusta/ruuista, ja jos en ihan väärin ole nähnyt, niin aika moni muukin. :)Olipas osuvasti kirjoitettu. Enpäs ole asiaa aikaismmin tuosta näkökulmasta ajatellut. Niin kai se on, että täysliha on vain käsite, mutta maku se on joka kertoo totuuden.
Niin.. en minä ainakaan pysty Scanin pihvejä mollaamaan. Hyviä ovat olleet jokainen, jonka olen tähän mennessä syönyt. - Järki käteen
tuli vain mieleen, kirjoitti:
Minä ainakin tykkään paikasta/ketjusta/ruuista, ja jos en ihan väärin ole nähnyt, niin aika moni muukin. :)Haluaisinpa nähdä sinun tekevän "tavallisia hampurilaispihvejä" "tavallisesta naudanlihasta".
Kyse taitaa olla siitä, että olet tätä Saarioisten einessukupolvea ("äitisi" lihapullat tekee toinen "äiti" Saarioisilla...), eli kuvittelet, että kaiken täytyy maistua samalle kuin valmiit einekset.
Niin tekevätkin Scanin pihvit. Myös majoneesi on mautonta ja liian löysää. Perunatkin liian suolaisia, vaikka pidän suolaisesta.
Kerran kävin, toista kertaa en mene.
Hesburger, McDonalds, Carrols ja ulkomailla BurgerKing ja Wendy's tekevät oikeanmakuisia hampurilaispihvejä. - Järki käteen
Järki käteen kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä sinun tekevän "tavallisia hampurilaispihvejä" "tavallisesta naudanlihasta".
Kyse taitaa olla siitä, että olet tätä Saarioisten einessukupolvea ("äitisi" lihapullat tekee toinen "äiti" Saarioisilla...), eli kuvittelet, että kaiken täytyy maistua samalle kuin valmiit einekset.
Niin tekevätkin Scanin pihvit. Myös majoneesi on mautonta ja liian löysää. Perunatkin liian suolaisia, vaikka pidän suolaisesta.
Kerran kävin, toista kertaa en mene.
Hesburger, McDonalds, Carrols ja ulkomailla BurgerKing ja Wendy's tekevät oikeanmakuisia hampurilaispihvejä.Ja kun sanot, että Scanissa käy paljon väkeä, niin kun minä kävin Suomen suurimman kaupungin keskeisimmällä liikepaikalla eli kauppakeskus Kampissa sijaitsevassa Scanissa parhaaseen lounasaikaan klo. 11.30 arkena, niin ei ollut muita asiakkaita kuin minä, paitsi kaksi ulkomaalaista, jotka söivät viereisen paikan jätskiä istuen kuitenkin Scanin tuoleilla.
- kävin tänään
Järki käteen kirjoitti:
Ja kun sanot, että Scanissa käy paljon väkeä, niin kun minä kävin Suomen suurimman kaupungin keskeisimmällä liikepaikalla eli kauppakeskus Kampissa sijaitsevassa Scanissa parhaaseen lounasaikaan klo. 11.30 arkena, niin ei ollut muita asiakkaita kuin minä, paitsi kaksi ulkomaalaista, jotka söivät viereisen paikan jätskiä istuen kuitenkin Scanin tuoleilla.
noin klo 11.30 ja paikka oli kuin "ammuttu"täyteet. Hetken jo mietin, että syönkö jossakin muualla, mutta vilkaisu tuotekuviin ja muihin tyytyväisesti mussuttaviin asiakkaisiin pakottivat minut astumaan jonon hännille. Ja voin sanoa, että kylläpäs kannatti! On ne vaan niin hyviä.
- nänninpäät.
Kyllä scanburgerilla on parasta pikaruokaa. paras scanburger on minun kokemistani ollu Kälviän jollaki huoltsikalla. Mukava myyjä, taivaallisen makuset ranskikset ja iso koko...juustohampurilainenkin oli suussasulavaa. njam! :p
- jos eri
Scanburgereissä on erilainen laatu. Se viimeistään kertoo minkälaisesta roskaläävästä on kyse. Kumipihviä, silvuplee!
- huomioida,
jos eri kirjoitti:
Scanburgereissä on erilainen laatu. Se viimeistään kertoo minkälaisesta roskaläävästä on kyse. Kumipihviä, silvuplee!
että scanburger on Suomen tämän hetken voimakkaimin kasvava ketju. Ehkä se kertoo, että aika moni pitää ketjua hyvänä. Kantee muistaa, että kaikki ei voi tykätä kaikista, mutta minä ainakin tykkään Scanista...
- lukekaa noi kehuviestit
huomioida, kirjoitti:
että scanburger on Suomen tämän hetken voimakkaimin kasvava ketju. Ehkä se kertoo, että aika moni pitää ketjua hyvänä. Kantee muistaa, että kaikki ei voi tykätä kaikista, mutta minä ainakin tykkään Scanista...
Tarkkailkaapa millä sävyllä ja sanavalinnoilla noi scan-kehuviestit on kirjoitettu. Taitaa olla sama kirjoittaja asialla ja osakkeenomistaja. Läpinäkyvää.
Ne scanin pihvit todellakin ovat ala-arvoista teollisuusmoskaa.
- ---
Miten joku voi kehua McD/Hesburger annoksia, joilla ei nälkää saa lähtemään niin millään? Ranskalaiset täysin olemattomia ja hampurilaisen tekemiseen ei nyt vaan saa kulua PIKAruokapaikassa 10-15min. Juomat? Muki täynnä jäätä. Hampurilaset ovat kyllä maistuvia kuten Scanissakin mutta niin pieniä ettei jälkeenpäin edes huomaa syöneensä. Tuo on suurin vika Hesessä ja Mäkissä. Scanissa saa reilunkokoisen annoksen enkä todellakaan käsitä miten ihmiset täällä voi morkata makua. Mäkkärin rasvaatirsuvat vetelät hampurilaset jäävät kakkoseksi.
Raumalla Kiikolan Nesteen Scanissa ainakin ovat asiat kunnossa. Täytyy toki myöntää että Ihodessa kun kerran söin, en ollut täysin tyytyväinen kerrosaterian makuun - ei ollut mielestäni yhtä mehevä, en sitten tiiä paljonko laatu vaihtelee paikoittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862